Kykkelikokos Skrevet 15. oktober 2006 #221 Skrevet 15. oktober 2006 Haha Bra siste del av kjøreplanen. Er det forresten vanlig å severe velkomstdrink før brudeparet ankommer?
flickan Skrevet 15. oktober 2006 #222 Skrevet 15. oktober 2006 OI! Her har det vært en effektiv helg! Kjempefine program, jeg synes monogrammet dere har er sååå fint. Og kjøreplanen så kjempefin ut.. Spesielt i 9 mnd.. (vi har jo samme drømmen) Deilig å få litt inspirasjon av deg. Har skjedd litt lite fra min side de siste ukene.. Denne uka skal jeg ringe hotellene og bestemme oss for og bestille bryllupsnatta.. Eller er det litt tidlig enda?
Floja Felíz Skrevet 16. oktober 2006 #223 Skrevet 16. oktober 2006 Hihihi, her har du planlagt mer enn bare bryllup ser jeg! Kjempebra!
Tinkerbelle Skrevet 16. oktober 2006 #224 Skrevet 16. oktober 2006 Skal si det var en effektiv uke! Du planlegger å få den ekstrem-kvalmen som varer hele svangerskapet du da, ser jeg. Ønsker deg en fin uke!
Kath Skrevet 16. oktober 2006 #225 Skrevet 16. oktober 2006 så utrolig flink du har vært!!! Og så mye fint du har funnet! *imponert* Er blitt inspirert jeg nå.... må lage kjøreplan!
jento Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #226 Skrevet 16. oktober 2006 Haha Bra siste del av kjøreplanen. Er det forresten vanlig å severe velkomstdrink før brudeparet ankommer? ← Fornøgd med den ja.. Vi skal servere velkomstdrikk før vi kjem ja, har vore vanleg i dei bryllupa eg har vore i, kjedeleg for gjestene å vente så lenge med forfriskningar tenker eg..veit ikkje kva som er vanleg..
jento Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #227 Skrevet 16. oktober 2006 OI! Her har det vært en effektiv helg! Kjempefine program, jeg synes monogrammet dere har er sååå fint. Og kjøreplanen så kjempefin ut.. Spesielt i 9 mnd.. (vi har jo samme drømmen) Deilig å få litt inspirasjon av deg. Har skjedd litt lite fra min side de siste ukene.. Denne uka skal jeg ringe hotellene og bestemme oss for og bestille bryllupsnatta.. Eller er det litt tidlig enda? ← Synst eg har vore veldig flink ja...forloveden har vore vekke, så eg har hatt masse tid til planlegging og surfing på dataen, og eg er slik at eg gir meg ikkje før eg har funne akuratt det eg skal ha, og fått det akuratt slik eg vil...vertfall på dette området..då tek det litt tid.. Eg og elskar monogramma våre..Kathjuli07 Fint at vi kan inspirere kvarandre. Eg har nett hatt ein periode der eg ikkje gjorde så mykje i høve bryllupet, men fekk ein enorm motivasjon her i helga, så det går opp og ned..Sikkert ikkje for tidleg å bestille overnatting, dei populære datoane og hotella blir vel fort oppbestilt, men det kan du nå spørre dei om, det nærmar seg jo jul snart så dei har vel snart sommarlistene ute. Fin dag til deg
jento Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #228 Skrevet 16. oktober 2006 Hihihi, her har du planlagt mer enn bare bryllup ser jeg! Kjempebra! ← :enig_anim:
jento Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #229 Skrevet 16. oktober 2006 Skal si det var en effektiv uke! Du planlegger å få den ekstrem-kvalmen som varer hele svangerskapet du da, ser jeg. Ønsker deg en fin uke! ← Ja, denne veka er ganske tettpakka..det positive er at då går tida fort mot BRYLLUP! er så klar eg no..vil gifte meg!!! Er så glad i "mannen" min.. Når det gjeld kvalmen så håpar ikkje eg at eg får den 9-mnd spying tingen...sikkert nok med ein månad..va det som var meint, og så ni månader til bebyen kjem..men så enkelt er det vel ikkje... *håpe og drøyme* Trur eg kan få ei utfordring om syklusen min skal vere slik som den er no..kjem og går som den vil, og det er 36 eller 100 dagar imellom...uproblematisk no, men når ein skal prøve finne eggløysing kan det jo bli ei utfordring...då kejm eg til å bruke like mykje pengar på eggløysingstestar som på heile bryllupet tilsaman . Skal til doktaren i neste mnd for noko anna, så får høyre med han kva han sier.. Fin uke til deg og
jento Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #230 Skrevet 16. oktober 2006 så utrolig flink du har vært!!! Og så mye fint du har funnet! *imponert* Er blitt inspirert jeg nå.... må lage kjøreplan! ← :bukke: Veldig fornøgd, no må eg berre fortsette, ellers kjem eg inn i dvalemodus igjen.. Fint å kunne inspirere deg!
