Lykkelig eks-frue Skrevet 27. september 2006 #321 Del Skrevet 27. september 2006 Men hva gjør dere andre med saltsug? Søtsuget stilner jeg med den desserten (som faktisk er veldig god med philadelphia light naturell!!) men saltet er værre. Jeg vet ikke om det er lov med salt i dietten da det ikke har vært nevnt noe sted, men litt har jeg unnet meg til frokosten (ellers smaker det pføy). Men jeg vil har salt NÅ jeg... ← Du kan spise alt av krydder så lenge det ikke inneholder sukker. Men selvfølgelig bør du være forsiktig med salt, men slik er jo anbefalinger ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 27. september 2006 #322 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har bare et par dager igjen av fase 1 , men lurer på om jeg skal ta en ekstra uke. Det hadde vært digg å kunne si at jeg er ti kilo lettere siden ferien liksom ← Om du orker så er det jo greit å ta en uke til i fase en Ser det er mange som blir lei av eggene, men kan jo spise f.eks. grillede grønnsaker til frokost også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 27. september 2006 #323 Del Skrevet 27. september 2006 Nurken: Kan ikke du og jeg inngå enn "bindenede kontrakt" da? Jeg har jo ikke mye igjen selv heller, og skal også innrømme at motivasjonen ikke helt strekker til bestandig. Er så nærme målet tross alt. Skal vi nå skjerpe oss skikkelig i 14 dager? Prøve da å bli kvitt siste rest? Selv har jeg tenkt å intensivere treningen noe mer i disse ukene og følge fase 1. Jeg har fortsatt litt igjen, men tror ikke det er mer enn 3-4 kilo (for å ta den varianten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 27. september 2006 #324 Del Skrevet 27. september 2006 HUFF;HUFF... jeg sliter nå,er kommet inn i en ond sirkel,med snop!!! Og kommer meg ikke ut igjen!!!Personal møte i går med kaker kaffe og sjokolade og restene til oss nattevaktene!!!Det er det jeg har levd på i natt!!!! NÅ ER DET STOPP Jeg jobber også med 3-4 kg til da begynner jeg obg bli fornøyd!!! Mange flinke slankere her,mjeg er ikke lei egg og maten,men kan ikke kose meg med noe fra NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 27. september 2006 #325 Del Skrevet 27. september 2006 Drakk øl igjen igår...og to knekkebrød da jeg kom hjem..(fiberrik da, men alikevel) Tror jeg tar en forsiktig fase 2 fra nå av. Litt juice, litt fiberrik knekkebrød, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 27. september 2006 #326 Del Skrevet 27. september 2006 Å eg og har lyst å bare ha noken få kilo igjen! Men det er nok fleire en som så, men eg har tenkt å ta fase 1 i 3 veke, eg er fult klar over at det vil ta tid. Stå på jente Håpa ikkje dåkke forlet meg dåkke så har nådd målet. Eg har lyst å vite korleis dåkke gjere det for å halde vekta og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 27. september 2006 #327 Del Skrevet 27. september 2006 Dag tre av fase 1 og jeg har gått ned 0,5 kg. Det er en start! Bobble, jeg har en stund igjen til målet og har som du ser akkurat begynt. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 27. september 2006 #328 Del Skrevet 27. september 2006 Naixin: Kjempe bra Ned er ned! Va ute å jogga i dag, og klarte ein runde meir ein forrige gang jippi Håpa det hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nurken_* Skrevet 27. september 2006 #329 Del Skrevet 27. september 2006 Nurken: Kan ikke du og jeg inngå enn "bindenede kontrakt" da? Jeg har jo ikke mye igjen selv heller, og skal også innrømme at motivasjonen ikke helt strekker til bestandig. Er så nærme målet tross alt. Skal vi nå skjerpe oss skikkelig i 14 dager? Prøve da å bli kvitt siste rest? Selv har jeg tenkt å intensivere treningen noe mer i disse ukene og følge fase 1. Jeg har fortsatt litt igjen, men tror ikke det er mer enn 3-4 kilo (for å ta den varianten). ← Helt klart! Dette er jeg med på, supert forslag Men....jeg kommer nok ikke til å skjerpe meg så mye som deg, for jeg orker bare ikke fase en igjen. Kan godt følge fase en til middag, men ikke til frokost, - er så lei egg.... Men ok, 14 dager, så skal vi være i mål, vel - om ikke annet neeeesten i mål. Du har jo litt flere kilo igjen enn meg, så vær snill med deg selv. Jeg for min del, bør klare 2 kilo på to uker... javel, da satser vi på onsdag om 14 dager!! Trening er forresten ikke så dumt kanskje? Jeg har forleøpig ikke rørt meg omtrent og likevel gått ned bare ved omlegging av kostholdet, men nå skal jeg også begynne å trene litt...siden du skal Lykke til videre da!! Hold meg/oss oppdatert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 27. september 2006 #330 Del Skrevet 27. september 2006 Helt klart! Dette er jeg med på, supert forslag Men....jeg kommer nok ikke til å skjerpe meg så mye som deg, for jeg orker bare ikke fase en igjen. Kan godt følge fase en til middag, men ikke til frokost, - er så lei egg.... Men ok, 14 dager, så skal vi være i mål, vel - om ikke annet neeeesten i mål. Du har jo litt flere kilo igjen enn meg, så vær snill med deg selv. Jeg for min del, bør klare 2 kilo på to uker... javel, da satser vi på onsdag om 14 dager!! Trening er forresten ikke så dumt kanskje? Jeg har forleøpig ikke rørt meg omtrent og likevel gått ned bare ved omlegging av kostholdet, men nå skal jeg også begynne å trene litt...siden du skal Lykke til videre da!! Hold meg/oss oppdatert!!! ← Jupp her er det beinhard fase en fra i morgen. Tok det litt slappere i dag pga en bursdag hos barna, tross alt må man kose seg litt innimellom. Tar fase en, men spiser da ikke egg til frokost hver dag, det hadde jeg ikke orket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 27. september 2006 #331 Del Skrevet 27. september 2006 Middagstips: selleri, paprika, løk,(stekes lett) ha i matfløte, spinat, muskat/salt/pepper, kokt skinke og brokkoli -surres god og varm. Ha i litt lett-ost på slutten. Eventuelt kesam. Masse jern, vitaminer, lite fett og karboydrater. NAM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 28. september 2006 #332 Del Skrevet 28. september 2006 Fjerde dag, og ned 1 kg....! Dette går jo riktig bra. Ikke plager det meg å kutte ut sukkeret heller. Den sjokodesserten må jeg nok kutte ut, for jeg blir skikkelig uggen i magen av den. Kjenner det blir litt mye ost for meg. Vil det øldelegge hele opplegget om jeg ikke spiser dessert? Er liksom litt redd for å kutte ut noe som er viktig å få i seg. Kan det f.eks erstattes med en neve cashew-nøtter? Ellers så vil jeg anbefale: Kok opp ca en liter grønnsaksbuljong, hakk oppi en stor mengde kålrot, broccoli, blomkål, stangselleri og purre. Det er deilig kraftig høst-suppe/lapskaus. Derver med valgfritt kjøtt til. Jeg er veldig glad i kålrot og har brukt å steke kålrot-terninger sammen med squash, sukkererter, kikerter og paprika. Krydre med salt og pepper. Mmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 28. september 2006 #333 Del Skrevet 28. september 2006 Vil det øldelegge hele opplegget om jeg ikke spiser dessert? Er liksom litt redd for å kutte ut noe som er viktig å få i seg. Kan det f.eks erstattes med en neve cashew-nøtter? ← Jeg har aldri spist dessert etter middagen så lenge jeg har vært i fase en eller to, og jeg kan ikke si at jeg har hatt en dårlig utvikling Så du ødelegger nok ikke noe. Og ja du kan bytte ut alt med hva du vil så lenge det står på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 28. september 2006 #334 Del Skrevet 28. september 2006 Takk, Lykkelig eks-frue (som forøvrig jeg også nettopp er blitt) Jeg har ikke sett cashew-nøtter på listen, men det står heller ikke på nei-listen....og er jo nøtter... Satser på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 28. september 2006 #335 Del Skrevet 28. september 2006 I dag har jeg spist grønnsakssuppe Takk for tipset Naixin Det var kjempe godt. Lagde en porsjon til i morgen også så da er middagen klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 28. september 2006 #336 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har ikke sett cashew-nøtter på listen, men det står heller ikke på nei-listen....og er jo nøtter... Satser på det.. ← Jeg har spist litt cashew-nøtter hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 28. september 2006 #337 Del Skrevet 28. september 2006 Åh, Kjempekult!! I morra skal eg avgårde-kåre å kjøpe Cashew-nøtter!! Juhuu Visst det var sann at det var lov da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 29. september 2006 #338 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg spiser i allefall 20 stk til et av mellommåltidene, og jeg går ned. I dag etter fire dager på dietten her jeg gått ned 1,5!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. september 2006 #339 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg tillater meg selv en moderat fase2 -spiser speltbrød/fiber + knekkebrød i begrenset mengdre. Ordentlig appelsinjuice (et glass), litt mørk sjokolade. Men holder meg til fase1 middager. (merker dog at magen er i mer uorden igjen, dumt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 29. september 2006 #340 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg også har begynt med grovt/fiber i dag i moderate mengder,og lett youghert og tar kanskje en frukt visst jeg får lyst på Det blir noe av det samme som deg Store sky,holder meg til fase 1 middager, savner ikke pizza,pølser,loff eller den slags mat,ikke poteter og ris heller! Håper på vekt nedgang fordi om jeg spiser litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg