Mrs N Skrevet 24. august 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 24. august 2006 Hei Toblerone! Hyggelig å se deg her Du har da litt av et ... "smakfullt" kallenavn Nå fikk jeg lyst på sjokolade igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #42 Del Skrevet 24. august 2006 Det er sjokoladepudding i min dagbok Tror jeg svarer deg på innlegget ditt her jeg. Syns du skal gå sterkere på sak jeg, å kreve di prøvene oppsport og at du får svar jeg. du kan ikke gå slik i uvissheten syns jeg.. Håper virkelig virkelig det ordner sei for deg. Har du fått dato i september og?? stor stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. august 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 24. august 2006 @Liljen: Ikke nevn sjokoladepudding når jeg ikke kan kjøpe sjokoladepudding i tullete England Og jeg skal inn til legen neste uke for å tigge om antibiotika for min 8. urinveisinfeksjon i år. Da skal jeg nekte å gå før han har ringt urologen og funnet ut mer. De sa nemlig bare at jeg skulle motta et brev, men et begynner å bli litt kjedelig å sitte å vente på postmannen i flere måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #44 Del Skrevet 24. august 2006 Det er ingen som skal behøve å vente (*teller måneder*) over 4 måneder snart på å få svar i posten. Ikke gi deg, vennen. Du har faktisk krav på svar hvis du ønsker det, uansett Og neste party, bestemmer du menyen. Avtale?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. august 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 24. august 2006 Ja, vet jeg har krav på det. Men fastlegen min har ikke svaret og jeg kan ikke ringe direkte til urologen for han vil bare snakke med fastlegen. Så da blir man sittende der i midten da Det eneste som mangler nå er at sykehuset ikke har rett opplysninger for meg (av en eller annen grunn) så de ikke får tak i meg og dermed mister jeg timen min i september og må vente 4 måneder til (jeg leste faktisk i avisen at sykehuset i byen min fikk en bot på flere millioner pund av NHS (statens helsevesen) fordi de behandlet pasienter for fort. De skulle visst ha latt pasientene vente i flere måneder i stedet for dager fordi det var den gjennomsnittlige ventetiden i hele landet). Neste party ja.. Jeg tror jeg må prøve å tenke på noe vi har i begge landene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. august 2006 #46 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for hyggelig hilsen i dagboken min. Stor fra Capri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 #47 Del Skrevet 24. august 2006 Bot fordi de brukte for få dager??? For det første, for å få et gjennomsnitt må jo noen ligge under også, og burde ikke det være en bra ting???? Stå på krava jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 25. august 2006 @Eeyore: Ja, de fikk visst bot for det. Måtte betale flere millioner tilbake til NHS fordi de var for raske til å behandle pasienter i den avdelingen (husker ikke helt hvilken det var snakk om, men mulig det var kirurgi) @Capricorn: Bare hyggelig I dag føler jeg meg litt uggen. Småkvalm, sulten og svimmel. Burde egentlig komme meg opp av sofaen og finne noe sunt å tygge på. Liker ikke morgener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 #49 Del Skrevet 25. august 2006 siden du bor i england - kan vi ha cadburys cream eggs-party i dagboka di? det er såååå godt kan du ikke be han fastlegen din ringe til denne urologen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 25. august 2006 @Petra: Cream eggs er godt ja. Klissete, men godt Ja, han gjorde det forrige gang jeg var der men fikk bare snakket med sekretæren hans, som påsto at de hadde sendt brev til meg og til legekontoret. Han ba de sende ny kopi og sa han ville selv ringe meg for å sjekke at jeg har fått brevet. Det er nå tre uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2006 #51 Del Skrevet 25. august 2006 Uggen, småkvalm, sulten og svimmel GRAVID! Synes du burde slå opp telt utenfor testklinikken, og si at du blir der til du får resultatene! Makan til pasientbehandling Håper du har en fin dag fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #52 Del Skrevet 25. august 2006 Synes godt du kunne fått de testresultatene snart ja. Makan til treghet. Skulle nå egentlig bare innpom og ønske deg en fin fredag jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 25. august 2006 @Eeyore Det er litt dumt å gjøre det når man ikke er engelsk statsborger og kun oppholder seg lovlig i England på grunn av EØS.. Er best å trå stille i gangene da Jeg tenkte faktisk ikke over at det å være kvalm, svimmel, uggen og sulten var et tegn, men så har jeg nettopp hatt eggløsning da så jeg tviler heller sterkt på at det er det det er (Håper jaggu meg morgenkvalmen ikke starter så tidlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 25. august 2006 @Toblerone: Takk det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 25. august 2006 Tok en EL-test til i dag jeg. Clearblue denne gangen (stoler mest på de jeg). Og i dag var surgelinjen (den som bare vises om du har EL) dobbelt så sterk som den andre linjen! Absolutt eggløsning! (betyr jo at eggløsningen er en dag for sen, men samma det ) Hadde en runde med i dag tidlig, men jeg tror jaggu meg vi tar det et par ganger til i dag og i morgen. Det skader jo ikke å sende inn et par soldater til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #56 Del Skrevet 25. august 2006 Bot fordi de brukte for få dager??? For det første, for å få et gjennomsnitt må jo noen ligge under også, og burde ikke det være en bra ting???? Stå på krava jente! ← Ja stå på, vennen. Ikke gi deg. :hoppe: for EL. Nå er det bare å stå på kan en si skader ikke å sende inn flere soldater nei. Ha en strålende fredag, og riktig god helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 #57 Del Skrevet 25. august 2006 god helg!! kos deg med EL og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2006 #58 Del Skrevet 26. august 2006 Håper du har en knall helg, og at vi ikke ser deg før mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 27. august 2006 Uffe.. Har ikke hatt en god helg så langt. Tilbragte mesteparten av gårdagen på sofaen under et teppe. Føler meg kvalm, svimmel, sulten, skjelven og rett og slett dårlig. Har vondt i blæren og det stikker i sidene (kanskje nyrene som er neste trinn nå?). Har akkurat stått opp (forferdelig trøtt og sliten for tiden, godt det er helg så man kan sove ) så vet ikke helt om jeg fremdeles er kvalm og uvel. Lurer på om jeg skal ta og kaste ut den melka vi har, for det kan være den som magen min ikke helt liker. Ja ja.. Håper alle andre har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 27. august 2006 Kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalm! Der kom kvalmen igjen ja.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre. Er jeg sulten kanskje? Skal gå og finne noe frokostblanding tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå