Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #101 Skrevet 22. august 2006 Gidder ikke se noe på dette før sexvideoen slippes. Har hørt rykter om at det er ganske kjedelige greier, men puling er nå tross alt puling.
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. august 2006 #102 Skrevet 22. august 2006 Gidder ikke se noe på dette før sexvideoen slippes. Har hørt rykter om at det er ganske kjedelige greier, men puling er nå tross alt puling. ← Nja, si ikke det. Video-porr med extacy og "bløde konsonanter" med rojalt snitt kan bli spenstige saker det
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #103 Skrevet 22. august 2006 FN ville ikke valgt henne til sin AIDS-kampanje hvis hun ikke kunne representere. ← Nåja, det er utrolig hva en kongelig tittel kan åpne av dører...... Men mulig representasjon for deg er å ikle seg stilige kjoler, i så fall er vi enige: der er hun ikke akkurat best. Men jeg synes nå heller at de kongelige skal fronte en god etikk framfor en god etikette. En kombi er så klart det beste, men heller litt midre av det siste enn det første. ← Enig med deg i det. Og det er akkurat der MM feiler. Hadde vært fint med en som faktisk har litt innsikt og forståelse for det hun gjør. Ikke støtter seg til ferdig skrevne lapper fra slottet. Hun er nokså svak i intervjuer uten ferdig manuskript. Vi blir aldri enige her. Kos deg med MM du så lenge det varer. Tror neppe hun kommer til å bli dronning noen dag.
punktom Skrevet 22. august 2006 #104 Skrevet 22. august 2006 Vi blir aldri enige her. Kos deg med MM du så lenge det varer. Tror neppe hun kommer til å bli dronning noen dag. ← Jeg tipper du ville sagt det samme om Sonja på 60-tallet. Om 25 år sier du vel det samme om neste inngifte i kongefamilien, mens resten av Norges royalister (og kanskje du og) er så stolte av kongeparet, og såååå skeptisk til han nye som Ingrid A/Maud A (eller hva nå nestekvinne ut heter) traff på en hip Muhammed is Jesus is Buddah is Love gathering i Bagdad. Visstnok hadde han en bakgrunn i utagerende enprofetsdyrking i sine yngre dager. Skrekk og gru.
Gjest bamsemums Skrevet 22. august 2006 #105 Skrevet 22. august 2006 Ja, jeg skal se den for å være istand til å diskutere den senere....
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #106 Skrevet 27. august 2006 Eg syns det var en flott dokumentar eg! Viste begge sider av livet hennar, på godt og vondt. Dessuten syns eg Mette Marit er ei sterk og tøff dame, som eg respekterar. Absolutt verdig å vere Norges kronprinsesse ← HELT ENIG!
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #107 Skrevet 27. august 2006 Overhodet ikke! Tåler ikke den dama! ← Fordi? Er dere godt kjent?
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 27. august 2006 #109 Skrevet 27. august 2006 Jeg synes dokumentaren var veldig profesjonell og fin, laget av intellektuelle journalister som har høy moralsk integritet. Jeg har, etter å ha sett dokumentaren (den burde nomineres til BBC awards), fått en mer aktverdig respekt for Kronprinsessen i Norge. Hun fremstår som svært velformulert, dypt intellektuell, svært intelligent, meget vakker (hun burde være supermodell), svært varm og øm utstråling, en behagelig fremtoning, sporty, elegant, alltid velkledd, en oppofrende og intelligent, skarp og vidsynt mor, m.m. Hun er kanskje det mennesket her til lands jeg har sett som utmerker seg aller mest som en fremadstormende karrierekvinne med en tung utdannelse i ryggen. All ære til vårt sofistikerte, kulturelle, intelligente, skarpskodde, og briljante raffinerte Kronprinspar, og især Kronprinsesse. De er modne, veldig voksne, dype, og svært velutviklede mentalt sett.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #110 Skrevet 27. august 2006 Jeg synes dokumentaren var veldig profesjonell og fin, laget av intellektuelle journalister som har høy moralsk integritet. Jeg har, etter å ha sett dokumentaren (den burde nomineres til BBC awards), fått en mer aktverdig respekt for Kronprinsessen i Norge. Hun fremstår som svært velformulert, dypt intellektuell, svært intelligent, meget vakker (hun burde være supermodell), svært varm og øm utstråling, en behagelig fremtoning, sporty, elegant, alltid velkledd, en oppofrende og intelligent, skarp og vidsynt mor, m.m. Hun er kanskje det mennesket her til lands jeg har sett som utmerker seg aller mest som en fremadstormende karrierekvinne med en tung utdannelse i ryggen. All ære til vårt sofistikerte, kulturelle, intelligente, skarpskodde, og briljante raffinerte Kronprinspar, og især Kronprinsesse. De er modne, veldig voksne, dype, og svært velutviklede mentalt sett. ← :hoho:
Koriander Skrevet 27. august 2006 #111 Skrevet 27. august 2006 Jeg synes det er fantastisk å se H&MM sammen - veldig forelsket, virker som de har en veldig dyp respekt for hverandre og at de e veldig opptatt av barna sine. Den kongelige rollen er jeg derimot ikke like imponert over. De er veldig flinke - eh, først og fremst han - når de får velge fokus selv, og jeg synes det virker som de er veldig bevisst på å engasjere seg i viktige ting. MEN jeg synes faktisk at de i tillegg til dette må forvente å stille opp mer på offentlighetens prinsipper. Spesielt tidligere har de hatt masse aggressive utfall mot pressen: krevet å få være i fred når de er ute i offentligheten med tronarvingen, krevet å få gå på RIMI i fred som alle andre osv. Jeg synes faktisk alt dette blir feil - med deres rolle må de faktisk stille opp når de beveger seg i det offentlige rom. Man kan ikke få begge deler.... Det er sikkert utrolig slitsomt, men det er livet de har valgt / er født til. Ang dokumentaren: Jeg synes den var både rørende og engasjerende, men i bunn og grunn ganske billig. Fikk veldig Se og Hør assosiasjoner av fremstillingene. Og: Hva er det med Sven O Mannen burde jo beskyttes mot seg selv. Ikke det at han sa så mye feil denne gangen, men han burde jo aldri ha stilt opp!!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #113 Skrevet 28. august 2006 Fordi? Er dere godt kjent? ← Kjenner du ( og dere andre ) henne da? siden det tydligvis ikke er lov til å like dama fordi man ikke kjenner henen personlig så må det da gjelde begge veier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå