monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15341 Del Skrevet 31. mars 2008 Samme som skjedde med ei jeg kjenner i fjor. Hun kjente masse liv på morgenen og skulle til jordmor senere på dagen. Jordmora fant ikke fosterlyd og UL bekreftet et dødt foster. 19 dager før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mars 2008 #15342 Del Skrevet 31. mars 2008 Uff, for noen triste fortellinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15343 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, egentlig burde en ikke nevne sånt, men samtidig er det jo veldig veldig sjelden det skjer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mars 2008 #15344 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, heldigvis. Har ikke tenkt til å begynne å bekymre meg for det :-D Men må være helt forferdelig for de som opplever det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15345 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror ikke det kan beskrives. For en grusom smerte det må være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. mars 2008 #15346 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja det er svært trist, men som du sier Monja.... det er svært sjelden at slikt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2008 #15347 Del Skrevet 31. mars 2008 Så trist å lese om hun i småbarnsgruppa di. Ei jeg kjenner mistet 2 ganger i fjor, først 4 uker før fødselen og senere på året i uke 20. Kjempetrasig når slikt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #15348 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi, sånne historier var ikke det jeg trengte nå kjenner jeg.... Kanskje du får mye før termin du. Din sniker Blir uansett spennende å se hvem som føder når. Og om noen får på samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15349 Del Skrevet 31. mars 2008 Grusomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15350 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi, sånne historier var ikke det jeg trengte nå kjenner jeg.... Kanskje du får mye før termin du. Din sniker Blir uansett spennende å se hvem som føder når. Og om noen får på samme dag. Jeg skal ikke snike før deg iallefall, det er jeg ikke klar til. Vi er jo ikke ferdige med babyrommet, har ikke satt inn senga eller noe enda. Nei, han får holde seg inne minst to uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #15351 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal ikke snike før deg iallefall, det er jeg ikke klar til. Vi er jo ikke ferdige med babyrommet, har ikke satt inn senga eller noe enda. Nei, han får holde seg inne minst to uker til. Hehe. godt å høre Neida, vi kan vel ikke styre det noe særlig... Husk at jeg ikke er offisielt på overtid før 16. april da... Du kan jo fint føde to uker før feks. Så aldri si aldri. Men jeg er enig i at jeg er foran deg i køen altså... Ha en fin kveld. Som snart er over for min del merker jeg. *trøtt* Er kanskje sånn for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. mars 2008 #15352 Del Skrevet 31. mars 2008 Synes vi kan si 30april, da får linky og jeg rett i tippingen vår Hva vinner den som tipper riktig? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #15353 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva vinner den som tipper riktig? :gjeiper: Godt spørsmål! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15354 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva den som tipper riktig vinner? Hmmm.....den kan få komme hjem til meg to ganger i mnd og vaske huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #15355 Del Skrevet 31. mars 2008 Men før imli vil jeg ikke føde for da er jeg redd hun ikke "snakker" med meg mer, og det vil jeg jo ikke. Skal snart pakke med meg kroppen min i seng. Kjenner jeg er ganske så for tiden. Akkurat ferdig med en smoothie som snille mannen lagde til meg, så da er det bare å legge seg og se om lillebror synes den var noe god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. mars 2008 #15356 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva den som tipper riktig vinner? Hmmm.....den kan få komme hjem til meg to ganger i mnd og vaske huset Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2008 #15357 Del Skrevet 31. mars 2008 Tror jeg lar være å tippe, jeg. Hvis jeg får kake eller sjokkis derimot. Ellers hopper jeg glatt over sånne triste historier nå. Har nok bekymringer. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 1. april 2008 #15358 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Denne sms'en fikk jeg av monja kl 03.48 i natt: "Dette er ingen aprilspøk. Jeg venter på ambulansen, vannet gikk kl 03.15. Ingen rier, men vannet fosser og jeg blør." Jeg tør jo ikke annet enn å sladre - SELVOM det er 1.april!!! Og bare for å ha det på det rene - JEG SPØKER IKKE! Endret 1. april 2008 av Dråpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 1. april 2008 #15359 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Svarte i morges ca kl 05.30, og fikk dette svaret: "Jeg er jo redd ingen tror meg med tanke på at det er 1.april, men nå er jeg innstallert på føden og det tar seg vel opp utover dagen." Jeg gav klar beskjed om at det var best hun ikke aprilspøka med meg - så da får vi bare velge å tro på dette eller la være - til hun oppklarer det på enten den ene eller den andre måten! Endret 1. april 2008 av Dråpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 1. april 2008 #15360 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Er det noen som har mulighet til å sladre på SM - har ikke konto der lengre jeg... Jeg aner ikke hvem monja har som sladris på SM, så kanskje det er i orden allerede for alt jeg vet. Endret 1. april 2008 av Dråpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå