Gå til innhold

Livet med lillemannen


Mrs N

Anbefalte innlegg

Takk Toblerone, samme til deg :klem:

Uff... Om jeg først våkner om morgenen så klarer jeg ikke sove videre pga kvalmen. Om jeg nå skulle få mensen om 3 dager, hva kan den kvalmen da komme av? *undre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har nok rett i det Toblerone :)

Er bare så lei av å være kvalm :sur:

Å! Jeg ble faktisk kvalmere av å se på avataren din Toblerone! Skal jeg nå heller ikke få lov til å spise sjokolade?! :grine:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare satt her og stirret litt på den og tenkte "mm... toblerone er namme"..

Men det skulle jeg ikke ha gjort nei *vifte febrilsk med hendene og prøver å tenke på noe annet*...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det begynner å bli kjedelig å vente. Dagene går liksom så tregt forbi :sjenert:

Dessuten liker jeg ikke helt tanken på å vente 2 uker på noe som kanskje ikke er der likevel. Tenker stadig på tittelen i Margit Sandemos Isfolket "Er det noen der ute?", men jeg tenker "Er det noen der inne?".

Egentlig er naturen ganske ondskapsfull. Hvorfor skal vi måtte vente i flere uker på et ja eller nei, for å så vente i ytterligere 11 uker før vi våger erklære nyheten for resten av verden for 50 % av alle graviditeter ender jo i SA.

Prøver å holde meg selv opptatt med andre ting for tiden. Vi driver å pusser opp badet og den nye baderomsinnredningen kommer på torsdag. Skal ut og kjøpe fliser til gulvet neste uke en gang, og må male lister og gelender før det nye teppet i trappa kommer.

Vi håper på å få solgt huset og flyttet inn i et nybygg i en annen by (nærmere jobb for mannen) før jul, men jeg leste at gjennomsnittlig tar det 3-4 måneder før man får nøkkelen til et nytt hus... Vi har jo ikke en gang kontaktet en eiendomsmegler :overrasket:.

Har hatt ganske vondt i ribbeina de siste par dagene. Ribbeina rett under brystene så jeg lurer på om jeg kanskje har hatt på en BH som var litt for stram? Det begynner i alle fall å bli ubehagelig å ligge om natta. Jeg har før klart å briste to ribbein i samme område uten å kunne forklare hva jeg har gjort (bare våknet en morgen med smerte i det området) så jeg håper jo at det ikke er det som feiler nå.

Huff.. Har vondt i hodet i dag :tristbla:. Har hatt vondt i hodet omtrent hele dagen den siste uka. Men vil ikke ta noe for det etter det jeg leste om ibux og hjertefeil hos babyer.

For man vet jo aldri...

Kvalmen begynner å avta nå og jeg har egentlig lyst på litt mat, så jeg tror jeg skal gå og finne noe å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det begynner å bli kjedelig å vente. Dagene går liksom så tregt forbi  :sjenert:

Dessuten liker jeg ikke helt tanken på å vente 2 uker på noe som kanskje ikke er der likevel. Tenker stadig på tittelen i Margit Sandemos Isfolket "Er det noen der ute?", men jeg tenker "Er det noen der inne?".

Egentlig er naturen ganske ondskapsfull. Hvorfor skal vi måtte vente i flere uker på et ja eller nei, for å så vente i ytterligere 11 uker før vi våger erklære nyheten for resten av verden for 50 % av alle graviditeter ender jo i SA.

Det satt sambo og jeg og snakket om i går også. Det er greit at det tar noen pp'er å lykkes, hadde det ikke vært for at det er så lang ventetid i mellom... Hvem er det som har funnet på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det satt sambo og jeg og snakket om i går også. Det er greit at det tar noen pp'er å lykkes, hadde det ikke vært for at det er så lang ventetid i mellom... Hvem er det som har funnet på det?

Sikkert en mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 % av alle graviditeter ender i SA, men de fleste av disse skjer så tidlig at man tror man får mensen, så du trenger iallefall ikke gå i alle 11 ukene å tro at oddsen er så dårlig. Etter 5.uke tror jeg at sannsynligheten for SA er nærmere 10 %. Og når man oppdager at man er gravid er man gjerne 4 uker eller mer på vei, så det blir bare 7 uker å vente :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei angelou :vinke:

Koselig å se deg her :klem:

Ja, vet at statistikken blir bedre jo lengre man er gravid, men det er likevel så mye som kan gå galt. Er spesielt bekymret for toksoplasmose siden jeg har katt. Tror aldri jeg har vasket meg så mye på hendene før :ler:

Jeg tror ikke selv at det blir noe denne gangen, har en sånn evig mensenfølelse. I går trodde jeg at jeg hadde fått den, men det var bare enda mer slim/utflod (hva kommer nå det av tro? har aldri problemer med utflod/slim utenom ved EL).

Blir litt smågal av å stadig gå rundt og "kjenne etter" om mensen skal komme eller ikke.

Skjønner ikke hvordan noen klarer å prøve i 10+ år :sjokkert:

Jaja.. Nå skal jeg gå og trene litt uansett. Prøver å skyndte på mensen på alle måter jeg kan finne på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe:

Jeg bare spør igjen jeg... Når skal du teste. ??? Dette er utrooolig spennende.

Jeg tror nemlig du kan være gravid nå... :Nikke: Uten at du må få noen falske håp, for det er og farlig. :)

Krysser fingrer og tær for deg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kan teste før IKM har vært her (jeg tror ikke det vil vises før etter IKM). Spesielt ikke når det føles som om mensen er på vei.

Kan vurdere å teste dagen etter IKM (altså fredag) i stedet for lørdag, men det er vanskelig å si med uregelmessig mens ;)

Hei forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh her er spenningen til å ta og føle på! Jeg er så utrolig spent på dine vegne Mrs N. Tror som Liljen at det ikke kommer noen tante på besøk til deg ;)

Ha en fin uke, til tross for kvalmen... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg hadde vært kvalm og spydd og sånn hadde jeg sikkert testa noen dager før tiden også jeg.....hint hint.....skal ikke det være et tegn på høyt hcg - nivå i kroppen da? Og da vil jo det slå ut på en test også.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

jeg skal ihvertfall krysse fingrene for at mensen ikke dukker opp!!

håper du har en fin mandag, og at kvalmen har roet seg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: Nei, skal ikke teste før jeg har gått forbi IKM *sta* ;)

Synes bare det blir så dumt om den blir negativ.. Blir liksom så skuffa :sjenert:

Kvalmen varer bare i et par timer om morgenen nå. Er sterkest med en gang jeg har våknet og i 40-60 minutter etter det. Er ikke kvalm nok til å kaste opp, men har ikke våget å bøye meg for langt fremover for å teste det heller ;)

Får se hvordan jeg er i morgen... (men jeg tror tante rød er på tur ...)

Stooooooooooor :klem: til dere alle :)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...