Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med 4 måneder. Så utrolig skjønn liten gutt. Han er temmelig lik broren, ikke sant?

Han er veldig lik broren sin. De var ikke spesielt like i begynnelsen, men nå er de blitt mer og mer like. Spent på hvordan han blir når han blir større. Lillebror er mørkere enn storebror, men det er vel den eneste forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig liten sjarmør! Ja, tenk fire måneder allerede! Hvor ble tiden av?? Er vel ikke så lenge siden vi ble gravide.. :sjenert:

Har du begynt med noe fast føde enda? Tror jeg drøyer til han blir seks måneder jeg, så lenge amminga går greit og han vokser. Ser ikke noe grunn til å begynne enda da. Er så praktisk med bare puppen og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk sin første skje med maisgrøt akkurat nå. Han så ut som at han likte det. Men det var vemodig for mamma'n da. Like greit at han begynner tilvenninga nå for det er bare 1 mnd til jeg begynner å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Skjønner godt det er vemodig... de vokser jo så fort disse små nurkene :jepp:

Har du ordnet med permisjonen din..... så du kunne begynne litt senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hjerte til å be om mer permisjon. Den stakkars vikaren min er sykmeldt med bekkenløsning. Så da er det automatisk et bemanningsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ha ferie i uke 36, jobbe i uke 37, permisjon i uke 38, jobbe i uke 39....så jeg tenkte å utvide permisjonen med uke 37 og 39. Da hadde jeg begynt på jobb i oktober og da er han 6 mnd. Men nå dropper jeg det og begynner som planlagt i uke 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her starta dagen klokka kvart over 7. Lillemann var våken sammen med pappa'n sin og spiste i 5 tiden. 300 ml :dåne: Så sov han litt i bag'en sin i senga vår, men kvart over 7 var det altså nok soving. Da fikk han på seg vanlige klær og vi puppet litt. Ikke at han var så sulten da, forståelig nok :ler:

Så sang jeg litt for han men han lå helt stille og hørte på. Herlige gutten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få ut slike store melkemengder! Har fått ut 160 på det meste jeg og tynn er den. :sukk:

Nuhvel. Det ble som det ble denne gangen.

Tida flyr...Tenk at for mange av oss mars/april mammaer venter jobben allerede rundt neste sving. Jeg var så alvorlig lei jobben før perm, så jeg er glad jeg har litt mer tid i tenkeboksen. :sjenert:

Ha en flotters dag, Monja! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd på husmorgenet idag.

- tatt ut av oppvaskmaskina :jepp:

- satt på ny :jepp:

- hengt opp en maskin med klær :jepp:

- satt på ny :jepp:

- tørket støv på stua og kjøkkenet :jepp:

- ryddet litt :jepp:

- støvsugd og vasket gulvene på kjøkken, stue og ganger :jepp:

- henge opp enda en maskin med klær

- sette på enda en vaskemaskin

- rydde litt mer

- vaske badet

- vaske doen (eget rom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...