Gå til innhold

Livet med lillemannen


Mrs N

Anbefalte innlegg

Symptomlista så virkelig lovende ut. :hoppe: :hoppe: Blir veldig spennende her om en uke ja.. :) Skal nok følge med her..

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liljen: Ja, men jeg tror nok ikke at det blir noe alikevel :)

I dag skal jeg bare slappe av tror jeg. Har tatt en dusj, funnet godtøflene, litt mat, skal se Friends (begynne på episode 1 og se hvor langt jeg kommer) og strikke videre på babyklær :ler:

Høres kanskje forhåpningsfull ut siden jeg strikker babyklær, men jeg har jobbet med denne genseren i snart to år (strikker ikke akkurat veldig raskt :sjenert: ) så om den skal bli ferdig til en eventuelt baby blir født så må jeg få strikket ferdig venstrearmen snart :ler:

(jeg strikker denne nå, men holder også på med denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fine babyklær du strikker!! jeg hadde litt strikkedilla for noen år siden, men har ikke strikket så mye som en maske i det siste... hvis jeg snart blir gravid, så kanskje jeg kan prøve å strikke noen babyklær jeg også? *drømme - drømme*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De babyklærne var jo bare sååå søte da :) Ligger oppskriftene ute på nett, så man bare kan laste de ned?

Friends er morsom ja. Har gjort som deg og begynt fra episode 1 på DVD. Ser på når jeg har tid og lyst. Har vel kommet midtveis i sesong 3 nå.

Kos deg med avslapningsdagen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi :)

Utrolig søte klær du strikker!!! Har planer om å strikke litt til Jørgen før høsten selv.. men tror jeg får sette min lit til bestemødre... Har ikke kommet i gang enda og vips så er jo høsten her :ler:

Spennende om det har blitt klaff for deg denne gangen! Krysser for det :tommelsmil:

Håper du får en finfin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :vinke:

Strikkeoppskriftene er ikke tilgjengelige på nettet etter det jeg vet.

Boka de kommer fra heter "Debbie Bliss - Baby Cashmerino".

Du kan få kjøpt den i Norge (eller om du kan lese engelske oppskrifter kan du alltids få låne den over PM ;))

Over den siste uken har jeg prøvd å tømme fryseboks og matskap for alt som har gått ut på dato (eller ville ha gått ut på dato om det ikke hadde vært fryst).

Hvor mange ulike middager kan man lage av kyllingbryst tro? :ler:

Har også funnet et par plastbokser med noe jeg ikke helt hva er.. Enten er det suppe, curry eller lasagne... Jeg vet ikke helt om jeg tør spise det.

Merkelig så mye rart man samler på :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg hadde bare kastet di boksene med det du ikke vet hva er jeg. :ler:

Såå nydelig babyklær.. får nesten lyst til å begynne å strikke selv jeg. Men da tror jeg kanskje jeg bør satse str 10 år. Strikker veeeldig seint jeg. :legrine:

Ha en strålende helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag føler jeg meg uggen. Har nettopp våknet av at jeg er kvalm, har en rar smak i munnen og det stikker overalt i magen (kjennes ut som om noen stikker meg med en nål).

Bare lyst på en stor kopp te under et ullteppe i godsofaen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to :klem:

IKM er om ca 4 dager (men så har jeg uregelmessig mens så det kan variere). Jeg tenkte jeg skulle teste 9. sept. Da er jeg i hvertfall sikker på at mensen ville ha kommet om den skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok følge med fremover. Krysser fingrer på at tanta holder sei laangt borte.

:) 9 september.. Neste lørdag altså :) I'll be here!! Det er helt sikkert.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin helg du også Toblerone :klem:

Er som sagt litt svimmel og kvalm i dag (med litt stikking i magen), men har følelse av at mensen kommer snart. Men vi får se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det spennende ja.. syns det virker som om du har noen lovende symptomer jeg :) Krysser fingrene for at det blir positiv test om noen dager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...