Gå til innhold

Livet med lillemannen


Mrs N

Anbefalte innlegg

Du er bare på dag 9 enda da.. Skulle tro EL nærmer seg i morgen eller freddan :sjarmor: Den kommer nok skal du se.

Ha en strålende dag :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Ja, dag 9 i følge den i signaturen min, men i følge en annen kalkulator jeg bruker skal jeg ha eggløsning i morgen! :)

Jeg har selv regnet ut at det er 12 dager siden forrige mens nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde den ikke være langt unna nei. :) Håper du føler deg frisk og opplagd :sjarmor: Det er bare å sette inn velkomstkomitee' ;)

Krysser fingrer jeg, altså :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

her har jeg ikke vært før!

jeg har også uregelmessig mens - ihvertfall så uregelmessig at det irriterer meg kraftig... syklusene mine varierer fra 27 til 34 dager...

du får uansett ha lykke til med prøvingen!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Petra Prøvedokke: Hei hei! :vinke:

Ja det er fryktelig irriterende. Spesielt når man prøver å få spiret et frø (hadde det ikke vært for det hadde jeg neppe merket det en gang ;))

@Eeyore: Hehehe :ler: Ja, det er jo det morsomste med hele prøvingen om du spør meg ;)

Tok en test til jeg. Denne var fra en annen fabrikant (ikke Clearblue) og denne gangen var det to nesten like streker (den siste streken var mørk på ene siden men manglet liksom en mørk kant på andre side).

Noen andre som får to ulike svar med ulike prøver? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått rettet opp i signaturen min. Nå viser den faktisk rett dag og! :D

(Jeg hadde valgt slutten av forrige mens i stedet for første dag :legrine: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Petra Prøvedokke: Hei hei!  :vinke:

Ja det er fryktelig irriterende. Spesielt når man prøver å få spiret et frø (hadde det ikke vært for det hadde jeg neppe merket det en gang ;))

:Nikke:

det hadde sikkert ikke jeg heller...

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Eeyore: Ventet på at mannen skulle komme hjem vel. Så var det rett i gang med :humpe: og skal ta det en gang til i kveld, bare for sikkerhetsskyld ;)

@Petra: Merkelig så komplisert alt ble så plutselig er det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

ja, det er merkelig hvor komplisert alt blir. og ikke minst hvor interessert man plutselig blir i ting man har tenkt fint lite på før...

ha en fin-fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Liljen: Takk, du og :klem:

@Petra: Ja, livet er ironisk er det ikke :klem:

@Eeyore: Takk :sjarmor:

Tok en Clearblue EL-test i dag og fikk to helt like blå streker :hoppe:

Så i dag må det "feires" :ler:

Fant også ut at vi er invitert med ut 9. sept og det første jeg tenkte var hvordan man skjuler en graviditet fra nysgjerrige venner ;)

Ønsker alle en riktig god dag! :)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke vært her før tror jeg. Velkommen i prøveklubben, pessimistklubben og symptomjegerklubben. Håper du melder deg ut igjen fort og inn i barnimagenklubben :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@angelou: Hei! Koselig at du kom innom da :)

Ja, jeg sier med glede opp medlemskapet mitt i prøveklubben, det tror jeg vi alle gjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så koselig å ha deg med i klubben atte :)

Å det er mangen unnskyldninger en kan bruke på eventuell fest: vondt i ryggen, går på penicilin, skal i selskap tidlig morgen etter, vondt i hodet, har rett og slett ikke lyst å drikke mm.. ;)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant Liljen ;)

Men føles litt stygt å lyve sånn også da :)

Jeg tror det enkleste er å si at man tar medisiner eller at det er din tur til å kjøre hjem. Men hvordan forklarer man hvorfor du plutselig ber om at steken skal være ultramega gjennomstekt? For å ikke snakke om at du studerer steken ganske nøye før du spiser ;)

Kanskje bestille salat i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...