Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 noen som skal se mette marit dokumentaren i kveld eller?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Tja, vet ikke helt. Kanskje det kommer noe juicy sladder?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Ja, jeg skal se den for å være istand til å diksutere den i ettertid.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 klart jeg skal se den! satser på juice sladder også selvsagt men jeg er veldig interessert også. jeg bodde i utlandet når de giftet seg men jeg fikk med meg bryllupet på direktesendt tv :D
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Jeg kjenner en av de som har laget dokumentaren... det kommer ikke noen nye, oppsiktsvekkende detaljer...men det er mye de fant ut som ikke blir vist i dokumentaren. Mette-Marit har sagt unnskyld, så hun bør vel egentlig få være i fred! Hvor sender de den, TV2?
nea Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Føler jeg nesten må... det er jo fra kristiansand og slettheia jo!! sikkert mye en ikke har fått med seg...
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Jeg ser den nå, synes egentlig den er litt på kanten... Mye av det de har sagt hittil synes jeg er totalt unødvendig. Virker som om de bare har laget den for å svarteliste henne...
lillesky Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Jegfår vondt i magen av den dokumentaren og synes synd på henne. Men hun har jo valgt det selv (å bli en offentlig person).
Gjest seroxata Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 jeg orker ikke se det trynet, så nei
Samantha Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Eg syns det var en flott dokumentar eg! Viste begge sider av livet hennar, på godt og vondt. Dessuten syns eg Mette Marit er ei sterk og tøff dame, som eg respekterar. Absolutt verdig å vere Norges kronprinsesse
agbre Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Jeg ser den nå, synes egentlig den er litt på kanten... Mye av det de har sagt hittil synes jeg er totalt unødvendig. Virker som om de bare har laget den for å svarteliste henne... ← Enig med deg. Nå blir det ny diskusjon om denne videoen. Skjønner ikke at det skal gagne noen. Skulle heller tatt opp hvor flott representant hun har blitt for Norge(mener jeg da)
Gjest Blanca Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 Jegfår vondt i magen av den dokumentaren og synes synd på henne. Men hun har jo valgt det selv (å bli en offentlig person). ← Når man møter den store kjærligheten; har man da egentlig noe reelt valg ? Dokumentaren var helt grei, ikke mye nytt egentlig. Jeg synes faktisk ikke det er så viktig hvordan MM levde ut sin ungdomstid; det er utrolig mye juicy man kunne gravd frem om hver og en om man skulle komme i hennes posisjon.
Gjest 235 Skrevet 21. august 2006 #16 Skrevet 21. august 2006 Akkurat sett det, og det var jo ingen overraskelser. Alt har stått i pressen tidligere.
Baby Skrevet 21. august 2006 #17 Skrevet 21. august 2006 Syns det er flott å se hvor sterk kjærligheten mellom Mette-Marit og Haakon er jeg. Ikke så ofte man ser slik kjærlighet i dag.
loffen Skrevet 21. august 2006 #18 Skrevet 21. august 2006 Måtte liksom se den da. Syntes ikke det kom fram noe nytt, men det var litt for mye mas om denne videoen. Som om de fryder seg over at hun nå kan sitte der nervøs og lure på om noen offentligjør den når hun blir dronning. Det var vel ikke helt nødvendig. Selv ble jeg faktisk rørt!
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #19 Skrevet 21. august 2006 Ja jeg synes det er latterlig... Egentlig burde politiet hatt lov til å ransake mannens leilighet og ta den videoen. Det er da ingen som trenger å se den Ble rørt jeg og... bryllupet deres var så vakkert!
Murron Skrevet 21. august 2006 #20 Skrevet 21. august 2006 et flott par Mette Marit og Håkon! Ble faktisk rørt jeg og flere ganger, og selv om det ikke kom frem noe nytt, så følte jeg ikke den svartelistet henne. Dokumentaren viste rett og slett både det gode og dårlige- slik det var. Så jeg synes den var grei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå