angelou Skrevet 27. september 2007 #2421 Del Skrevet 27. september 2007 så søt mini er da :rødme: Gratulerer med nytt hus :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. september 2007 #2422 Del Skrevet 29. september 2007 Endelig er dere ute derifra :juhu: Kan tenke meg dere koser dere i nyhuset. Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. september 2007 #2423 Del Skrevet 30. september 2007 Håper dere nyter søndagen i nytt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. oktober 2007 #2424 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan går dte i det nye huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. oktober 2007 #2425 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå må jeg kjøpe inn sovepose til Skjønningen også, hun sparker av seg dyna uansett. Og etter jeg tok på dyneklyper i fire hjørner, så sparker hun jammen dyna nedover i dynetrekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2426 Del Skrevet 2. oktober 2007 Soveposer er et must! Vi koser oss i nyhuset, men får ikke bredbånd før fredag Mini reagerer på et eller annet i nyhuset, har hatt hovne øyelokk i et par dager nå. De er ikke sånn om natta/kvelden så det må være noe utenfor soverommet som han reagerer på. Huset ser jo ut som et minefelt med pappesker og alt annet rask så det er jo ikke så rart. Håper bare ikke det er kattene han reagerer på. Han har også flere ganger fått et lite utslett på magen, tror det er en grønnsak eller frukt han reagerer på. Skal prøve meg frem til vi finner ut hva det er. Små barn reagerer jo ofte på ting, så reagerer de ikke på det et par uker senere så det er jo ikke noe krise. Det ser ikke ut til å plage han i alle fall. Nei, må løpe jeg nå.. Dial-up er dyyyyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. oktober 2007 #2427 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du har vel litt å styre med om dagen ja... Gleder meg veldig til vi skal flytte, men ser ikke helt frem til ned og opppakking nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 4. oktober 2007 #2428 Del Skrevet 4. oktober 2007 Endelig er dere inne i nytt hus!! Gratulerer så mye (på lørdag er det vår tur, da får vi nøkkelen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. oktober 2007 #2429 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med nytt hus! Kan tenke meg at det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2430 Del Skrevet 5. oktober 2007 Endelig bredbånd! I dag har mini prøvd gresskar. Litt skeptisk først, men etter litt oppmuntring fra mamma (alt med mating av babyer kommer jo an på hvor mye du selv smiler ) så gikk det ned på høykant. Holdt han oppe igjen fra 4 til 7 og han sovnet etter 2 minutters amming. I går sov han fra halv åtte til halv fem om natta. Det virker som om at det virkelig lønner seg å få han ordentlig trøtt før han skal legge seg. Nå skal vi kose oss med litt mat og Prison Break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2431 Del Skrevet 5. oktober 2007 Forresten, er det noen som har begynt med kopp? Har leste i flere baby-ukeblader at man bør introdusere kopp rundt 19 uker. Det høres ut som et forferdelig søl? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. oktober 2007 #2432 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke begynt med kopp. Visste ikke at man skulle starte så tidlig heller. Men han drakk forresten fra kopp fra fødselen og en ukes tid når vi trøblet med amming. Det gikk helt fint, men er vel en annen teknikk enn når de begynner med kopp nå. Så deilig at han har begynt å sove lengre igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #2433 Del Skrevet 6. oktober 2007 Var oppe to ganger i natt. Men blid som en sol i dag tidlig da. Har fått frokost (frokostblanding med banan) som var veldig namme. Sitter nesten og hopper i stolen sin når han ser maten sin Nå venter vi bare på installatøren som skal komme og installere kabel-tv. Kabel-tv er verdens beste oppfinnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #2434 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har jeg fortalt at mini kan si ord som "mama" nå? Hans favoritt er "mamaaaa brooom brooom!" som jeg vanligvis svarer med "nei, mamma skal ikke ut i brum-brummen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. oktober 2007 #2435 Del Skrevet 6. oktober 2007 Frokostblanding?? Her går det bare i grøt enda.. Fått potetmos på glass ett par ganger og det var også veldig populært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #2436 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skal koke potet og gulrøtter til han i dag. Har ikke funnet potet på glass, men han fikk søtpotet i går og det gikk ned Frokostblanding ja. link en av de få blandingene vi har som faktisk kan lages med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. oktober 2007 #2437 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ha en fin helg, og kos dere i nyhuset med kabel-TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. oktober 2007 #2438 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gresskar har aldri falt meg inn å gi barna, men det er kanskje vanligere i England? Lagde potetpurè og gulrotpurè her, og det gled ned på høykant. Ikke så ille å lage selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. oktober 2007 #2439 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har store planer om å lage barnematen selv jeg også. Burde jo ikke være noe problem egentlig. Også tenker jeg at vi spiser jo ikke ferdigmat på glass, så hvorfor i all verden skal jeg gi sønnen min det. Men grøten har jeg ikke giddet å lage selv. Var vel noe med jerninnholdet som ofte ble for lavt om man laget selv. Også er jeg realist og ser at vi kommer sikkert til å ty til middagsglass innimellom, men håper det kommer til å høre til unntakene. Ha en fin dag, Mrs N. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2440 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skal absolutt lage barnematen selv, når huset er rent nok til at det er trygt å lage barnemat i det Nå har vi vært hos sykesøster og mini har fått sin tredje vaksine. 3 stikk til sammen Han var ikke helt blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå