Frida Frosk Skrevet 4. november 2007 #2541 Del Skrevet 4. november 2007 Så flink du er som lager babymat. Vi har ikke startet med middag ennå, men lurer på om vi kanskje skal prøve oss på det snart. Sikkert rart å ikke sove ved siden av Tiny ja. Men veldig greit at det gikk så bra å flytte han over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2542 Del Skrevet 4. november 2007 Han sover hvor som helst så lenge han har med seg kosekluten Har kjøpt en ny koseklut i dag som jeg skal gi han nå og da, sånn i tilfelle han mister den han har nå/den må vaskes. Har dere ikke begynt med noen grønnsaker eller frukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2543 Del Skrevet 5. november 2007 Prøvde å ringe legekontoret i dag for å få en time for Tiny, men fikk beskjed om at hvis man skulle ha time så måtte man ringe klokka 8 om morgenen. Kan visst ikke be om en time neste dag :klø: Merkelige greier. Det er det utslettet til Tiny som jeg synes at noen skal se på. Det har ikke blitt noe bedre egentlig (masse små prikker over hele overkroppen hans) og i går var det store røde områder med masse prikker på. Det virker jo ikke som om det plager han, men jeg skjønner ikke hva det kommer av (han får samme maten som han har fått over flere uker) så hadde vært fint hvis noen kunne ha sett på det liksom. Ellers har han kommet i den fasen hvor han skal ta alt. Kan ikke holde noe i nærheten av han for da tar han det. Det gjelder også håret mitt Han er også kjempeflink til å stå og kan godt stå lenge av gangen nå. Klarer også å sitte med minimal støtte. Blir spennende å se om han klarer å sitte helt alene snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2544 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, så da har jeg ringt legekontoret klokka åtte i dag tidlig. Det tok 12 minutter å komme gjennom og hva får jeg beskjed om? Jo, de har nemlig ikke flere timer i dag så må ringe igjen i morgen klokka åtte Jeg begynner å bli rimelig irritert og kommer med et par kommentarer om at jeg aldri har vært borti et så teit system før. Da foreslår hun at "du kan komme hit klokka 11:30 så kan vi se om vi kan få deg inn innen slutten av dagen. Det kan hende at dere må vente et par timer, men jeg er ganske sikker på at vi kan få noen til å se på ham" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. november 2007 #2545 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg blir mer og mer glad for at jeg bor i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2546 Del Skrevet 6. november 2007 Det var ikke sånn hos den gamle doktoren vår da. Da fikk man time samme dag eller neste dag. Dette er første gang jeg har hørt om et sånt teit system som dette. Vurderer sterkt å bytte legekontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. november 2007 #2547 Del Skrevet 6. november 2007 Ja det ville jeg gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2007 #2548 Del Skrevet 6. november 2007 Definitivt! Og så må jeg bare kommentere avataren din - sååååå nydelig som han er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2549 Del Skrevet 6. november 2007 Takk angelou Han er selvfølgelig mamma sin hjerteknuser, men hyggelig å høre at andre synes det og Nå har vi faktisk fått sett en doktor. Måtte vente 15 minutter eller så. Legen mener at han har en virusinfeksjon. Utslettet vil gå over av seg selv, men fikk en krem for å gi huden mer fuktighet for har begynt å bli tørr. Kunne ikke få noe for viruset for de vil helst ikke gi små barn antibiotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2550 Del Skrevet 6. november 2007 Satt og kikket på antrekk til barn, letet egentlig etter en liten nissedrakt til mini som vi kan kle på han når vi skal ta bilde for julekortet, og da fant jeg denne: Snømanndrakt Stakkars unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. november 2007 #2551 Del Skrevet 6. november 2007 Kjempefin snømanndrakt ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. november 2007 #2552 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. november 2007 #2553 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #2554 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan kan de ha et sånt timeavtalesystem? Da er det jo helt tilfeldig hvem som kommer igjennom kl 08, og en kan risikere å måtte ringe igjen dag etter dag... Det er kjekt når man er syk liksom God dere fikk kommet inn da i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2007 #2555 Del Skrevet 7. november 2007 Så bra dere kom inn til legen. Finnes det ikke noe legevakt-system? Kul snømanndrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. november 2007 Forfatter #2556 Del Skrevet 8. november 2007 Joda, vi har en klinikk i byen som fungerer som legevakt. Man kan møte opp der etter klokka 18 mener jeg å huske. Jeg dro dit en gang når jeg hadde ekstrem morgenkvalme. Men den klinikken er ment for "minor injuries" som det heter. Et utslett er ikke akutt nok synes jeg Utslettet ser bedre ut i dag. Litt rart å smøre en krem på han som inneholder 20% parafin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. november 2007 Forfatter #2557 Del Skrevet 8. november 2007 I dag har vi vært ute på tur. Gikk rundt overalt i den lille bydelen vi bor i (som egentlig er en egen by når jeg tenker meg om). Plutselig fant vi en sykkel/gangsti som vi fulgte tvers gjennom området. Vi kom ut på andre siden (tok 30 minutter å gå) og der var visst matbutikken. Så vi handlet litt og selvfølgelig da vi skulle gå hjem så begynte det å regne. Og det var ikke det at det regnet litt, det var mer badekar som falt ned. Jeg tror den eneste personen i 5 km omkrets som ikke var gjennomvåt var Tiny som lå bortgjemt i vogna under regntrekket Ellers er han litt sutrete for tiden. La merke til i dag tidlig at gommen hans nede er litt hoven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. november 2007 #2558 Del Skrevet 9. november 2007 Morsomt med oppdagelsesferd Og tenk så bra de har det nedi de gode, varme, tørre vognene sine. Skulle gjerne hatt det privilegiet innimellom selv. Tenner på gang? Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. november 2007 #2559 Del Skrevet 9. november 2007 Tenner blir godt når han skal bite deg i puppen vettu... Huff! Gruer meg litt til det der jeg! Jeg skulle også ønske mange ganger det var meg som lå innpakket slik... Det ser jo bare så godt ut!!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2560 Del Skrevet 9. november 2007 Vet ikke om det er tenner, men vi får se hva som kommer I dag har vi fått nytt digitalkamera så jeg har tatt masse bilder av mini med alle mulige slags funksjoner. Litt ekstra morsomt for meg å se slike avanserte kameraer for jeg jobber mye med de på papir. Mannen er borte og hjelper en kollega flytte hus så vet ikke når han kommer hjem, men i kveld skal vi ha vin, fish & chips og se Prison Break :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå