Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg gir litt fanden i hva andre handler gitt. Jeg har nemlig et liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er utrolig hva folk får seg til å gjøre og si. Det å titte i andres handlekurver samt kommentere andres kropper vitner ikke om god oppførsel.

For noen år siden gikk jeg på helsestudio og etter endt trening satt en venninne og hennes venninne og kommenterte kroppene til de som trente. Jeg poengerte at pga. slike kommentarer er det mange som vegrer seg for trene. Svaret var da som følger; De hadde faktisk lov fordi de var sykepleiere!!  :overrasket:

:overrasket::sur:

Da burde de vel ha lært såpass mye psykologi også, at de burde ha skjønt at det andre sier kan såre? Eller er det bare på vgs man lærer om sosialisering og psykologi og sånne ting?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jøss...skal si noen lever små liv. Bruker tid på å følge med hva andre handler og deretter setter de i bås :ler: Tenk for et "fengsel" se selv lever i.

Mannen til ei venninne av meg kunne ikke handle toalettpapir fordi han da mente at folk i butikken trodde han skulle rett hjem på do :legrine:

Skrevet
Mannen til ei venninne av meg kunne ikke handle toalettpapir fordi han da mente at folk i butikken trodde han skulle rett hjem på do :legrine:

:ler:

Huff, etter denne tråden så har jeg blitt mer bevisst på min handlekurv også, på godt og vondt. Kjøper jeg masse usunt så tar jeg en ekstrarunde innom frukt/grønt for å veie opp litt liksom :ler:

Skrevet

For de som har problemer med å slå ihjel tiden sin, og kjeder seg veldig, de kan jo bruke tiden på å se ned i handlevognene til andre. Kanskje de burde telle produktene og sortere på et skjema hvor mange som handler de ulike varene også?

Skrevet (endret)

Tydelig at vi kommer fra et land der jantelover hersker!

Det er faktisk helt normalt å dømme folk for deres oppførsel, men det betyr ikke at man er et bedre menneske enn dem. Det er ofte lurt å tenke seg litt om før man ytrer slike meninger. For dem som tenker likt er det nok noe å more seg over, mens andre blir såret.

Og for det sykepleierparet som sitter å kommenterer dem på helsestudio. Det gjør jeg også, spesielt de som er bedre enn meg, ser bedre ut osv. Kanskje jeg er misunnelig?

Og at folk som er tjukke er skyld i det selv? Ofte, Ofte ikke. Fete barn derimot, som ikke har noen sykdommer som gjør dem feite, synes jeg synd på. Foreldrene propper i dem mat til andre barn dømmer dem og de får dårlig selvtillit! Fy foreldre!

hehe... kanskje litt useriøst, men altså... pass på dere selv først

Endret av speedbird
  • 2 uker senere...
Gjest =tentacle=
Skrevet
Morsomt å lese svarene til enkelte her. Dere er så innmari politisk korrekte, og det er greit å være det, men jeg tviler litt på at dere virkelig er poltiske korrekte når alt kommer til alt.

Enkelte av dere prøver å fremstå helt uten feil, mangler og skavanker. Og det blir så patetisk.

"Kikke i andres handlevogner? Næi ææææærlig talt assååååå. Det får da være måte på."

Skulle tro det var snakk om voldtekt av overvektige mennesker her.  :ler:

Nice, Snasen :icon_razz:

Det er møkk kjedelig å stå i kassakø, og andres matvarer er en av veldig få kilder til underholdning som finnes der. Jeg kan godt kikke og se på om det er sunt/usunt, dyrt/billig, ensidig eller variert osv. Det går mest i å se hva slags matstil folk har, om de kjøper fancy ingredienser til spennende mat eller fiskepinner og potetmosposer.

Overvektige kan kjøpe hva de vil uten at jeg bryr meg noe særlig, jeg har selv vært for tynn i perioder og med en gang man skiller seg litt ut, tror folk at man kun spiser den typen mat de tilfeldigvis ser deg spise. Enten det er salat eller burger. Det stemmer jo sjelden.

Om familier med ganske overvektige barn handler mye junk på en tirsdag, så merker jeg derimot at jeg ikke liker det.

Skrevet

Håper helst ikke at noen ser på min handlevogn!

min del av handlevogna består av fettprodukter og grønnsaker.

mannen min sin del fett og karbohydrater..

Men ikke noe snop.

Jeg kan ikke si at jeg har sett på noen sine handlevogner, jeg er vel mest opptatt av å få handlet og så få kommet meg utav butikken igjen.

Gjest Gjesten
Skrevet

Selv ser jeg på det som legges på båndet når jeg står i kø .

Ellers har jeg som regel nok med å finne det jeg skal handle. Men selvfølgelig hadde jeg tenkt litt om jeg hadde sett en vogn full av snop og en skikkelig tjukkas som sjåfør... Det er jo synd, men slik er vi mennesker...

Selv syns jeg det er flaut om jeg må på butikken for å kjøpe bind, samtidig finner ut at vi har lite dopapir og kjøper det i tillegg. Og kanskje vaskemiddel eller en truse samtidig kanskje.... Da blir det liksom litt avslørende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...