jento Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #881 Skrevet 21. juni 2007 Mannen hadde sendt mail til henne for flere uker siden og spurt om hun hadde tenkt noe på utdrikningslag. For noen dager siden fikk han svar "Har hun sagt noe?", og det var det. Han svarte henne med en gang, men har enda ikke fått svar. Hun har enda ikke bestilt flybilletter. Jeg har spurt henne når hun kommer, men hun har bare latt være å svare på det spørsmålet. Spurte henne fordi jeg tenkte jeg kunne spandere manikyr på henne som vi kunne ta sammen når hun kom over hit. I tillegg har jeg også spurt hvilken farge hun skal ha på kjolen fordi fotografen måtte vite det. Nå er det snart kun 2 uker igjen, og hun bare unngår å svare. Jeg blir så oppgitt!! Svogeren min (forloveden til søsteren til mannen) gidder ikke å være med i utdrikningslaget til mannen fordi han "synes ikke det var noe gøy å løpe ute i skogen". De skulle visst spille paintball, og det synes han ikke var noe gøy, så da meldte han avbud Det er så utrolig egosentrisk at jeg blir helt kvalm! Jeg spurte også svigerinnen min om de hadde noen planer for St.Hans, jeg tenkte at vi kanskje kunne finne på noe sammen (Hun, forloveden og niesen og nevøen min) siden mannen har utdrikningslag da. Da spurte hun: "Nei, hvordan det?". Så svarte jeg "jeg bare lurte siden Trond har utdrikningslag da, jeg blir vel sittende alene". Svaret jeg fikk var "Ok. Vi skal ha begge barna den dagen, så vi kommer oss i hvert fall ingen steder". :slåss: :slåss: :slåss: :slåss: Sorry, jento. Er ikke meningen å kuppe dagboken din. Ikke tenk på det, sef. skal du få komme med dine irritasjoner her hos meg, det er det minste jeg kan gjøre etter alt jeg har hatt ut av meg om organisten og all støtte jeg har fått Det kan jo være hun tuller med deg da, er litt avvisende for så å lure deg trill rundt?? Det vil jo vise seg da, for da skjer det jo anten denne helgen eller neste..og mannen skal vel ikke si noe om han vet noe eller?? Men det er jo du som kjenner henne og vet hvordan hun er og hva hun pleier å gjøre. Men må nå si jeg synst det er DÅRLIG gjort om hun ikke holder utdrikkingslag for deg, og ikke engasjerer seg såpass at hun har bestilt flybilletter enda.. vi er vel ikke like, men det et bryllup betyr jo veldig mye for dem som gifter seg, og en "siste" kveld med jentene er noe av det jeg gledet meg til og som jeg kommer til å huske. Håper hun overrasker da! Folk er merkelige, mannen har også en som ikke ville være med i utdikkingslaget, han hadde ingen grunn heller. Ville bare ikke være med. Synst det er merkelig, en skal jo gjerne gifte seg selv en gang, og da kommer en selv til å sette pris på at mange kommer... Vi får samlest vi ensomme bruder på lørdag da, når ingen andre vil være med oss :slåss:
minnimy Skrevet 21. juni 2007 #882 Skrevet 21. juni 2007 min kjære skal også utdrikkes lørdag,jeg forsvinner til mams og paps.....for grillings herlig..... håper du er kvalme fri på dagen din..... det er ikke rart at du må ha så masse drikke når dere er så mange godt med litt for masse ja. blir fort husket om det er for lite.....
Gjest Pesto Skrevet 21. juni 2007 #883 Skrevet 21. juni 2007 (endret) Blir ikke noe utdrikninslag på meg gitt. Jeg begynner å bli ganske lei av egosentriske personer.. *sukk* Skjønner deg, det hadde vært litt kult også på en måte. Man sier en ting lenge i forveien, jeg går rundt og sier at det ikke skal bli noe sånt tull, men når det nærmer seg så vel man kanskje ha det likevel. Er det mange egosentriske personer rundt deg for tiden? Ok, jeg leste innlegget ditt over her nå, skjønner! Endret 21. juni 2007 av Pesto
Kykkelikokos Skrevet 21. juni 2007 #884 Skrevet 21. juni 2007 Da får du nok en veldig fin kake, gleder meg til å se bilder. Hvilke farge har du på buketten da?? (dårlig minne akuratt nå..) Elfenbenshvite roser og litt grønt. Ska henge litt ned Er spent på hvordan det blir!
Kykkelikokos Skrevet 21. juni 2007 #885 Skrevet 21. juni 2007 Det er nok ikke tull, jento. Mannen min ville aldri ha sagt at det ikke blir noe hvis han visste at hun prøvde å lure meg. Menmen. Det får så være.
jento Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #886 Skrevet 22. juni 2007 min kjære skal også utdrikkes lørdag,jeg forsvinner til mams og paps.....for grillings herlig..... håper du er kvalme fri på dagen din..... det er ikke rart at du må ha så masse drikke når dere er så mange godt med litt for masse ja. blir fort husket om det er for lite..... Vet ikke helt hva jeg skal finne på i mårra, men en tur til mor og far var ikke dumt. Ja, flaut med for lite drikke, off, tørr ikke tenke tanken en gang. Det verste er nok middagen, å ha for lite der..
jento Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #887 Skrevet 22. juni 2007 Elfenbenshvite roser og litt grønt. Ska henge litt ned Er spent på hvordan det blir! Vakkert!
jento Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #888 Skrevet 22. juni 2007 Det er nok ikke tull, jento. Mannen min ville aldri ha sagt at det ikke blir noe hvis han visste at hun prøvde å lure meg. Menmen. Det får så være. uff, da er det litt trist, håper ikke hun skal gifte seg selv en gang, for da kommer hun til å bli flau når hun finner ut at forlovere faktisk arrangerer utdrikkingslag..
jento Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #889 Skrevet 22. juni 2007 I dag har jeg bestilt brus til bryllupet og så har jeg bestilt 100 sjokolader som jeg skal pakke inn i papir som står navnene våre og data på (bestilte fra USA, ikke akuratt billig..bare sjokoladene koster 1000 kr..er en brud, så er en brud...) Får de på onsdag, så da har jeg en jobb å gjøre med innpakking.. Brusen får vi onsdagen før bryllupet. Elles har jeg vert å levert kirkeprogram og festprogram til trykking, deilig å være ferdig med det. Litt redd for at noe er galt med en av sangene, eller at noe blir feil, men er veldig flinke de som trykker, så tror det blir fantastisk!!!! *krysse ut på listen* :juhu:
Kykkelikokos Skrevet 22. juni 2007 #890 Skrevet 22. juni 2007 Oj, da har du litt av en jobb foran deg med pakking av sjokolader! Du får få mannen til å hjelpe til, han skal jo trossalt gifte seg han også
jento Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #891 Skrevet 23. juni 2007 Mannen skal få hjelpe til, elles spør jeg bare mamma eller noe. Gleder meg til å bli ferdig med de vertfall. Mannen er hentet til utdrikkingslag. Vi var ute å spiste med noen venne ri går og da kom vi inn på utd.lag. Da sa han at dersom forloveren hadde planlagt falskjermhopp, så skulle han banke han..Håper forloveren fortsatt er i live, og at mannen får en fantastisk dag. Tror han vart veldig glad når de kom i dag. Jeg skal hjelpe min mor å finne sko til henne til bryllupet og så må jeg se å få farget håret i dag, slik at fargen får sett seg til bryllupet. Elles har jeg levert kirkeprogram og festprogram til trykking. Når jeg leste sangene, så fant jeg ut at jeg trenger vannfast maskara og en hel pose meg klenex..kommer til å sippe dagen lang, er så følsom av denne graviditeten. En vennine av meg som ammer er like følsom, hun startet nesten å grine når hun så på Hjelp, vi skal gifte oss, og da er det personer du aldri har sett før.. Skal prøve å få gjort litt i helgen også, venter en sliten mann hjem i morgen, så da blir det vel sofadag., Ha en fin dag jenter
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 #892 Skrevet 23. juni 2007 Hehe. De har vært og hentet mannen min også. De skal også hoppe i fallskjerm
jento Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #893 Skrevet 23. juni 2007 Tror det er en sånn guttegreie det der. Eneste jeg har sagt er at de får komme hjem med han i live!!
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 #894 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har ikke sagt noenting bortsett fra hva han liker å drikke, og at sprit gjør han dårlig. Så jeg satser på at de holder seg til pils, så får de bare styre på. De skal i hvert fall hoppe i fallskjerm og spille paintball, vet jeg. Men været ute er elendig, så det spørs hva det blir til.
minnimy Skrevet 23. juni 2007 #895 Skrevet 23. juni 2007 min er ikke hentet enda,får han tror de skal spille kamp i ca 14 og når han kommer frem i fullt trenings utstyr så står hele gjengen der med buss og venter...skulle likt og vært flue på veggen....he he ha en fin helg og håper våre menn får en fantastisk fin dag.
naley Skrevet 23. juni 2007 #896 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har ikke sagt noenting bortsett fra hva han liker å drikke, og at sprit gjør han dårlig. Så jeg satser på at de holder seg til pils, så får de bare styre på. De skal i hvert fall hoppe i fallskjerm og spille paintball, vet jeg. Men været ute er elendig, så det spørs hva det blir til. Man får vel ikke lov å hoppe vist man har alkohol i seg? Las bare i sta at de henta han tidlig med alkohol. Min får kanskje også fallskjerm så da sa de det til oss ang alkohol.
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 #897 Skrevet 23. juni 2007 Mulig at det ikke ble noe fallskjermhopping pga været da. De har også gipset fast en kopp i hånden hans, så jeg går ut i fra at det ikke blir noe hopping. Han kan jo ikke hoppe med en kopp gipset fast..
jento Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #898 Skrevet 23. juni 2007 De får nok ikke hoppe om de har drukket nei, min har hoppet i tandem, men det var før han fikk noe å drikke. Jeg sitter alene her hjemme, orket ikke dra på besøk til noen, sliten etter en tur i byen med mamma, og alt bryllupssnakket. Godt å bare være litt for deg selv og ikke tenke på noe. *Jento er litt sliten i dag* Har kjøpt meg litt smågodt som jeg prøver å spare og ikke stappe i alt på en gang, men er ikke alltid så lett å la den posen stå i fred. Holder meg til snop en gang i uken, men bebyen skulle vel ikke hatt det i hele tatt tenker jeg Mannen fikk seg forresten et par nye sko mens jeg var i byen i dag, så nå blir han nok fornøgd Elles har jeg fått tak i stoff som vi skal bruke til å dekorere scenen i lokalet med, den er skikkelig stygg og håper den kommer seg med litt hvitt stoff.Har også vært å handlet litt dagligvarer til bryllupet slik som kaffi, toalettpapir o.l.
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 #899 Skrevet 23. juni 2007 Synes du har vært flink i dag, så du kan med god samvittighet slappe av nå Mannen skulle visst få hoppe likevel, men en annen dag pga. været. Nå har jeg kommet hjem etter å ha kost meg masse med niesen og nevøen. De er så gode begge to. Lille nevøen prøver å finne melk når han ligger inntil brystet på meg når han er sulten. Kjipe tante har ikke melk der, men det er nå morsomt å se på den lille krabaten som har instinkter. Hehe.
flickan Skrevet 24. juni 2007 #900 Skrevet 24. juni 2007 Hei Jento! Her har det skjedd mye ser jeg.. For en utrolig teit organist, han må være i slekt med trompetisten vår, Nå vil han kanskje ikke spille 2 soloer likevel, bare 1. Vi betaler faktisk 2400 for at han skal spille også, sier han at han ikke har tid til å øve på flere... Arghh.. jeg blir så sint..! da vi booket han, ba vi faktisk om 3 sanger.. 2 marsjer og en solo... nå vil vi ha 1 marsj og 2 soloer, det kan da f.. ikke spille så j.. stor rolle..?? han har jo i utganspunktet sagt ja til spille de sangene, så jeg ble litt overrasket over beskjeden..Huff, ikke meningen å utbasunere slik i boka di, men jeg blir litt oppgitt. Ikke tid til å finne en ny heller, vi sleit jo nok med å finne han her.. Men mannen skulle prøve å snakke med han, jeg begynner bare å kjefte, og det hjelper ikke så mye Håper det går bra med deg og beibien.. nå er det ikke lenge igjen, når skal dere offentliggjøre graviditeten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå