Chiquita Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #321 Del Skrevet 26. juli 2004 Du får stikke innom å få kaffi når du er i byen Åh, jeg skal nok ikke til "storbyen", desverre... Blir bare i "lille-byen" (som jeg ikke får til å venne meg til har by-status) Vel, kanskje jeg burde gå og legge meg igjen. Jeg la meg tidlig i dag da, for sambo skal på jobb i morgen. Og JEG skal liksom sove kl 23 når jeg stod opp kl 13 Så nå har jeg vridd meg i senga i 3 timer. Så da kunne jeg like greit gå opp og oppdatere meg litt her... Men jeg må vel tusle tilbake igjen. (Heldigvis sover sambo da, når han skal på jobb til kl 7 - meg er det jo ikke så farlig med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #322 Del Skrevet 26. juli 2004 "Lilebyen ja" Jaja, da blir det litt langt å dra for en kaffe. Har samme problemet som deg. Mannen skal på jobb kl.07.00 og legger seg tidlig (prøver å være litt lenger oppe for min skyld), mens jeg har ferie og vil gjerne snu døgnet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #323 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er jo ikke SÅ langt mellom lille-byen og store-byen da, egentlig. Ikke når en må kjøre i 5 mil for å komme til lille-byen alikevell. Da er det jo bare 3 mil ekstra, eller noe, til storebyen... Ofte tenker vi slik, og drar heller til Trondheim i stedet for å stoppe i den lille... Men men. Nå har sangen fra svigerfar kommet på mail. Den var kjempefin. Og jeg har rettet opp "feilen" på bordplasseringen. Så da kan vi kanskje skrive ut de to der i dag da. KANSKJE. (Kommer jo ann på når vi kommer hjem igjen også da) Oppdaget i går at sambo ikke hadde ferie uka før bryllupet alikevell - men uka etter.... Så han har snakket med sjefen i dag da, og tatt ut avspassering i uka før bryllupet. Så da får han snart to uker fri igjen Og jeg - skal jeg gjøre noe fornuftig før sambo kommer hjem??? Vaske litt klær, kanskje???? Njæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #324 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er det jeg gjør mellom slagene på KG - vasr klær Dere bgynner å få litt mere å henge fingrene i nå ja. Det nærmer seg med stormskritt. Gled dere for det er en vakker dag....og den flyr så himla fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #325 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg gruer meg jeg - til at dagen skal gå så fort. Tenk, dette har surret i hodene våre i over et år nå, mer eller mindre. I den siste tiden har jeg hatt dette i hodet nesten konstant. (Så mye at gleden av å endelig ha blitt gravid har blitt "forskjøvet" i andre rekke også - og DET skal mye til) Jeg tenker på bryllupet med en gang jeg står opp (og mat da) , og jeg tenker på bryllupet når jeg legger meg. Frem til nå så har jeg vært "alene" om å tenke sånn hele tiden, men nå har sambo startet også Så nå er jeg ikke alene med tankene lengre *sukk* Men morro skal det bli! (og jeg gleder meg til dagen er over også, slik at en kan starte å tenke på andre ting igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #326 Del Skrevet 26. juli 2004 Kjenner meg så godt igjen i det su skriver her. Synes nesten det er litt synd at alt jeg har igjen å gjøre er å skrive takkekort og bestemme hvilke bilder vi skal ha på veggen og hvilke rammer vi skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 26. juli 2004 Kanskje vi burde ta det som et hint om at vi har fokusert ALT for mye på bryllupet For det er jo ikke tvil om at det skal bli godt å bli ferdig med dette "styret" også, slik at vi kan starte på tiden som mann og kone. Så kan vi fokusere på hverandre, i stedet for på alt som må gjøres... *sukk* Vel, det skal bli både trist og godt... *kikker meg rundt etter hvor vi kan henge vårt brudebilde - ingen åpenlyse plasser, egentlig* :-? (Men det er jo "lenge" igjen enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #328 Del Skrevet 26. juli 2004 Når det gjelder bryllupsbilder har jeg lenge visst at vi må inngå ett kompromiss. Mannen vil ha fargebilde på stueveggen og det vil ikke jeg. Jeg vil ha en ramme med tre eller fem av de sort/hvite bildene på veggen. Dermed blir det begge deler. Og jeg som i utgangspunktet er i mot å ha slike bilder på stua må nå ha to. Menmen, da jeg fikk se bildene syns jeg de var så nydelige at jeg er gjerne litt "selvdigger" og henger opp begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi har ikke snakket om hvordan vårt bilde skal være vi. Jeg vet ikke hva jeg har lyst på heller. Vårt problem er nemlig hvor vi skal HENGE bildet... Det er to plasser som er "mulige": den ene er på veggen over PC'en her jeg sitter. Men da blir bildet "klemt" inn i et hjørne av stua. En annen mulighet er over ovnen, men da må vi ta vekk et annet bilde som vi har der, og det har jeg ikke lyst til... Vel, vi får se. Ikke noe vits i å tenke på dette enda ___ Nå ahr jeg satt på en ny maskin med klær, så har jeg vært litt flink i dag også Nå skal jeg skrive inn kjøreplanen for dagen på PC, slik at vi kan sende denne til han som skal være toastmaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. juli 2004 #330 Del Skrevet 27. juli 2004 Bare innom en tur