Diva Skrevet 4. november 2003 #261 Del Skrevet 4. november 2003 Å, fytti!!! Lekker! -> men vil ikke ha i revepels! Kjempefin... -> vil ikke ha i minkpels heller. Hvorfor kan de ikke lage fake ? Eller et fake alternativ til de som får vondt av pelsdyroppdrett ? Jatakk! Herremin så fin... Veldig elegant Aiaiai! Kanskje jeg skal gjøre noe fornuftig nå ? Mulig det er lurt ja.... :stortsmil: :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. november 2003 #262 Del Skrevet 4. november 2003 *Sniff sniff* Har du spist gomme eller ? Tirsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. november 2003 #263 Del Skrevet 4. november 2003 Say no more!!!! Drømmeplagget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #264 Del Skrevet 4. november 2003 Du har god smak altså!!! Synd jeg ikke har god råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. november 2003 #265 Del Skrevet 4. november 2003 Hei Diva Takker for hilsen. Jeg har også planer om å bli rik, men blir skuffet hver gang lottotallene kommer. jeg er ikke så grådig, for jeg kan godt dele potten med en tre fire til, for da kan fler enn jeg bli litt rik...... Ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #266 Del Skrevet 4. november 2003 Heisann vennen! Burberry ja..Jeg drømte meg langt bort når vi var på Harrods nå i september. Så mye fint, så nærme, men allikevel så langt unna. Hadde ikke råd til bærepose engang jeg..... :-? Men lekkert!! Nesten farlig å gå på Harrods. Tør ikke ta på noe. Husker hun ene i klassen tok opp en t-skjorte. Helt, enkel hvit. Mangler enn t-skjorte til hjemreisen jeg.... Noe helt enkelt går bra..Så så hun prislappen... :o La den fort fra seg ja, og brettet så fint hun kunne. 120£!!! for en hvit t-skjorte som koster 60 kroner eller no på Hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. november 2003 #267 Del Skrevet 5. november 2003 Du har god smak altså!!! Synd jeg ikke har god råd. Takk skal du ha, Hope! Tror vi har mye av samme stilen jeg :-) Det er forferdelig synd at vi ikke er rike Synes vi fortjener noen Burberry-antrekk jeg... Jeg krysser fingrene for materiell og emosjonell velstand for oss alle :D Fytti, så gøy det høres ut å være på Harrod`s hehe... Bortsett fra at man nesten betaler seg ihjel bare man kommer innafor døra :o Sinnsykt at de kan overprise vanlige t-skjorter bare fordi de er Harrod`s liksom.... Helt vilt:( Ach. Var så trøtt i dag da jeg våknet. Dvs. sambo og pus vekte meg. Pus sa "mrrrrrurorr!" og hoppa opp i senga... Etter mine vanlige morgengrynt,-skjønte jeg at det var pus som hadde mjauet og at det ikke bare var en drøm. Sambo pleier å stå opp kvarters tid før meg, og pus merker jo at bare en av oss kommer ned. Hun står så og mjauer helt til sambo slipper henne inn på soverommet vårt Makan til flokkdyr. Hun skal liksom ha begge nede..hehe Det er jo søtt da :: smelte :: Halsen min har vært litt bedre de siste dagene, men i dag var den vond igjen Hadde så dyp stemme til morran i dag at jeg nesten ikke ville snakke,- det var så ekkelt! Høres ut som om jeg snakker som en mann jo Forhåpentligvis så kommer det seg etter en kanne te. Utrolig nok fikk jeg faktisk malt alle 6 glassene jeg kjøpte på Ikea. Malte i forgårs og "stekte" glassene i oven i går, ca et døgn etter at jeg malte dem. De ble egentlig ganske fine, selv om jeg aldri i livet har gjort noe liknende. Det var ganske vanskelig å få det fint, sånn formmessig, men fargene og motivene var i allefall delikate og friske. Nå leter jeg febrilsk etter andre "kjedelige" vinglass som jeg kan prøve meg på, hehe... Var jo ganske gøy. Men lurer heller på om jeg skal fortsette med smykkelaging og mitt nye hjemmesideprosjekt. Er i gang med ny side nå og den skal vise hva jeg kan lage. Blir spennende Ellers fikk jeg en naiv idè i går kveld. Nemlig om å samle alle løse bilder og lime inn i fotoalbumene mine. Nå har jeg ikke gjort dette på år og dag, og det er mye å ta igjen. Tar kanskje en hel dag bare å sortere dem.... Det er kanskje litt dumt å lime bildene, men jeg har to tomme fotoalbum der sidene er beregnet på at man skal lime dem inn. Så da får jeg bare gjøre det. Det GÅR jo å ta bildene ut etterhvert uansett. Så nå gjelder det bare å finne limpennen.... Det er jo en utfordring i seg selv Oppsummering for uka : Antall jobber : 0 Antall treningsdager : 0 Antall krangler : 2-3, men ikke "recently" heldigvis.. Antall ting jeg har gjort denne uken : ganske mange egentlig. Antall jobber jeg har søkt på : 0, men et par forrige uke. Plan for dagen : Ta ansiktsmaske og polere og lakke neglene Jobbe med hjemmeside Jobbe med smykker Snakke med mamma ang håndarbeid Lage te Vel, that counts it. Gudd dei tu ju åll :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2003 #268 Del Skrevet 5. november 2003 Hello Sunshine! :D Tusen takk for koselig mail - moro å høre om planene dine! Kommer til å bli KNALLBRA! Har en liten pause fra malinga nå...og må jo selvfølgelig innom KG! Håper du får gjort det du har planlagt i dag! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. november 2003 #269 Del Skrevet 5. november 2003 Hei Diva Å male på glass er kjempegøy. Jeg storkoser meg når jeg gjør det. Akkurat nå har frøkna mi hentet glassmalingen - det var en bursdagsgave hun skulle lage. Har en mistanke om at hun ikke kommer til å huske adressen til malinga. Får nok investere i noen nye malingsglass. Vond hals er derimot ikke moro. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. november 2003 #270 Del Skrevet 5. november 2003 Nå må du bli bra snart!! Og kos deg med smykkelaging og annet kreativt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2003 #271 Del Skrevet 5. november 2003 Glassmaling har jeg også gjort. I forfjord hadde vi noen jenter hjemme i nord juleverksted og mala på glass som bare det. Morro var det. Hvor pene de ble er vel en smakssak, men vi var egentlig ganske fornøyde hva vi hadde klart innimellom all skravlinga og julegodisen. Har du masa på vikarbyrå i det siste da?????? *onsdagsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2003 #272 Del Skrevet 6. november 2003 Innom for å ønske deg en god torsdag, Diva! :D Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2003 #273 Del Skrevet 6. november 2003 Sender deg en torsdagshilsen jeg også! Takk for koselig mail! (Skal svare når jeg får tid.) Ta vare på deg selv så lenge, da! Stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. november 2003 #274 Del Skrevet 6. november 2003 Slenger meg på torsdagshilsnene jeg også. Har du hørt noe i fra den tlf-jobben du da? Hadde ikke så mye å si idag...skal egentlig ikke være her....men orker ikke lese hele tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2003 #275 Del Skrevet 6. november 2003 Gledelig torsdag!!!! (ikke at torsdager feires, men...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. november 2003 #276 Del Skrevet 6. november 2003 Torsdager er ok dager, det. Snart helg og...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. november 2003 #277 Del Skrevet 6. november 2003 Hei vennen! Nå var det lenge siden jeg hadde hørt fra deg, ja! Måtte lese meg bakover noen sider - virker som du er i bedre humør nå enn i forrige uke? Sånn er det bare - livet går litt opp og ned. Følelsesmessig bergogdalbane, i hvert fall noen ganger!! Så koselig at du også er i gang med håndarbeid/hobbyting, da!! Det er morsomt å holde på med sånne ting - får liksom brukt seg selv på en helt annen måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 6. november 2003 #278 Del Skrevet 6. november 2003 Wow! Så koselig å se mange her Føler at det er evigheter siden jeg var her sist nesten.... Kverula,- takk for støtte og oppmuntring :D Det er kjempesnilt av deg! Bettie : Det er kjempestas å male glass ja! Vil male flere jeg. Får se om jeg begir meg utpå med et par gamle kjedelige glass jeg har i skapet en plass. Skal kjøpe flere billig-glass fra Ikea neste gang. Veldig kurant! Middis : Har ikke masa på vikarbyrået ennå. Jeg avventer den ene bokhandeljobben og så skal jeg på intervju på en telefonsalgbedrift på mandag. Går de i dass ( scuse my language ) så hiver jeg meg på telefonen så fort som mulig etterpå Hope : Vi mailes vi vettu :D Synes de to første bildene var kjempefine Imari : Humøret er absolutt bedre Om jeg ikke får jobb, så får jeg i allefall bekreftelse på om jeg får noen eller ikke. DET i seg selv er jo en fryd... :: beskjeden :: Greit å vite hvor man står. Nå har denne "saksbehandlingen" med bokhandelen tatt litt tid, siden sjefen må reise så mye rundt,- har sikkert ansvaret for mange butikker. Skjønner jo at det ikke er så greit å gjøre hundre ting på en gang da. Hun skulle være tilbake fra uka som kommer, så jeg håper på snarlig intervju med henne og snarlig svar og :: kravstor :: Håper virkelig på denne. Om ikke så håper jeg inderlig jeg har en sjanse på telemarketingsjappa.... Tror det skulle gå greit og mht arbeidsoppgaver. Uffe :evil: Maskinen fusker fært nå!!! Grrrr.. Kommer tilbake og fortsetter imorra jeg... Godnatt og klemmer til alle superjentene :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. november 2003 #279 Del Skrevet 7. november 2003 Uff. UTROLIG kjedelig når saksbehandlingen tar så lang tid. Man vil jo vite hva det blir til så fort som mulig. Skjønner at han er travel, men når de setter i gang en slik prosess burde det prioriteres og ikke holde folk på pinebenken. Krysser virkelig fingrene, Diva. Synes du fortjener dette utrolig masse. God fredagskveld. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. november 2003 #280 Del Skrevet 7. november 2003 Heisann! Takk for hyggelig oppmuntring, Middis :D Du sier akkurat det jeg tenker... Gleder meg omtrent til mandag. GJETT om jeg skal sette over hustelefonen til mobilen om jeg må hjemmefra en stund.... Må jo få med meg alle potensielle samtaler, og jeg har ikke svarer på noen av telefonene Uff,- dataen er like komplisert som i går kveld.... grrr...... Men vi tenkte å ta en skikkelig sjau i helgen og få reinnstallert alt. Det er ikke sikkert jeg får vært innom så mye på nettet da pc`ne sikkert kræsjer så fort vi skal fikse noe Men jeg får isåfall komme sterkere tilbake til uken :D Vel, jeg får hoppe i dusjen. Har sittet foran pc`n siden i 07-tida, så det er på tide :oops: Tenker jeg skal fortsette litt på smykkelagingen og se om jeg får til noe mer... Ønsker alle en kjempefin fredag :D Setter stor pris på dere! :: storklem :: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå