Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Beklager eventuelle skrivefeil men jeg kommer nettopp hjem og må skrive ned; Som fleste vet, meg og minbestekompis driver på her og der. Vi har satt regler; Ikke pul adre innimellom, og si fra når en ny dukker opp så den andre ikke føler seg lurt. Vu har drevet på over et år nå. Siden mai i fjor. I kveld traff jeg igjen en jeg har sett før. Vi traff tonen før og i kveld og. Litt mer i kveld, da det var alkohol inneblandet. Vi klinte aldri, jeg ble (åpenbart siden jeg sitter her) ikke med han hjem, men jeg følte vi har en kånneksjen. Det er connection. Jeg sa jeg ville ta en kaffe med han i morra. Han ga uttrykk for å like meg, selv etter jeg sa jeg ikke kunne være med han og overnatte siden jeg er mensendame. Vi skal da treffes i morra. Han fikk hadesuss på kinnet som bevis på at jeg faktisk ville treffe han i morra. Men jeg føler meg så råtten for han kameraten min. Selv om jeg vet at dette er det rette for meg. Selv om det ikke kanskje utvikler seg til noe seriøst trenger jeg å komme meg videre. Jeg har ikke kysset mannfolk siden ca 23 april! Jeg orker ikke være opphengt i eksen for resten av livet selv om jeg er mest glad i han. Vi er bestevenner, og det trenger ikke forandre seg. Men jeg vil ikke gå og like andre før han er informert om dette og sitter hjemme og tror alt er som vanlig med oss. Jeg har nå merket at ting er blitt kjøligere mellom oss og vi har pratet om at vi vil begge harkjereste og treffe andre selv om vi fortsatt kan være kompis. Bare berolig meg; var det råttent ovenfor han å bli bedre kjent med en fyr og kysse han hadesuss på KINNET og ta nattbus heimatt og avtale kafe i morra? En del av meg sier ja og en annen sier nei. Kanskje jeg bør ta turen og en prat med han i morra etter kafebesøket. Fysjomføy! Så kompliserte ting skulle bli
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 hakke no å ha dårlig samvittighet for.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Beklager eventuelle skrivefeil men jeg kommer nettopp hjem og må skrive ned; Det går fint. :-D Bare berolig meg; var det råttent ovenfor han å bli bedre kjent med en fyr og kysse han hadesuss på KINNET og ta nattbus heimatt og avtale kafe i morra? En del av meg sier ja og en annen sier nei. Kanskje jeg bør ta turen og en prat med han i morra etter kafebesøket. ← Nei dette er ikke komplisert. Det var ikke råttent i det hele tatt. Du har da lov til å ta en kaffe med hvem du vil. Samma det? :)
Rannva Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Vi har satt regler; Ikke pul adre innimellom, og si fra når en ny dukker opp så den andre ikke føler seg lurt. ← Du følger jo reglene til punkt og prikke. Ikke har du pult andre, og nå som en ny dukker opp, sier du ifra til kompisen din. Selv om han har fått suss på kinnet og dere har avtalt kaffe, har du ikke gjort noe galt. Kompisen din kan jo ikke forvente at du sier ifra på forhånd at "i kveld kommer jeg til å treffe en fyr som jeg kommer til å like veldig godt og ta en kaffe med". Lykke til Towelie!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Du har visst bare en veldig sterk moralfølelse du, Towelie. Du har ike gjort noe galt, ihvertfall ikke i mine øyne.Si fra til bestekompisen din så fort som mulig, men vent til etter kafebesøket, og se om du fortsatt føler det likedan da. Lykke til og kos deg! Lompa
Gjest Pepper Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Vi damer er verdensmestere i dårlig samvittighet. Det har du ingen grunn til å ha for dette Towelie! Gjør som Lompa sier du, vent til etter kafebesøket og se hva som skjer. Føler du at dette er IT, så snakker du med kompisen! Guuuud så spennende da! Husker så godt den spente, kriblende følelsen jeg hadde dagen etter jeg møtte mannen min for første gang. Vi dro på kino og så verdens dårligste film.... Unnskyld, sporet av. Lykke til i dag da!
Aeriana Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Nei, det var ikke noe råttent gjort i det hele tatt. Lykke til
MAcy Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Ikke noe galt nei. Men ville tatt en prat med kompisen din kanskje i forkant av kaffen, går jo ann å si at du ikke vet hva det blir til men du har jo hvertfall vært ærlig med han!!
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 (endret) Syns du virker alt annet enn råtten. Lykke til med kaffedate i dag! (og enig med hun over, siden du allerede nå har dårlig samvittighet burde du for din egen skyld snakke med han før du møter den andre til kaffe. Så slipper du sitte og kjenne på dårlig samvittighet!) Endret 20. august 2006 av Kosemose
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 Jeg er helt enig med de andre, du har lov til å gi andre hadetsuss. og du har lov til å drikke kaffe med andre. Etterpå bør du kanskje si ifra til vennen din dersom du føler at det kan utvikle seg til noe mer (og selvfølgelig la være å ha sex med vennen din mer). Når dere ikke skal være kjærester, har du jo all rett til å starte et forhold med en annen. Det er jo akkurat sånn det måtte gå før eller senere. Lykke til Towelie!
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 Grattis. Dersom du forteller kompisen din om han nye, følger du reglene til punkt og prikke. Du er ikke råtten i det hele tatt.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 Nei, du har ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Jeg sier deg en ting: GO FOR IT Gleder meg til å høre fortsettelsen. Du fortjener en god mann
Gjest Purple Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 Jeg er enig med de andre, det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Du har jo oppført deg helt etter reglene. Tror ikke jeg ville fortalt bestevennen om kaffedaten før etterpå, før du ser om det "er noe der". Hvis du da føler at det er noe der etter i dag, så ville jeg fortalt det, så ikke han skal føle seg lurt etterpå. Lykke til i dag da! (Skulle ønske det var meg som skulle på date...)
Gjest jaddadu Skrevet 20. august 2006 #14 Skrevet 20. august 2006 Dere må slutte med å lure dere selv. Både du og eksen er på vei videre og har tydeligvis lyst å ha dere med andre. Gjør et final break og gjør det dere virkelig føler for. Slutt med det avtale og samvittighetsstyret deres, det ender bare med at dere begge føler dere såret til slutt. Vær venner dere, men som sagt, slutt med det derre "avtale" tullet. Vær litt voksne i stedet for, enten så er dere sammen eller så er dere det ikke. Dere kommer dere aldri videre dersom dere holder på som nå, tro meg, been there done that.
Gjest d'Arc Skrevet 20. august 2006 #15 Skrevet 20. august 2006 For det første: Jeg er glad for at du kommer deg videre. For det andre: Du har ikke gjort noe galt. Bare ta en prat med eksen før du gjør noe mer, så blir du kvitt dårlig samvittighet og du kan styre på så mye du vil. Bare send sippe-pm om du føler for det Lykke til, Towelie!
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #16 Skrevet 20. august 2006 Tusen takk for mange beroligende svar. Litt nerver for å lese dem i dag, men det virket jo lovende :-) Jeg ser flere skriver at jeg bør snakke med han før jeg stikker og drikker en kaffe, men jeg er ganske dårlig på å "dumpe" folk, og er redd jeg vil sikkert sippe og grine en del. Derfor er det best at jeg går til han etterpå, og ikke gir han denne beskjeden etterfulgt av "men jeg skal gå og treffe han nå, så du kan bare sitte og ha det så godt her" Hyl, der fikk jeg melding (sendte han i sta om han fortsatt ville ut og ta kaffe) og fyllenervene sier han sier NEI! Jeg er 13 år igjen ;D Ok jeg leser nå! HHII han sa han skulle til å skrive til meg! Og han vil! Hjælp jeg skjelver som en fjollete fjolledame ;D
Azi Skrevet 20. august 2006 #17 Skrevet 20. august 2006 Skjønner ikke hvorfor dere ikke skal gå videre med livet etter dere har gjort det slutt. Dere er jo forrsatt ung. Så hvorfor plikte seg til noe avtale med sin x? Trossalt han er ikke noe annet enn en X! En ting å si, kjempe fint at dere er gode kompiser. Men kom dere videre. Livet går videre! Kos deg idag da!
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #18 Skrevet 20. august 2006 Lykke til. Har ikke noen gode råd, men lykkeønskninger skal du få.
pookie Skrevet 20. august 2006 #19 Skrevet 20. august 2006 Syns ikke du trenger å si noe om kaffe,du vet jo enda ikke hva som skjer og så lenge dere ikke har en avtale om at dere skal fortelle hverandre hvem dere drikker kaffe med så syns jeg su kan ha ren samvittighet Hva som foregår i hodet ditt av tanker rundt denne fyren og om det kan bli noe,er jo dine egne personlige tanker. Vent å se hva det blir til..? Lykke til
smile Skrevet 20. august 2006 #20 Skrevet 20. august 2006 Så spennende!!! Ikke si fra før kaffen nei! Kos deg i dag så tar du det med x'n senere!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå