Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du? :dåne:

Jeg gleder meg til å føde, men han kan nå vente til jeg er i permisjon iallefall.

Noe som hadde vært litt kult da:

Smurfen: Termin 28. september - perm start 7. september - førdt. 9. sept.

Knotten: Termin 28. april - perm start 7. april - enn om han hadde kommet 9. april da?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vaska over badet og satt på vaskemaskin. Kanskje jeg driver med litt redebygging likevel? I går vaska jeg opp to regntrekk som jeg hadde til den forrige vogna, men jeg finner ikke insektsnettingen. Jeg hadde en blå og en svart og begge er borte :sur: Nå har jeg bare en hvit, men liker den ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som hadde vært litt kult da:

Smurfen: Termin 28. september - perm start 7. september - førdt. 9. sept.

Knotten: Termin 28. april - perm start 7. april - enn om han hadde kommet 9. april da?

:fnise:

:jepp::danse: Men jeg tipper 8 april jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insektsnetting ja, det har jeg helt glemt å kjøpe.

Det MÅ man jo ha *noterer* :klem:

Ja, det må man virkelig ha med alt som våkner til liv mot våren og sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt festdrakt til smurfen fra Sparkjøp. Håper den kommer snart, og at den ikke er alt for stor. Jeg bestilte str 116 for jeg har erfart at størrelsene er litt små på Sparkjøp.

Det er iallefall denne

Har så lyst til å kjøpe festdrakt til knottens første 17. mai og. De hadde jo de små nusselige draktene på EXIT og jeg lurer på om de var fra str 56 eller 62 :hjerte:

Men det blir vel bare en fin strikket dress tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for det, Murmelmy. 12. mai er liksom datoen min :ler:

På onsdag skal jeg på kontroll igjen. Det blir jammen meg spennende, men nå synes jeg dagene går så seint :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teite tickeren min veksler mellom 36+2 og 36+3 idag. Men det er 36+3 som er den riktige. Dumme ticker :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Husk at du senest skal føde senest den 3. mai for den 4. drar jeg jo på ferie og blir borte i 3 uker!! ;)

Ellers har jeg tippet den 29. april så det går greit det også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Tipper 9. april jeg ;)

Jeg har også vurdert antrekket fra Exit til lillemann, det hadde vært litt morsomt. Men vi får se an litt hvilke planer vi får den dagen.. Mamma og stefar jobber jo som vanlig, kanskje vi finner på noe med svigers. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12. mai er jo min dato då, syns du godt kan ta ein annan monja, elles blir det synkronføding på oss... :ler:

Men det er jo enkelt for deg å følja med når du skal føde då, er berre å sjå på tickeren min... ;)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om noen av oss føder på samme dag. Noe annet hadde nesten vært rart?

Nå er mann og barn på tur hjem. Må si det skal bli godt å få dem hjem. Det blir stekt laks i dag, men det er nok bare for å trigge halsbrannen min enda mer. Kjenner at nybakt brød ikke er noe sjakktrekk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~
Ei jeg er sammen med i småbarnsgruppe for smurfen har mistet babyen i magen :tristbla: 16 uker gravid :grine:

Ohh så trist :tristbla:

En veninne av meg mistet for 2år siden sin gutt, og det var 3uker før termin, helt grusomt at slikt kan skje :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...