Knøttet Skrevet 17. oktober 2006 #231 Skrevet 17. oktober 2006 hei hei! Flink du er til å planlegge! Er ikke det jeg, hvertfall ikke for tida ... får nesten dårlig samvittighet ... Men har snakket med forloveden om hvordan innbydelsene skal se ut da, så vi må vel få tegnet en grovskisse av de snart ... og så var det brudekjoleprøving... huff, blir nesten stresset... Ang. 9 måneder med spying så tror jeg det er mer vanlig å spy i "bare" 3 måneder ...(altså første trimester, eller var det andre?) iallfall var det slik med venninna mi. Jeg vet at slike ting er individuelle altså, men jeg innbiller meg at det er mest vanlig å være dårlig i bare ett av trimestrene. Forresten, du kan spørre moren din og bestemødrene dine om de var dårlige når de var gravide, for å få en pekepinn på om du kommer til å bli det ... Tror at det kommer mest ann på bestemødrene dine, faktisk:) Ha en fin dag!
flickan Skrevet 22. oktober 2006 #232 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har bestilt billetter til bryllupsreise!!!! Roma og Capri i Italia endte vi på.. Men samboer vet ikke at jeg allerede har bestilt billetter, det blir en overraskelse på julaften... (Han er litt treg og tror ikke vi trenger å ordne sånt før til våren....)
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #233 Skrevet 22. oktober 2006 ... Tror at det kommer mest ann på bestemødrene dine, faktisk:) ← min mormor spydde i 9 heile månader..gjekk ned 20 kg...så det blir jo bra... fint å gå ned 20 kg, men det kan bli lange 9 månader om dette skjer...
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #234 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har bestilt billetter til bryllupsreise!!!! Roma og Capri i Italia endte vi på.. Men samboer vet ikke at jeg allerede har bestilt billetter, det blir en overraskelse på julaften... (Han er litt treg og tror ikke vi trenger å ordne sånt før til våren....) ← Flink du er , kjekt med overraskelse for mannen! Eg elskar italia Imponert over deg bare bea, du får ting gjort!!
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #235 Skrevet 22. oktober 2006 Tilbake frå oslo og panduro hobby..skuffa hadde ingenting av det eg skulle ha, så nå leitar eg febrilsk etter enkle rosa dobble kort på nettet. Nokon som veit kor eg kan finna slike? Dei hadde berre enkle kort på panduro..så har ikkje komt noko lenger med innbydelsane... MEN; Eg har bestilt fotograf, lokale til festen og catering. + at eg har kjøpt 48 boksar cider til festen. Så nå er alle dei store tinga i orden. *leite etter dobble rosa kort... *
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #236 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) (Mi første liste...)Ei oppdatering.. SENTRAL INFO: Dato: 7.juli 2007 Klokka: 13.00 Kyrkje: OK Festen: OK Forlovara: Ok,eg har to, han har ein Fargar: Rosa, sølv, og kvit Toastmaster: Bestemt, ikkje spurt Filming av dagen: Bestemt, ikkje sprut Ansvar for fotografering:? Fotograf: OK Fotograf kl: 14.30 Transport: Låne ein fin bil?av kven? Overnatting: ? Endret 22. oktober 2006 av jento
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #237 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) MAT OG DRIKKE:Oppdatering Mottakelse: frå 15.30 - Servere frukt : - kiwi, jordbær, druer, melon osv. - Velkomstdrikk: champanje- Martini asti, cider/cider lett (Låne glass av venninne, Spurt- OK) Forrett: ? Hovudrett: Svinekam, gratinerte poteter, fløytesaus, og gr.saker Dessert: Jordbær, vaniljeis og vaniljesaus? Nattmat: Spekemat, eggerøre, potetsalat osv. Kven lagar: catering OK Drikke til maten: - Raudvin, kva sort har eg ikkje peiling på... - øl, brus, farris Endret 22. oktober 2006 av jento
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #238 Skrevet 22. oktober 2006 Alkohol:OPPDATERINGSkal ha fri bar. Vi treng; 15 flasker velkomstdrikk (toso muscati asti kr 70x15=1050) 6 kassar øl = 6 Conjak= 6x300=1800 (taxfree) (har kjøpt 2) 3 Baileys= 3x ca 150= 450 kr (taxfree) OK 10 liter Sprit= 10x ca 130= 1300 kr (taxfree) (har kjøpt 5) 3 liters kartongar Kvitvin = 3 stk? 48 halvlitere cider= 700 kr=OK Div. blandevatn.
jento Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #239 Skrevet 22. oktober 2006 Er forresten vorte erfaren brukar.. på tide så mykje tid som eg brukar her inne (ifølge mannen vertfall.. )
Kath Skrevet 23. oktober 2006 #240 Skrevet 23. oktober 2006 Du begynner virkelig å få tingene på plass! Flink er du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå