monja Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #15161 Del Skrevet 25. mars 2008 Har akkurat sittet og sett på en sniktitt av den svenske utgaven av "Jordmødrene". Og jeg griner og snufser og blir så rørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. mars 2008 #15162 Del Skrevet 25. mars 2008 80? Er ikke det litt tidlig da? Jo, det var det jeg også mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. mars 2008 #15163 Del Skrevet 25. mars 2008 Har akkurat sittet og sett på en sniktitt av den svenske utgaven av "Jordmødrene". Og jeg griner og snufser og blir så rørt Åh...jeg vil også. Men jeg tror ikke jeg har godt av å se sånne program. Kanskje etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #15164 Del Skrevet 25. mars 2008 Åh...jeg vil også. Men jeg tror ikke jeg har godt av å se sånne program. Kanskje etter fødselen. Det var ikke noe skummelt med den episoden jeg så iallefall. Masse info om hva jordmødrene gjør, et par enkle fødsler (selv om den ene ble litt lang) og bare fine ting. Og en vanvittig lykkelig pappa som gråt og gråt (og da gjorde jo jeg det og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #15165 Del Skrevet 25. mars 2008 Smurfen har bada litt, men ikke mer enn 10 minutter (noe som er helt ulikt han). Da ville han bare legge seg. Nå ligger han i senga vår med en dose efedrin og mannen leser litt for han. Feberen er fortsatt 38 grader og hosten holder på å ta seg opp. Så det blir hjemmedag i morgen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. mars 2008 #15166 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har akkurat sittet og sett på en sniktitt av den svenske utgaven av "Jordmødrene". Og jeg griner og snufser og blir så rørt Det gjorde jeg også Skal følge med på det altså. Endret 25. mars 2008 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #15167 Del Skrevet 25. mars 2008 Idag har jeg greid å spise tre marsipanegg :dåne: Nesten mer egg enn mat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. mars 2008 #15168 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har akkurat begynt å se litt på den norske utgaven av jordmødrene. Turte ikke se den da den gikk på tv - da var jeg rimelig gravid og fortsatt lykkelig uvitende om hva en fødsel egentlig innebar (iallefall en normal fødsel ved fullgått svangerskap!)...så da turte jeg ikke for mitt bare liv å se hva jeg gikk til! Nå er det rimelig grei "prevensjon"...iallefall såpass at jeg kjenner at det er greit å vente en stund før jeg går igjennom det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mars 2008 #15169 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor finner jeg denne svenske serien da? Sluker rått alt som har med fødsler og babyer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #15170 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor finner jeg denne svenske serien da? Sluker rått alt som har med fødsler og babyer jeg. Det lå en link inne på skravletråden på mars/april i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. mars 2008 #15171 Del Skrevet 25. mars 2008 Så flott å høre at han har snudd seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 25. mars 2008 #15172 Del Skrevet 25. mars 2008 :juhu: og for lillebror som har tatt til vett og snudd seg Jeg har ikke godt av å se program som f.eks Jordmødrene o.lign. Har hormoner helt heeeeeeeer ute (viser med fingeren hvor langt ut fra nesen det går) og begynner nesten å tute bare jeg ser en fin reklame på tv... Fikk f.eks blanke øyne når jeg så på "Dyrlegene" på tv'n i kveld om han som kom med en syk hund inn. Mannen min humret godmodig og sa "du burde ikke se slike program du vennen" Mennehh....det blodtrykket ditt var litt høyt var det ikke? Men, det har du vel vært plaga med hele sv.skapet så langt har du ikke? til deg og storebror med håp om at han blir frisk snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. mars 2008 #15173 Del Skrevet 26. mars 2008 God betring til Smurfen! Og så bra at Lillebror har snudd seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. mars 2008 #15174 Del Skrevet 26. mars 2008 God morgen Noen planer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. mars 2008 #15175 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har akkurat sittet og sett på en sniktitt av den svenske utgaven av "Jordmødrene". Og jeg griner og snufser og blir så rørt Ja jeg ble helt av han pappan der som virkelig var så lykkelig at han ikke viste hvor han skulle gjøre av seg Men jeg må innrømme at jeg har liten lyst til å føde! Endret 26. mars 2008 av Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15176 Del Skrevet 26. mars 2008 Mennehh....det blodtrykket ditt var litt høyt var det ikke? Men, det har du vel vært plaga med hele sv.skapet så langt har du ikke? Blodtrykket mitt har vært forhøyet gjennom hele svangerskapet ja. Og gjennom det forrige, så det kom ikke som noen overraskelse. Sist hadde jeg jo tegn på svangerskapsforgiftning, men det har jeg ikke nå så da tar jeg det meget med ro. Jeg skal hvile en del da, minst to ganger om dagen så det hjelper sikkert på. Men det er klart, blir jeg uvel eller får mye ødemer på kort tid så er det rett på sykehuset for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15177 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) God morgen Noen planer i dag? Jeg lå til klokka 11 idag jeg. Har vært våken halve natta pga nabobikkja som sto ute og bjeffa igjen Smurfen var og våken fra 2 og i nesten to timer I tillegg fant han det for godt å stå opp klokka 7. Han er i bedre form idag, men hoster stygt enda, og siden han hadde litt feber i går fikk han være hjemme idag og. Så ingen planer idag. Endret 26. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15178 Del Skrevet 26. mars 2008 Mannen prøver å legge smurfen for dupp. Det er ikke akkurat noe som skjer hver dag nå for tiden, men han er ikke i form. Har ikke feber, men hoster og gråter for den minste ting. Stakkars liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15179 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror jammen begge sovnet jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15180 Del Skrevet 26. mars 2008 Grovbrød med leverpostei og sylteagurk *god samvittighet* Og Pepsi Max i glasset..... *huffda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå