Mrs N Skrevet 30. august 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg glemte helt av å nevne.. I går kveld fikk jeg ganske sterke kramper i underlivet, slik jeg får når jeg skal ha mensen. Har fått det samme i dag. Er vel ikke vanlig det om man skulle være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. august 2006 #82 Del Skrevet 30. august 2006 det er jo noen da, som får symptomer veldig tidlig, kanskje du er en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #83 Del Skrevet 30. august 2006 Her høres det ut som det blir spennende å følge med frem mot IKM altså. Og når er IKM forrresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 30. august 2006 @angelou: ja, kanskje det ... @Toblerone: rundt 7. september... kommer an på hvor lenge denne syklusen varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #85 Del Skrevet 30. august 2006 Juhuuuu :hoppe: 7 september er jo allerede neste uke Må nok følge med her ja Hadde slike kramper selv jeg for en uke siden, og er absolutt et symptom ja.. Krysser fingrer og tær jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 #86 Del Skrevet 30. august 2006 dere er så godt på symptomer!! finner ingen, jeg... håper den kvalmen din går over snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. august 2006 #87 Del Skrevet 30. august 2006 Hallo? Morgenkvalme, kramper og mere til Det er jo nesten helt klart at du er gravid! Blir en laaang uke å vente på IKM. Håper du blir bedre i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 30. august 2006 Huff Eeyore, ikke si sånt da. Får så store forhåpninger jeg Kvalme kan jo skyldes andre ting og kramper kan være mensen Fast bestemt på å ikke få for høye forhåpninger jeg Selv om jeg må si at jeg kjøpte et knøttlite par sko i dag fra Disney. Jeg tenkte jeg skulle lage en liten pakke til mannen når det er på tide å gi han noen gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #89 Del Skrevet 30. august 2006 Ååå så søtt. Disneysko Jeg har kjøpt pappaboken til min mann. Skal gi han den og testen på senga. Kan tro han. Ikke så lett å la vær å få forhåpninger syns jeg... Litt blir det jo uansett.. Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 30. august 2006 Hihi. Det hørtes ut som en god idé Liljen Ha en fin kveld du og Jeg ligger på sofaen og prøver å tenke på alt annet enn at jeg er kvalm. Tror jeg skal ligge her resten av kvelden jeg Har hatt masse problemer med sure oppstøt i dag. Hver gang jeg bøyer meg fremover får jeg det. Det er ganske rart for jeg har aldri sånne problemer. Kanskje jeg har fått et eller annet slags virus? Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 31. august 2006 Kvaaaaaaaaaaaaaaaalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #92 Del Skrevet 31. august 2006 Huff altså. Det høres ikke helt bra ut med den kvalmen din? Har du ikke hatt den i mange dager nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 31. august 2006 Jo, har vel det... Den er verre om morgenen nå, men varer stortsett hele dagen. Har fri i dag jeg så skal prøve å få ryddet litt. Er bare det at jeg synes alt lukter så sterkt for tiden at jeg vet ikke hvordan jeg skal få vasket ovnen I går drakk typen en øl og jeg måtte gå og legge meg for lukten av den gjorde meg helt grusomt kvalm og svimmel. Etterpå luktet han sterkt (synes jeg) av munnskyll så det var heller ikke bra. Til slutt lurte han på om dette var personlig ment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. august 2006 #94 Del Skrevet 31. august 2006 6 dager til IKM og full av symptomer. Dette lover bra Mrs N Så søtt med de Disney-skoene. Får nok bruk for de snart skal du se Krysser alt jeg kan for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 31. august 2006 Takk for det Eeyore Vet du jeg kjøpte også et par Eeyore-tøfler. Kjempefine Jeg har slitt ut mitt gamle par så tenkte jeg skulle skjemme meg selv bort Nå har jeg lagt sammen rundt 200 sokker. Det er noe av det verste jeg vet så det har bare samlet seg opp inne på vaskerommet i flere måneder. Har 30+ single sokker, men det er jo ikke noe unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Tenkte jeg skulle legge ut denne jeg og, selv om jeg ikke vil velge å tro verken det ene eller det andre Menstruasjonen uteblir.- har ikke kommet så langt Brystene blir ømme. - nei, klør litt da Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. - nope Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere - nope Tretthet. - helt utrolig trøtt. sover til 11 nå om dagen Raskere sliten - Ja Humørsvingninger - Jo, men alt og alle er jo ute etter å irritere meg Mensmurring - ja, tror det Magekramper - ja, hadde det i to dager Smerter i korsryggen - ja. Nesten lignende vokseverk i kroppen - vokseverk? Stikkninger i området rundt halebeinet - i hele ryggen, teller det? Tykkere hår/tynnere hår - har ikke merket noe Blødende tannkjøtt - nei Spenn/vondt i tennene - litt... Munnsår - nei Halsbrann- ja, og det har jeg aldri Hyppige dobesøk for å tisse - går allerede 15 ganger om dagen Kvalme - konstant! Stikk i magen - japp Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) - litt Skiftende hard/løs mage - nei, egentlig ikke Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) - nei Sukkertrang/sitrustrang - ja, tross kvalmen Ekstra tørst og/eller sulten - konstant sulten egentlig Overfølsom luktesans - ja, huff Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig...) - tror ikke det? Ny glød - glød? jeg tror jeg heller har fått en fin grønnfarge Vannansamlinger i kroppen. - tror det Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) - litt Skjelving - ja Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) - ja, ser prikker hele tiden Hodepine - ja! Lånte denne av Liljen jeg, men takk til Eeyore også Endret 31. august 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. august 2006 #97 Del Skrevet 31. august 2006 Åååh jeg har også lyst på Eeyore-tøffler... Men den eneste Disneybutikken jeg vet om i Oslo ble lagt ned for flere år siden Kan det bestilles på nettet? Jeg vet jeg maser mye om det, men jeg blir veldig overrasket om du ikke er gravid denne måneden. Den symptomlista så utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 31. august 2006 @Eeyore: Tja, du finner jo masse på f.eks. ebay? Mange selgere sender til Norge vet du. Bare be de merke pakken med en verdi på under 199 kr så slipper du toll også! Angående symptomer... Vi får se hva som skjer om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. august 2006 #99 Del Skrevet 31. august 2006 jakten på symptomer fortsetter ser jeg håper kvalmen din går over snart, da... det er jo så slitsomt å være kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 31. august 2006 @Petra: Ja du vet hvor treg den siste uka før IKM er I kveld har jeg hatt masse stikking i magen og på sidene. Her skjer det enten mye rart, eller så leser man for mye inn i ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå