Gå til innhold

Fikk virkelig barn ris i gamle dage


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Rektor

På 1960pppp hhh

Er det noen som følte at foreldrene (kanskje særlig faren) likte å gi ris?

At det lå en slags seksuell nytelse bak det å kunne "bruke makt" mot små barn?

Hadde ei venninne som mistenkte faren sin for dette ettersom hun ble eldre. Da hun var liten fikk hun ris av faren for den minste ting. Nesten som om han fant på noe for at han skulle ha grunnlag for å kle av henne buksa og trusa. Dette ble veldig ekkelt, nedverdigende og traumatiserende henne etterhvert som hun ble 10 -11 år. Å blottlegge rumpa (som på mange måter er en erogen sone). Hun har faktisk resonnert over at han kanskje likte det som i dag kalles "spanking", men at han var for flau til å ta det opp med sin egen ektemake, slik at han i stedet tok det utover datteren......

Hun følte rett og slett at faren likte det..

Vet ikke om andre har noen slik erfaring, eller om de fleste foreldre slo i sinne / som oppdragelse..?

Anonym poster: df97e2b8ffa6f402e4d5c32f7cf692cf

På 1950- 70 tallet var det veldig vanlig at barn fikk ris på rumpa til langt opp i tenårene. At en far har en tenåringsdatter liggende med bar rumpe i sitt fang kan jo virke suspekt da og kansje noe noen fedre på en måte ble litt opphisset av hvis datteren var kjønnsmoden, og jeg ser det ekle i det. På den annen side tror jeg gammeldags oppdragelse med ris gjorde at man mer lærte å oppføre seg ordentlig. I dag er det liksom ikke grenser for noen ting lenger. Så jo, det er nok noen og enhver som kunne trenge ris av og til, både liten og stor. Selv jeg som er en voksen mann på 46 år hadde nok trengt gammeldags ris og tenke grundig gjennom hvordan man skal leve og oppføre seg. men det finns vel neppe damer i dag som kunne tenkt seg å rise en godt voksen mann selv om han fortjener det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...