Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Flott at pusen komemr seg.

Jeg har sett på kjolene og likte de tre første veldig godt. Særlig den røde.

*Føler seg fristet*

God helg klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener virkelig å få deg en jobb nå Diva....virkelig!!!

Jeg skal x'e fingrene alt jeg kan for deg!

Det tar på med økonomiske problemer, ikke gøy i det hele tatt!

Kos deg masse i helgen, legg bekymringene bort og nyt dagene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

Så hyggelig med besøk i bokji!

Aricept : middagen var kjempehyggelig og vi skravlet så mye at tiden løp fra oss hehe.. Blir fort sånn når det er en stund siden sist. Håper virkelig jeg får den jobben i bokhandelen, for da kan jeg i tillegg jobbe med venninnen min :)

Vi får se!

Ellers så er pus fremdeles i fin form, og det blir stadig lettere å gi henne antibiotikaen. Takk og lov :) Hun begynner vel snart å skjønne at det er en nødvendighet (?)

Kjempeglad i pus jeg og jeg er så lettet nå. Hun har virkelig tatt igjen for all kosen hun ikke fikk overøst oss med da hun var syk. Det er kjempesjarmerende :D

De regningene hoper seg nå opp og vi sliter med både netteleverandør og bladet "Alt om håndarbeide"....

Vi må bare få funnet ut alt vi kan for å "forsvare" oss, og i nettleverandørens tilfelle, så vurderer vi sterkt å kontakte Forbrukerrådet nå snart...Grrr

Det er VELDIG frustrerende å ha dette hengende over oss samtidig som det har vært en del krangling i går og i dag og økonomien blr heller ikke særlig bedre ennå. Føler at alt dette prøver å ta knekken på forholdet vårt :cry: Men det skal ikke skje!

Jeg er så fryktelig glad i sambo og jeg elsker ham høyt,- derfor er det så ille å ha noe uoppgjort. Ting tærer på forholdet, men jeg håper og tror det skal gå bra. Jeg skal i allefall jobbe hardt for at det går bra, og gjøre mitt beste for at vi begge har det bra.

Vi prøver å støtte hverandre så godt vi kan og jeg håper sambo får seg en annen jobb snart ( kontrakten der han er nå går snart ut.. ).

Gleder meg til jeg får en jobb og kan bidra til regninger og økonomi generelt, og det er selvfølgelig både interessant, spennende og godt å få brukt egenskapene sine litt. Blir kjedelig å være så mye sofagris hjemme.

Setter kjempemye pris på lykkeønskninger og hyggelige hilsner.

Selv om vi kanskje er fremmede for hverandre, så betyr det dere sier my for meg likevel.

Ønsker dere en riktig god natt og en god helg jeg :D

Har egentlig mye mer på hjertet, men nett"speeden" fra leverandøren er senket til dobbel ISDN, i stedet for ADSL- :evil: så ting tar sååå tid....

Kjem tebars imorrgå!

Natta!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Vennen min!

Det heter at penger er ikke alt! Men gud, det betyr jævli mye!! Dessverre! Slik samfunnet fungerer idag, er penger viktig, og man klarer seg ikke uten.

Og du og sambo kunne levd på luft og kjærlighet hvis det var mulig, så ikke gi opp!! Det er tøffe perioder som gjør forholdet sterkere!!

Håper så inderlig at alt ordner seg for dere! Godt å høre at det hjeper å høre sånt fra ukjente mennesker. Men jeg mener det 100%!!!

Stor klem fra Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Ser du - ting ordner seg etter hvert. Nå er i hvert fall pusen frisk!! Så får de andre tingene komme litt sånn pø om pø, tenker jeg!!

Har en god følelse for den bokhandeljobben. Tror det ordner seg så fint som bare det, jeg! Skal i hvert fall sende så mange årneseg-vibber nedover til deg at du kommer til å kjenne det!!

Økonomi er alltid et kjipt tema - og det er så vondt, så vondt å krangle om det. Godt at det ordnet seg i hvert fall, selv om det ikke var noen morsom måte å starte helgen på...

Men nå er det lørdag!! Kos deg massevis!!! :kul:

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn Diva

Pusen er fortsatt i form, regner jeg med. Hadde det vært mulig, skulle jeg gjerne sendt noen gram energi som lillepusen her har til overs. Hun klarte å rive ned en vase i går - på sin rabiate morgenløperunde.

Dårlig økonomi er noe herk, og det er jo lett å krangle når alt blir vanskelig og stramt. Men har dere bestemt dere for at det skal gå, så gjør det akkurat det.

Bare en liten oppmuntring - poden mistet jo jobben i en bransje det ikke akkurat er overflod av ledige jobber i. Men - gjennom en venn som hadde en sjef som hadde bruk for en ny anstatt, fikk han jobb i går. Så kanskje det blir sånn for deg også..... Håper det.

Ønsker deg en god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Koselig med gode innspill :)

Føler meg som en klageunge egentlig, men det er ganske effektfullt å skrive ting ned,- det BLIR lettere å bearbeide saker.

Det er absolutt lettere med penger enn uten, selv om penger ikke er lykke i seg selv. Man klarer seg lissom ikke uten!

Jeg har ikke som mål å bli steinrik, men jeg sikter på en jobb som vil gi betydelig inntekt som jeg kan leve av, betale regningene som kommer + litt til. Den jobben kommer nok om noen år etter mer utdanning, men det går nok greit. Bare jeg får en eller annen jobb snart i mellomtiden.

Føler at jeg sklir lenger og lener unna målene mine og at lappen og bilkjøp er lysår unna :grine:

Det er kjipt, men jeg skal gjøre mitt beste for å nå dem.

Jeg er veldig lei av at økonomikrangel skal gå ut over forholdet, og jeg innrømmer å ha vært ganske vrien de siste dagene. Men sambo må også prøve å gjøre en LITT bedre innsats for å forstå hva jeg mener, og ikke bare hva han tror jeg mener...

Og jeg må jobbe med sinnet og aggresjonen. Og det faktum at jeg synes ALT er galt når kranglinga er som verst.

Men alt er jo ikke galt,- ting bare virker verre enn de er.... Mens det står på lissom.

Håper inderlig jeg får en jobb snart jeg og, så jeg kan være med å dra lasset. Sambo har lidd veldig under økonomipresset.

Vi skulle jo kjøpe vaskemaskin, og fikk til og med lit i støtte fra hans foreldre, men de er bare gått med i dragsuget av regninger og uforutsette utgifter som bl. a veterinærregning etc.

Sambo har til og med måttet bruke opp bursdagspengene han fikk fra sine foreldre fordi vi har MÅTTET stikke hull på den bunka. Det suger og jeg skulle ønske jeg kunne slengt 10 000,- på bordet og sagt : Værsågod :D Fordi han har betalt så mye i det siste. Og jeg føler at jeg skylder ham stabler av pengebunker....

Men jeg hadde ærlig talt gjort det samme om han var i knipe økonomisk.... Absolutt!

Men det er ille fordet :o

------------------------------------------------

Nei, nå skal jeg prøve å være litt mer positiv. Jeg har det tross alt veldig bra nå og pus holder meg med selskap her oppe.

Vi spiste pizza hos "svigers" på fredag og det var hyggelig som vanlig.

Var hjemme til "Nytt på nytt" og skrattlo som vanlig hehe. Knut Nærum er kanonbra,- og gjør mye av showet :lol:

Ellers ble lørdagen "slow" og vi dro etterhvert og hjalp "svigers" litt med tapetsering og litt forskjellig. Det ble nokså sent og jeg begynte å få dårlig tid da vi skulle handle ingredienser og lage kake til familieselskap dagen etter. Vi gav bånn gass til matvarehuset kvart på 8 og stod en stund for å huske alt vi skulle ha.

Kakemekkings ble det hele kvelden og den ble tilslutt bra.

Sjokoladekake med romkrem og bjørnebær på midten og sjokoladeglasur på toppen.

Var jo i familieselskap på søndag og det var kjempehyggelig :D

Morro når familien samles i blant,- er ikke så ofte lenger og folk bor jo litt her og der i landet og, men de fleste er jo i området her.

Ble tre store kaker, + eplekake og lefser og vafler.

Og masse kaffe.

Nok å ta av :D

Var veldig hyggelig og tida fløy avgårde.....

Ellers har det ikke skjedd noe spesielt og jeg og sambo er ferdig med krangelen for nå :lol:

Regner med at det blir en god stund til neste gang,- det er heldigvis ikke så ofte som det var.

Vel, jeg får kontinuere arbeidsletingen jeg da.

Riktig god mandag :D

~Klem~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva :D

Det sies at økonomiske problemer er det verste for et forhold, men jeg har tro på at hvis dere er klar over det, og har en åpen dialog om at ting er tøft nå, så kommer dere igjenom det :wink:

*sender oppmuntringsklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva-vennen! :P

Ny uke, ny start, nye muligheter!!!!

Jeg liker klisjéer innimellom jeg :Nikke::ler:

En annen; når ting virker fryktelig ille, kan det bare gå en vei - nemlig oppover! :lol:

Ønsker deg en fin uke!!

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det ordner seg, Diva - jeg looooover! Jeg syns du takler dette med dårlig økonomi bra jeg - det er ikke moro i det hele tatt - og det skal tæl til for å se så bra på det som du gjør!

Ser dere har hatt ei trivelig helg - og det er bra! Det hjelper på humøret det også, ikke sant? :D

Håper du får svar fra den mulige jobben snart!

Ha en fin dag!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Diva-jenta!

Dårlig økonomi er kjedelig, men jeg kan jo ikke sette meg inn i samme situasjon som deg, for jeg bor fortsatt hjemme. Men på en annen måte kjenner jeg til det - hver gang mamma maser, hver gang lønninga hennes ikke kommer, hver gang vi må leve på suppe i to dager... sånne ting. Men det finnes jo verre ting også tenker jeg. Tross alt!

Vil vel egentlig prøve å komme med en oppmuntring, men er ikke så god til det. Derfor sender jeg bare over en lang, varm klem og håper den inneholder litt telepati som du kan overføre til bokhandelen! *Klemme, klemme,klemme, Diva skal få jobb!!!!* Sånn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk jenter :kysse:

Jeg er ganske lei meg nå, har jo hatt et slags "tanteforhold" til pusen til broren min jeg og.

Hun er relativt gammel da, men ikke så gammel at hun likevel hadde dødd av alderdom snart lissom.

Har vært inne i en ganske ekkel periode nå, og jeg har grått mye.

Vet ikke helt hvorfor, men den minste diskusjon kan trigge det.

Føler at det er på høy tid at jeg kommer meg til en terapeut,- og får "shrinka" hjernen min litt.

Hadde århundrets utblåsning i går og alt så svart ut. Gråt vel noen bøtter med tårer :lol: ..... Mye som har plaget meg i det siste og jeg har ikke følt at jeg kan snakke med så mange.

Selvtillitsproblemene har også fått grobunn igjen, uten så særlig gode grunner. Også er det jo de tilbakevendende økonomiske problemene da, som stadig står like mye i fokus.

Når ting samler seg opp slik, og jeg fra før er ganske sår, så blir det utrivelig. Både for meg og mine.

Slusene åpna seg virkelig i går og jeg har sovet helt til klokken 12 i dag.... Og var like ille. Øynene var HOVNE og jeg ble nesten skremt da jeg så meg i speilet :hakeslepp:

Da jeg hadde kommet meg litt ut på dagen igjen, så tekstet bruttern meg og fortalte at pus var død. Først visste jeg ikke helt hva som hadde skjedd, og håpet i mitt stille sinn at hun ikke led. Men det gjorde hun.

Det hadde visst toppet seg i går kveld og pus kom til veterinæren,- det virket først som om hun hadde blitt påkjørt, da hun hadde en trombe (blodpropp) i benet. Men de var visst ikke helt sikre. Om det var en påkjørsel, så skulle jeg gjerne gitt noen på tygga til den sjåføren! :evil:

Altså ,- jeg er klar over at det kan være vanskelig å unngå noen ganger, og at kattepuser springer fort ut i veien. Men INGEN av de sjåførene jeg kjenner har noen gang klart å kjøre på en katt, så det skal jo LITT til!

Pus hadde store smerter og sammen tok de avgjørelsen om at katten burde avlives.

Broren min er helt knust og jeg skulle gjerne vært hos ham nå. Han bor dessverre ganske langt unna. Føler virkelig med ham og mamma / stefar, og jeg håper de takler sorgen greit.

Merkelig å mye man egentlig knytter seg til et dyr. Hadde det skjedd min pus, hadde jeg vært utrøstelig i lang tid framover.... Kan nesten ikke forestille meg det. Det er som en venn og en av familien og det er helt jævlig når de vandrer heden :(

Har grått mye i dag, både for pusen og for bruttern min. Han orket ikke gå på skolen i dag og det skjønner jeg godt....

:grine:

Synes det er URETTFERDIG!

Tror jeg tar kvelden nå jeg....

Takk for hyggelige ord : )

Kjempeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min

Åååh, så vondt jeg får av å lese her nå.. Du har virkelig ditt å stri med nå du stakkar.

Det er grusomt når ett dyr man er glad i dør. Det er jo liksom ett familiemedlem, og man knytter seg veldig til de. Sender en trøsteklem til både deg og broren din.

Det er hvertfall supert at pusen din er bedre igjen, så får vi håpe at det vedvarer.. Bra at medisinen hennes virker.

Forøvrig håper jeg og krysser alt for at du skal få den jobben. Håper at du får beskjed snart så du slipper å gå å vente og lure. Det er det værste.

Du er ei kjempe sterk jente Diva, og du fortjener alt det beste. Det er ikke alle som hadde taklet ting så godt som du gjør. Å at det topper seg, er bare naturlig. Det gjør godt å få gråte ut litt, få ut alt liksom.

Du og samboeren din har ett sterkt forhold som overlever dette. Det er hver sin gang å måtte betale litt ekstra.

Sånn er det her også, å det er ekkelt, men det er ikke så mye man kan gjøre med det.

Har man ikke penger, så har man ikke penger, å da må man bare gjøre det beste ut av situasjonen.

SOm jeg har sagt til deg før; det er i motbakke det går oppover, å nå virker det som om det bare kan gå en vei .. OPP.

Husk det vennen.

Jeg sendte deg en mail tidligere å svarte på de spm du hadde ang hår greierne. Håper du fikk den..

Nå skal jeg kikke litt videre her på Kg, før jeg går å legger meg.

Sender deg en stooor klem go'jenta. Jeg tenker masse på deg, og VET at ting ordner seg for dere snart.

Det ordner seg alltid for kjekke jenter vettu..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...