Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom å ønsker deg en god helg jeg:)

Har noen minutter ledig nå som lillegutt sover, ellers har vi nå timene fyllt med noe hele tiden. Men vil tro det gjelder deg også :fnise:

Hvordan går det med minsten da?

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært skikkelig husmor. Tatt ut av oppvaskmaskina, satt inn nytt, hengt opp et par maskiner med klær - vaska to - vaska over gulvene på kjøkken, stua, alle gangene og badet. Rydda og pjuska litt både ute og inne, støvsugd sofan, hjalp mannen med å sette tilbake sandkassen til smurfen....ja, i det hele tatt.

Men gubben har vært flink og bakt til i morgen da. Jeg dro jo på fest i går jeg. Edru, men ikke i seng før klokka 3 i natt. Akkurat da våkna lillemann med den bæsjbleien, men heldigvis tok mannen den. De var i seng igjen klokka 4, etter en sup melk, og da sov lillemann til 7. Stakkars gubben våkna da og, men lot meg sove. Snille mannen min :hjerte: Halv 8 kom han inn med skrubbsulten lillemann. Han spiste og vi sov sammen i dobbeltsenga en times tid. Så fikk han pupp igjen klokka halv 10. Etter det kjørte jeg og smurfen en tur til byen. Måtte ha mer terassebeis og noe annet småtteri. Kjøpte med et par pakker Pampers str 3 og. Rema 1000 selger ut varebeholdningen til Lidl og da koster en pakke bleier 30 kr. Nå har vi fire, men siden det er opp til 9 kg kan vi nok kjøpe et par til. Må se om de har igjen over helga.

Etter at jeg kom hjem fikk lillemann mer pupp og kos og han fikk ligge og leke på matta si til han ble stuptrøtt i 13.30 tiden. Da ble han lagt og han sto ikke opp før klokka 16 :dåne: Han våkna en time etter at vi la han (som er vanlig) men de siste dagene har han bare fått smokken og så har jeg latt han ligge i senga si. Og det med det resultatet at han har sovet 90 minutter ekstra :juhu: Kanskje det er slutt på smådupene? Storebror og måtte jo "tvangssoves" på dagtid.

Og mens han sov var vi effektive alle mann. Jeg for det meste inne og mannen ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror la seg 18.30 og storebror 20.00. Deilig med stillhet i heimen....jeg skal iallefall legge meg snart. Dødstrøtt, tåler ikke å feste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det veldig gøy. Morsomt å være sammen med gode venninner igjen. Det har blitt mindre og mindre av den slags etterhvert som barna har kommet. Så vi hadde det skikkelig gøy.

Jeg ble jo 30 i fjor og neste år blir mannen 40, men siden jeg testa positivt og var gravid på 30 årsdagen min har jeg utsatt feiringen til vi kan feire 70 årsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere !!!

Gratulerer med dagen Monja, håper du får en fin dag med fine gaver og snille barn :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei.

Du har gitt lillemann litt grøt, stemmer ikke det? Tenkte å begynne snart her men kom til å tenke på at hun er jo født for tidlig, det skal vel ikke ha noe si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du har gitt lillemann litt grøt, stemmer ikke det? Tenkte å begynne snart her men kom til å tenke på at hun er jo født for tidlig, det skal vel ikke ha noe si?

Det har ikke noe å si når det er snakk om bare to dager. Hun er født i uke 36+5 hun og, er hun ikke? Men det har foreløpig blitt med den ene gangen. Han har fått smake litt fruktmos da. Stor suksess. Vi begynner med grøt fra 4 1/2 mnd tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen spraya parfyme på begge øynene :tristbla: Stakkars så vondt han hadde. Men vi har skylt med øyeskyllevann, vasket med klut og etter en 20 minutter klarte han å åpne knallrøde øyne. var på tlf med legevakten (for sikkerhets skyld) mens jeg skylte - eller, prøvde sådan. Nå er han lagt etter eget ønske og i morgen skal han sove til han våkner selv, så skal jeg kjøre han i bhg før jeg og lillebror drar og storhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...