Niennah Skrevet 19. juli 2008 #16561 Del Skrevet 19. juli 2008 Dere må ha noen flotte feriegjester på besøk siden de er Bodøværinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #16562 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Dere må ha noen flotte feriegjester på besøk siden de er Bodøværinger. De er supre. Dessverre reiser de klokka 8 i morgen tidlig så denne helga gikk alt for fort Idag har det vært flott vær og vi har vært på Familieparken. Det blåste litt surt, men nå er det jo varmt :dåne: Ungene fikk rent av seg, foreldrene fikk skravlet masse, vi grillet, gravde gull og spiste is Så flott. fra nesten skyfri himmel enda og det er så deilig. Og om man skal stole på yr.no (og det skal man jo ikke ) blir det flottings og opp mot 30 grader neste helg :dåne: Da vi kom hjem badet begge ungene i samme balja og det var stas. Storebror hjalp til med å vaske lillebror mens gubben holdt. Så herlige Nå har lillebror fått kveldspupp, dentinox og nå er han lagt. Flinke gutten Endret 20. juli 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2008 #16563 Del Skrevet 20. juli 2008 Flink storebror som hjelper til :-D Har en venninne som har motsatt problem, der er det litt søskensjalusi på gang. Jenta er snart 3år og lillebroren 5måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #16564 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper vi er ferdig med den verste sjalusien. Det har blitt mindre trass og testing av grenser så jeg håper vi ser slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 21. juli 2008 #16565 Del Skrevet 21. juli 2008 Herregud, du er jo helt crazy! :dåne: TUSEN TAKK!! Det var ikke lite heller du hadde kjøpt. Kjempefine klær. Har du strikka litt selv også? De var nusselige. :-D Igjen, tusen takk. Det var alt for mye. S K sender en stor *SMASK*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 22. juli 2008 #16566 Del Skrevet 22. juli 2008 Håper vi er ferdig med den verste sjalusien. Det har blitt mindre trass og testing av grenser så jeg håper vi ser slutten. Her også. Men jeg har hørt at for mange blusser sjalusien opp igjen når minsten begynner å gjøre seg mer gjeldende og kreve mer, så jeg slapper ikke helt av liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. juli 2008 #16567 Del Skrevet 22. juli 2008 Her også. Men jeg har hørt at for mange blusser sjalusien opp igjen når minsten begynner å gjøre seg mer gjeldende og kreve mer, så jeg slapper ikke helt av liksom. Her er det sjalusi i bølgedaler, har aldri vært så mye at vi har syntes det var noe problem, men merker det innimellom. De første månedene var det ingen sjalusi, men kanskje etter 4-5 mnd, husker ikke akkurat. Nå for tiden merker vi det med at hun bare MÅ borti lillebror hele tiden, legge seg foran der han krabber og flytte seg etter han når han prøver å komme forbi, "spenne bein" på han, dra han i hånda, dra han i øret osv. Og helst når hun tror vi ikke ser, også nekter hun for at hun gjorde det. Vi må telle ganske langt av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #16568 Del Skrevet 22. juli 2008 Herregud, du er jo helt crazy! :dåne: TUSEN TAKK!! Det var ikke lite heller du hadde kjøpt. Kjempefine klær. Har du strikka litt selv også? De var nusselige. :-D Igjen, tusen takk. Det var alt for mye. S K sender en stor *SMASK*! Så bra at du likte det. Jeg har ikke strikka selv nei (det skulle tatt seg ut ) men svigermpr ordna den biffen ;)Så utrolig hyggelig å få handle til jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #16569 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå har jeg brukt en liten time på husarbeid. Satt på vaskemaskin, tatt ut av og fyllt oppvaskmaskina, vaska over kjøkkenbenker og vinduskarmer på kjøkkenet, rydda litt, rydda x antall leker av stuebordet og satt på et fat med frukt. Etter å ha gjort dette våkna lillemann fra duppen. Han sov ca en time. Vi var forresten på helsestasjonen med smurfen idag. Bestilte hørselstest siden han snakker så høyt. Tenkte kanskje han hørte dårlig, men neida. Perfekt hørsel Og han var såååå flink. Det måtte litt overtalelse til, men etterhvert ville han høre om han hørte lyder og da gikk det greit. Nå sitter han stolt med premien sin - et nytt tog i tretogsamlinga (Thomastogene). Denne gangen ble det James. Med det samme vi var der tok vi en uoffisiell måling på begge guttene. Smurfen er 108 cm lang. Han var 105 cm i midten av juni :dåne: Og lillemann er 6100 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. juli 2008 #16570 Del Skrevet 22. juli 2008 Jøss 3 cm på en liten månede er ganske mye... kanskje ikke rart han har hatt vondt i bena og knærne?! Forresten, har han fortsatt vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #16571 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei, det er ikke rart at det har vært litt vondt. Men han har ikke klaget på det i det siste. Plutselig er 3 åringen blitt 108 cm :dåne: Det merkes på klærne ja. ------------------- Idag sovna begge ungene før klokka 20. Lillemann sov dupp fra klokka 16 - 18.30. 18.40 var storebror i seng og lillemann ble dusjet og puppet. Etter litt kos var han i seng og klokka 19.45 og sovnet momentant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #16572 Del Skrevet 22. juli 2008 Da er mannen på tur hjem fra Trondheim. Gleder meg til å få han hjem. Jeg kunne aldri vært gressenke. Da hadde jeg gått fra konseptet tror jeg. Egentlig burde jeg legge meg, for jeg må amme lillebror når han våkner på tidligmorgenen. Det er egentlig mannen som bruker å gi han mat da, men siden han ikke er hjemme før i halv 3 - 3 tiden i natt gjør jeg det i morgen, evt. natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #16573 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) God morgen! Liiiitt trøtt Det regner og ja ja.... Ungene er oppe og gubben sover. Nå ligger de og hvisker hemmeligheter på gulvet Var oppe og ammet klokka 5 i morges og så igjen klokka 7. Nå er han tydelig sulten igjen så da er det fram med puppen :dåne: Men etter det skal han sove dupp, om han vil det eller ikke. Endret 23. juli 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. juli 2008 #16574 Del Skrevet 23. juli 2008 Ser jenta mi har tatt igjen M på vekta, hun veier 6700 g nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #16575 Del Skrevet 24. juli 2008 Ser jenta mi har tatt igjen M på vekta, hun veier 6700 g nå Oj, det var jente med næringsvett det. Men så deilig at de legger på seg og har det bra. Vet du hvor lang hun er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. juli 2008 #16576 Del Skrevet 24. juli 2008 Hun er 60,5 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. juli 2008 #16577 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor lang er M da, litt kjekt å kunne sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #16578 Del Skrevet 24. juli 2008 Han er 62 cm. Synes han har blitt knallstor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. juli 2008 #16579 Del Skrevet 24. juli 2008 Håper monja-familien har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. juli 2008 #16580 Del Skrevet 24. juli 2008 Syns også jenta mi er blitt stoor kikket litt på bilder fra da hun ble født, litt av en forskjell altså. Vil med det samme få ønske dere en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå