Midnattsol Skrevet 26. mars 2008 #15201 Del Skrevet 26. mars 2008 Tro om det finnes noe som heter marsipanstyrke.... Sterk som en marsipan!! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15202 Del Skrevet 26. mars 2008 Den måneden kommer nok til å gå fort Satser på det ja.... *bestiller fødsel 3 uker før termin denne gangen og* Er veeeeldig forberedt på å gå til overtid 12. mai da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15203 Del Skrevet 26. mars 2008 Sterk som en marsipan!! ? Jah, noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15204 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) God morgen! Hvorfor MÅ jeg våkne klokka 7 når ingen andre gjør det? Og så ligger jeg der og vrir meg i ensomheten da....og så våkner lillebror og sparker løs og da får jeg iallefall ikke sove....og så stikker det noe så innmari der nede i det aller helligste.....og så må jeg på do.....og så tenker jeg at ja ja, da kan jeg jo ta en stille stund alene før de andre kommer.....2 minutter: "MAMMMMMAAAAA!!!!! Hvor er du?" :dåne: Men sola skinner da og det ser ut til å bli en fin dag Endret 27. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15205 Del Skrevet 27. mars 2008 Idag er det ifølge jordmor sine beregninger (pluss en dag pga skuddår): 1 MÅNED TIL TERMIN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15206 Del Skrevet 27. mars 2008 Idag skal jeg på apotekshopping. - 1 pakke NAN Ha1 - noen flasker - ammeinnlegg i ull - smokker - sinksalve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #15207 Del Skrevet 27. mars 2008 for en mnd til termin! Men du er vel typen som gjør det unna om to uker du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15208 Del Skrevet 27. mars 2008 Helt egentlig tenkte jeg å vente i en uke, men to uker passer meg perfekt Egentlig kan han bare være inni der til termin synes jeg. Kjedelig å få avkortet permisjonen på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. mars 2008 #15209 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Satser på det ja.... *bestiller fødsel 3 uker før termin denne gangen og* Er veeeeldig forberedt på å gå til overtid 12. mai da. Eg syns du kan føde litt over tida, så kan me synkronføde! Endret 27. mars 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15210 Del Skrevet 27. mars 2008 Kanskje det hadde vært noe, Linn3c Skikkelig grasiøs synkronføding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15211 Del Skrevet 27. mars 2008 Smurfen har virkelig kvikna til. Han ville ha salat å spise og vann å drikke :dåne: Jeg har virkelig fått en grøntfor gutt jeg Og han er feberfri og hoster nesten ikke. Så det spørs om det blir bhg likevel i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15212 Del Skrevet 27. mars 2008 Så nå har hele familien kost seg med salat. Eller, ikke mannen da, som rynka på nesa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. mars 2008 #15213 Del Skrevet 27. mars 2008 Salat og vann? Søte smurfen. Og bare 1 måned til termin. Du får sikkert før, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15214 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har begynt å tenke på sykehusbagen :dåne: Det var overraskende tidlig for meg altså. Sist fløy jo gubben rundt og pakka mens fostervannet rant Til meg selv: T-skjorter Kosebukse Klær til hjemreisen Børste Sjampo og balsam Såpe og deodorant Fuktighetskrem og håndkrem Toalettsaker Lesestoff Småpenger Mobil + lader Noe å drikke, frukt Fotoapparat og ladere Til lillebror: Body og trøye Sparkebukse Sokker Lue Kjøredress eller strikket sett Babyteppe Babypose (hvis det er kaldt) Ja, det tror jeg holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15215 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi må jo ha litt stæsj til nummer to og. Det vi har er merket med rødt. - Kombivogn - Vugge - Stellebord (men vi skal ikke bruke det pga plassmangel denne gangen) - Sprinkelseng - Madrass til sprinkelsenga (vurderer å kjøpe ny) - Tynn overmadrass til sprinkelsenga - babydyne 60*80 cm til vugge og vogn - thermopose (ikke aktuell før til vinteren kanskje) - barnedyner 80*100 cm til sprinkelsenga - div. sengetøy i ass. størrelser - masse klær fra str 50 og opp - kjøredresser - bleiebøtte - vippestol - lammeskinn til vugge/vogn x 2 - madrass og overmadrass til vugga - tisselaken - laken til vugge - gulpekluter (24 stk) - vaskekluter (30 stk) - tåteflasker - badebalje - bilstol 0 - 13 kg Får føye på litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 27. mars 2008 #15216 Del Skrevet 27. mars 2008 36 uker i mårra du Kommer bare ikke over hvor fort det har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2008 #15217 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har bestilt fødsel 25./26. april jeg. Tenkte vi kunne få "tvilling-aprilsgutter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 27. mars 2008 #15218 Del Skrevet 27. mars 2008 Smart liste monja Må herme litt der tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15219 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har handla litt. Ny pysj, genser og undertøy til smurfen, en hel tåteflaske, NAN Ha1 (dæven, jeg hadde glemt hvor dyr den er :dåne: ), våtservietter fra apoteket (parfymefri og helt greie til babybruk i nøden), litt mat og enda et garnnøste sånn at jeg blir ferdig med babyteppet. Så var jeg innom en medgravid venninne. Alltid like koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15220 Del Skrevet 27. mars 2008 36 uker i mårra du Kommer bare ikke over hvor fort det har gått. Tiden flyr virkelig. Skal man følge de nøyaktige ukene sånn som de foregikk sist blir jeg innlagt med mild svangerskapsforgiftning i morgen, og om 13 dager starter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå