Gjest Gjest_nurken_* Skrevet 8. september 2006 #61 Del Skrevet 8. september 2006 Så flinke dere er alle sammen! Og særlig du flo, 5 kg på 18 dager er jommen bra! jeg er ikke så verst jeg heller, har gått ned 6,8 kg nå! Syns det nå har begynt å gå fort i fase to. I begynnelsen gikk det tregt, men så raskt mensen var over suste det av gårde. er snart i mål...Veier nå 71,2 kg og målet er 69! Fornøyd! Er det ikke herlig folkens å se at dette faktisk funker? jeg har aldri vært så fornøyd med noen kur, og jeg har prøvd alt... Jeg har ikke barn, men mann - og tenk, han syns dette er de beste middagene på lenge Han er storfornøyd med så mye rent kjøtt, fisk etc. Jeg spiser nesten alltid hvite bønner i stedet for poteter eller ris, men jeg lager altså poteter el ris/pasta til ham. Nå i fase to spiser vi begge villris og fullkornpasta. Det er supert. Syns ikke det er hardt i det hele tatt å spise LITT annerledes enn ham, og heller ikke særlig ekstra jobb å lage litt ekstra til ham. Feks så får han jo saus av og til, og det har jeg lite av. Spiser dere saus? det er det jeg savner mest, men spiser sånne kalorifattige som lett-bernaise etc... i kveld skal vi ha indisk. Villris og salat til. Herlig Keep up the good work og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #62 Del Skrevet 8. september 2006 I går hadde jeg hvite bønner til kjøtt og salat, men for å være helt ærlig, så det å vanne ut bønnene en natt for så å koke de en time... Det var ikke bryet verd, da er det like greit med ferdige bønner på boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nurken_* Skrevet 8. september 2006 #63 Del Skrevet 8. september 2006 Helt enig i at det blir for mye jobb med de bønnene. Jeg kjøper hvite bønner på boks. Synd de er så dyre og at jeg kun finner dem på spar og meny,da. 16 kr boksen er jo litt kontra hvite bønner i tomatsaus som koster 5-6 kr....Men det kan jo ikke spises, så da så.... Men det er en god erstatning for poteter syns du ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. september 2006 #64 Del Skrevet 8. september 2006 Hva slags hvite bønner spiser dere?? heter det hvite bønner bare? Innvandrerforretninger har ofte billige bønner av ulike slag. ps. man kan fryse bønner! Jeg laget for en stund siden en stooor kjele kikerter, frøs det ned i poser -meget praktisk og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #65 Del Skrevet 8. september 2006 Helt enig i at det blir for mye jobb med de bønnene. Jeg kjøper hvite bønner på boks. Synd de er så dyre og at jeg kun finner dem på spar og meny,da. 16 kr boksen er jo litt kontra hvite bønner i tomatsaus som koster 5-6 kr....Men det kan jo ikke spises, så da så.... Men det er en god erstatning for poteter syns du ikke ? ← Bønner er helt supert, og nesten like godt som poteter! Jeg bruker rett og slett røde salatbønner til kr 5-6,- boksen. Jeg skyller bare av den ekle guffa, og bruker de enten rett i salaten, eller varmes litt sammen med wokgrønnsaker. Hva slags hvite bønner spiser dere?? heter det hvite bønner bare? Innvandrerforretninger har ofte billige bønner av ulike slag. ps. man kan fryse bønner! Jeg laget for en stund siden en stooor kjele kikerter, frøs det ned i poser -meget praktisk og billig. ← Jeg tok bare en pakke, og de heter Lingot bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 8. september 2006 #66 Del Skrevet 8. september 2006 shit , jeg sprakk i dag. Ble pizza til kveldsmat og godteri.... skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 9. september 2006 #67 Del Skrevet 9. september 2006 shit , jeg sprakk i dag. Ble pizza til kveldsmat og godteri.... skal skjerpe meg ← Sånn skjer Er bare å fortsette med en gang der du slapp, alle har vi sprukket en gang Er selv godt i gang med fase 1 igjen, men har manglet totalt motivasjon Så i går ga jeg "bånn gass" og har bestemt meg for tre uker nå på fase 1. Skal ikke sprekke og har ryddet unna alle fristelser Jeg har en ekstra motivasjon nå for å gå ned de aller siste kiloene, og da er jeg nødt til å være i mål om tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #68 Del Skrevet 9. september 2006 shit , jeg sprakk i dag. Ble pizza til kveldsmat og godteri.... skal skjerpe meg ← Legg det bare bak deg, og start med nye ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 9. september 2006 #69 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei alle South beach... slankere Dette så veldig spennende ut jeg tror jeg må prøve meg. Veier 64 kg og ønsker trivselsvekt under 60 kg. Jeg skal trene mye,håper 3 ganger i uka. Da beg jeg i fase 1 på søndag!!! Men jeg trenger litt mere innfo og tips,skriv ned da dere som er drevende i dette gamet!!!! Er det ikke posjons beregninger i dette? Bare holde seg unna poterer,ris og pasta, og brød og knekkebrød Lett youghert? 120 ml? Kaffe og the er greit? Light brus?(min store fiende)litt? Light fun saft var greit? Dressing ok på salat? Ost er greit? trenger ikke lett ost? Steke i fett? eller olje? fisk ok,hva med fiske pinner? Rent kjøtt,kylling ok Dette er litt av det j har fått med meg................. Tror j får på biblioteket og låne bok! Har j oppfattet rett? Takk for hjelpen..................... Endret 9. september 2006 av miss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 9. september 2006 #70 Del Skrevet 9. september 2006 Steke i oliven eller rapsolje Rene fiske og kjøtt produkter også fugl Og det skal være lett ost ja og lett dressing , helst bare olje og eddik da men Og ikke frukt i fase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 9. september 2006 #71 Del Skrevet 9. september 2006 Spennande, men heilt grønn så: Er der bare 2 fasa`? Går ein ikkje opp når ein er ferdig med dei? Kan ikkje ein ete potet når ein er ferdig? Funka det virkelig? Kor lenge vara fase to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 9. september 2006 #72 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Takk Bubbel! Jeg prøver å innformere meg,videre... D er bare lett youghert naturell,d er ikke særlg godt Får dere søt sug av dietten eller går d greit? Hva spiser dere av søtt visst dere bare MÅ ha Lett is?Living lite? J tenkerat j spiser endel egg,omelett smøre ost,kokt skinke,tomat agurk,salet og paprika... og middag lunch blir kylling filet,karbonade deig m taco krydder? er d greit med krydder.... Grønskaker og skinke er jo greit..Grønnsksblandinger er dert god kjent? Blomkål ostesaus og skinke f.eks dette ble mange spørsmål,j skal holde tråden med dere...... Endret 9. september 2006 av miss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. september 2006 #73 Del Skrevet 9. september 2006 lyst å kjøpe denne boken jeg og! Men kan bli ganske vanskelig, i og medf at jeg fortsatt bor hjemme og det er mor som lager meste av maten her i huset. så er litt usikker. ← Sånn er det hos meg ògså...! Har veldig lyst å være med...!..., har lest litt nå...! Men kan noen ta en oppsummering for meg...? Altså hva skal en IKKE spise i fase en?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 10. september 2006 #74 Del Skrevet 10. september 2006 ikke poteter , ris , pasta , brød , knekkebrød og fukt. bare rene kjøtt , fisk og fugl . ikke farser. ikke smør og fete dressinger MASSE GRØNNSAKER OG SALATER og masse vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 10. september 2006 #75 Del Skrevet 10. september 2006 Hva med vann med sitron i?..., sitron er jo frukt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 10. september 2006 #76 Del Skrevet 10. september 2006 en liten skive i vannet skader nok ikke. siden man kan lage ricotta-dessert med sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 10. september 2006 #77 Del Skrevet 10. september 2006 Takk! Da er jeg i gang idag! Blir litt vanskelig siden jeg bor hjemme..., men jeg får forsøke å gjøre det beste ut av det...! Spiste omelett med skinke\purre og paprika til frukost idag. Middagen blir koteletter, men da får jeg bare spise koteletter og grønnsaker...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 10. september 2006 #78 Del Skrevet 10. september 2006 du kan jo skjære deg litt salat ved siden av middagen . og skjær vekk ALT fett på kotelettene. Drikk masse vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 10. september 2006 #79 Del Skrevet 10. september 2006 Går det ann å bruke smootie som mellommåltid i fase 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 10. september 2006 #80 Del Skrevet 10. september 2006 På side 3 i denne tråden er en stor og lang liste over kan/kan ikke spise i både fase 1 og 2. Veldig oversiktlig. Har kopiert den, så den ligger på første side på pc'en (skrivebordet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg