Gå til innhold

hva er frokost i dag?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Først en grovbrødskalk med makrell og et glass skummet melk mens jeg smurte matpakker. Etter at ungene var ute av huset ble det Sans bringebæryoghurt med müsli og banan. En stor kopp blue fruit-te og en halvtime med en god bok :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Straks jeg stod opp: Et glass juice og to trankapsler.

Etter å ha vært på butikken: To croissanter og en kopp varm sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var (for noen timer siden): grønn te, 1 brødskive med pastrami, et knekkebrød med salami og et glass vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havregrøt med masse kanel i, uten sukker. NAM og et glass juice.

ååå havregrøt....... det spiste jeg når jeg var rundt 10 år....... hvordan lager man det..? hadde vært kjempegøy å prøve å lage det igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nystekte rundstykker med bløtkokt egg, gräddost + paprika og ovnsbakt postei + agurk. Melk og juice til, to trankapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Croissanter fra boks og café au lait... samt en mangosmoothie (dvs en mango i biter i blenderen, sammen med en neve isbiter og nok appelsinjuce til å få det flytende)

Må bare få anbefale de croissantene altså. Husker ikke merket men er en liten hermetikkboks med croissant-deig oppi, ferdig delt i trekanter og alt, bare å vri på den fænsi åpnemekanismen på boksen, ta deigen ut og rulle til croissanter. De er kjempegode! Jeg har kjøpt min i Sverige, har noen sett noe slikt i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få anbefale de croissantene altså. Husker ikke merket men er en liten hermetikkboks med croissant-deig oppi, ferdig delt i trekanter og alt, bare å vri på den fænsi åpnemekanismen på boksen, ta deigen ut og rulle til croissanter. De er kjempegode! Jeg har kjøpt min i Sverige, har noen sett noe slikt i Norge?

Jeg lurer på om det er de jeg har sett på Ultra? Har alltid lurt på om de er gode, jeg kjøper alltid de som butikken steker selv, men kanskje jeg skal prøve disse neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To wasa multigrain knekkebrød med røkt gouda-smøreost på, en ristet brødskive med marmelade. To glass melk, et glass juice og to trankapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...