Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagbok og som prøver :)

Høres slitsomt ut med den kvalmen da.. Har du prøvd med cola og salte kjeks? Er jo greit å prøve å få i seg litt iallefall. Håper det snart blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.. Kvalm, svimmel, sulten, skjelven.. Tror ikke det er andre ting på gang her ?? Blir ulidelig spennende fremover her Mrs N.. :hoppe: :hoppe:

Ha en strålende søndag. Håper kvalmen gir sei.

stor stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Shakita: Hei! Hyggelig å møte deg da :klem:

Tror ikke jeg har verken cola eller salte kjeks, men det har de jo på butikken så om det blir ille kan jeg dra og kjøpe det ja :)

@Liljen: Prøver å ikke bli for optimistisk, så må prøve å finne andre ting det kan være :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. Er det noen som kan fortelle meg litt mer om denne "stikkingen i siden" dere snakker om i andre dagbøker? Dette skal visstnok være et tegn, men hvor er denne stikkingen?

Hos meg stikker det rundt nederste ribbein på begge sider (mest på høyre egentlig) men dere mener vel rundt eggstokkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Stakkars Mrs N

Bare bli under teppet på sofaen du, så skal jeg sende over litt innbilt sjokoladepudding :ler:

God bedrings :klem:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Eeyore: Vanligvis ville jeg likt sjokoladepudding, men akkurat nå får det stua til å snurre rundt ;)

Men takk for tanken ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg kom ikke inn her i går i det hele tatt. Fikk bare en helt hvit side når jeg gikk til forumet.

Det var da rart :forvirret:

@Eeyore: :klem:

@Petra: :klem:

@Toblerone: :klem:

@angelou: :klem:

Snille dere er som ser etter meg :)

Enda litt kvalm stortsett hele dagen. Stikker litt over der skambeinet ligger. Men har ikke vondt i brystene eller noe annet så tror nok ikke det er noe :)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg jeg :) Det er ikke alle som får vondt i brystene med en gang tror jeg.

Håper kvalmen gir sei snart.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å få kviser og slikt som vanligvis skjer et par dager før mensen, så jeg har mine tvil om et frø denne måneden ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@angelou: Ja, det er sant :)

Er så ufattelig trøtt for tiden. Kommer meg ikke opp om morgenen i det hele tatt. Når vekkerklokka går av vandrer jeg bare i halvsøvne på do, så rett tilbake i senga.

Må ha minst 10 timers søvn før jeg kan klare å stå opp, og selv med det blir jeg trøtt på ettermiddagen.

Jeg tror ikke de multivitaminene har motsatt virkning jeg ;)

...

Og hva er det med denne kvalmen? Omtrent 10 minutter etter jeg har stått opp kommer den over meg. Er ikke så veldig sterk, men likevel :sur:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... :klø: Ikke noe gøy med kvalme nei..

Krysser fingrer for full klaff denne måneden jeg. Blir spennende dette :hoppe:

du kom på at hvis du ønsker deg sjokoladepudding, sender jeg gjerne (i tørrvare) over til deg. Bare send meg en PM i så fall. :)

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...