Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt fødsel 25./26. april jeg.

Tenkte vi kunne få "tvilling-aprilsgutter". :ler:

Ja, det hadde vært noe.... Spørs om jeg nok må belage meg på de datoene ja. Eller, jeg må sikkert gå til ut i mai engang :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart liste monja :)

Må herme litt der tror jeg...:tommelsmil:

Bare å herme. Kjekt å ha en viss oversikt synes jeg. Så måtte jeg legge link i signaturen min sånn at jeg klarer å finne den igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dråpe og jeg klarte jo utrolig nok å få "tvilling"gutter i august 2006 :fnise:. Savner henne jeg... *sukk*

Lurer på når jeg kælver, jeg. Har jo menstermin 2. april :overrasket: og UL termin 23. april (minus en dag for 29. februar ;))

Ha en super kveld Monja, nå skal jeg lalle. Mini gjorde så jeg ikke fikk sove mer enn 3 1/2 timer i natt. Tror han begynner å blir forkjølet - igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner også Dråpe - eller jeg kan jo snakke med henne når jeg vil egentlig, men savner at hun har dagbok her.

Lister ja...jeg kommer sikkert til å herme når den tid kommer og jeg finner ut at jeg er totalt grønn på området. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med et hei og hå og hvordan går det med vaggeline? :fnise: Ja, jeg har omdøpt deg :sjarmor:

Hvordan står det til med lillesmurfen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 36 uker!!! :danser:

Fra 36 uker og 0 dager til 36 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 2700 g

CRL: 32 cm

Full lengde: 44 cm

Jeg er inne i uke 37 :dåne: Og i uke 38 ble smurfen født :dåne:

Lillemannen er blitt betydelig roligere inne i magen og jeg kjenner at han er tung ja. Når jeg ligger på høyre siden kjennes det ut som om magen revner på venstre siden ettersom han og ligger på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dråpe og jeg klarte jo utrolig nok å få "tvilling"gutter i august 2006 :fnise:. Savner henne jeg... *sukk*

Lurer på når jeg kælver, jeg. Har jo menstermin 2. april :overrasket: og UL termin 23. april (minus en dag for 29. februar ;))

Ha en super kveld Monja, nå skal jeg lalle. Mini gjorde så jeg ikke fikk sove mer enn 3 1/2 timer i natt. Tror han begynner å blir forkjølet - igjen.

Ja, det blir spennende å se, Murmel. Med så vidt sprik mellom menstermin og UL termin. Hvorfor ble det så stort glipp forresten? :klø:

Savner Dråpe jeg og :sukk:

Som Middis savner jeg dagboka hennes her inne.

Håper du fikk sove bedre i natt og at mini ikke blir syk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med et hei og hå og hvordan går det med vaggeline? :fnise: Ja, jeg har omdøpt deg :sjarmor:

Vaggeline :skratte:

Jau, jeg lever opp til det navnet *knirk, knirk*

Stavrer meg over gukvet som ei 90 år gammel kjerring, og jeg er sikker på at de hadde flydd forbi meg de og :ler:

Men det går bra, nedtellingen er i full gang for tiden :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god helg :klemmer:

Har dere noen planer?

Ingen planer for dagen eller helga. Kommer an på hvordan formen til de mannlige familiemedlemmene er.

Smurfen er i bedre form, men med feber i går kveld ble det hjemmedag idag. Gubben er og feberheit for tiden så da sier det seg selv at aktiviteten i heimen er laber :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på for jeg savner også dagboken til Dråpe. KOM TILBAKE!!!

Håper du får en god vaggedag selv med masse sykdom i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfen: Mamma, har du mye bæsj i rompa? :dåne:

Jeg: Nei, det er tomt.... :fnise:

Smurfen: Mamma, bæsj deg ut da :dåne: :dåne:

:skratte: en helt vanlig dag i monjaheimen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går en del i tiss og bæsj for tiden ja. Spesielt sjarmerende når vi er bedt bort på middag og sånt :fnise:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg godt. Men det er jo sånn det er med den alderen han er i nå. Alle aldre har sin sjarm, er det ikke det de sier?

Bare vent til han er tenåring og det går i groviser i stedet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en oversikt over gjennomsnittlig normal vektøkning gjennom svangerskapet. Limer den inn her så jeg ikke mister den:

Uke 5 - 2,3 kg

Uke 7 - 2,6 kg

Uke 10 - 3 kg

Uke 13 - 3,5 kg

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Så jeg med mine +9 kg skal jo være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...