for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #331 Del Skrevet 27. juli 2004 Bare en liten tur innom nå i kvellinga. I kveld har vi da være ganske "effektive" (i allefall litt da, for det krymper da på "to-do-lista" vår) Vi har: * snakket med venner og kjente, og fordelt kakebaking (jeg har satt meg opp til å bake en kake selv også, men det tror jeg går greit) * satt opp liste over hvilke kaker sambo skal ringe og bestille i morgen * formulert teksten som skal rykkes inn i avisene torsdagen før bryllupet. * snakket med sambos far, og avtalt med ham at han skal lage helstekt ørret til koldtbordet (for det er ikke med når vi kjøper det) * snart ferdig med kjøreplanen for dagen * sambo har såvidt startet å se litt på talen sin Det går da fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #332 Del Skrevet 28. juli 2004 Mornings Chiquita :-) Ja, dere har litt småtterier å henge fingrene i fremover nå :-) Når jeg leser her så er jeg faktisk glad for at vihar vært igjennom dette, og er feridge, selv om det egentlig var koselig..........men så utrolig mye bedre å være gift :-) Begynner du å bli nervøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #333 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei du. Nei, jeg er ikke nervøs. Jo nærmere dagen vi kommer, jo mer gleder jeg meg bare. Har ikke kjent spor av nervøsitet enda.... OG det er jo litt godt også da, for jeg har jo ikke lyst til å ødelegge denne tiden ved å være nervøs... Sambo sa til meg når vi hadde lagt oss i går: "Snart er vi gift..." Det ble hengende i luften, mens vi begge lå litt og tenkte (med smil om munnen). Snakket litt om det etterpå, og fant ut at vi begge gleder oss kjempemye. Sambo gruer seg litt da, men det bare til å holde tale... (Han sa det skulle bli rart å holde tale forran så mange, for det har han ikke gjort før) Jeg tror han klarer det helt fint. Og hvem bryr seg vel om om han har litt "nervøs" stemme da? Ingen, vil jeg tro... Åh, det kribler i magen. 17 dager igjen. Det går sikkert raskt, men alikevell ikke raskt nok, vil jeg tro. *drømme* Jeg må bare huske på noe av det andre har skrevet her inne; NYTE DAGEN! For den kommer ikke igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #334 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja, det er helt sikkert at du må huske å nyte dagen :-) Jeg var veldig bevisst på det. At jeg skulle huske mye. Blant annet derfor drakk jeg veldig lite alkohol. Gikk mye på isvann. Noe som fikk folk til å tro at jeg var gravid :o Dumme dem :-) Har forresten akkurat lagt inn syklusregning på ei nettside jeg fant. Den viser eggløsning når jeg tror den var og forventet mens tirsdag eller onsdag i neste uke.....mao. enda lengre å vente........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #335 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har kjøpt meg alkoholfri vin jeg (til meg og forloveren min, men de må vel få litt de andre også om de har lyst på) Så det er ikke alkohol som skal gjøre at jeg er uoppmerksom, nei... Men alikevell er jeg redd for at jeg skal komme til å "bekymre" meg over alt mulig... Men men. Noen krise er det jo ikke om noe blir glemt da - så lenge vi kommer oss til kirka og blir gift *lurer på hvorfor det stemmer med eggløsningen når du trodde du hadde den, men at det ikke stemmer med når du forventet mens* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #336 Del Skrevet 28. juli 2004 Har ikke anelse om hvorfor det ikke stemmer. Det er så mye rart jeg ikke skjønner hvorfor det er sånn. Håper bare at det klaffer snart. Hadde vært fint med en liten en til våren :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg skjønner svært godt hvordan du har det, MrsL. Det tok jo 4 år og mye hjelp for oss også. *men jeg vil igjen anbefale at dere lar dere bli sjekket, så slipper dere ev. å lure på hvorfor det ikke klaffer noe lengre - uvissheten er ille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #338 Del Skrevet 28. juli 2004 Vi har blitt sjekket og ingen feil funnet. Vi har prøvd lenge og det har vært ei påkjenning. Når bryllupet nærmet seg gadd jeg ikke tenke mere på graviditet og det har bare fortsatt etterpå. Har vel håpet at om jeg ikke tenkte så mye på det ville det kanskje klaffe i løpet av ferien. Ferie gjør at jeg slipper stresset på jobben og kan være mere opplagt til å lage barn :-) Ønsker meg mere ferie til dette formålet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 28. juli 2004 Ok, beklager, da var det jeg som husket feil. Jeg blander deg sikkert sammen med noen andre. Men den ideen din om mer babylagings-ferie hørtes veldig fin ut... Kan du ikke sende en mail til "de høye herrer" i Oslo og fremme forslag om dette... (For det er jo ikke noe hemmelighet at mange barn blir laget under ferien) Og når bedriften Norge vil ha flere barn for å unngå full krise under eldrebølgen, så burde da vel det være en god investering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #340 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja, ikke sant Og når man bare har en sjanse på en tre ukers ferie, så burde ferien vært lengre for alle gode ting er tre er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg