Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Nydelige magen. :hjerte:

Skal krysse litt fingre for at lillemann har snudd seg, han bør da vite hvordan å glede sin mor.

Fortsatt god påske. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forstår jeg godt. Hva sier mannen da....?

Han avventer og ser, men han har nok en knapp på planlagt ks om det skulle bli aktuelt å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove lenge ja.....jeg våkna kvart over 6 :sinna:

Lå og løste kryssord til smurfen kom opp litt over 8. Nå er jeg oppe sammen med "flokken" og spiser frokost. Mannen slo på stortromma og bakte tre brød i går kveld. Så idag er det nybakt brød til frokost.

har vært kaldt i natt. Ned mot 15 minus. Nå er det "bare" 9 minus, men sola skinner fra skyfri himmel så jeg håper den klarer å varme opp litt utover dagen.

Skal til byen å handle litt før vi drar på hytta til svigerfar. Der skal vi etter planen tenne bål og kose oss med grilling i fjæra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper babyen har snudd seg!

Det blir spennende å høre hvordan det går på tirsdag.

Ha det hyggelig i dag med bålkos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene masse for at han har snudd seg!

Min gutt snudde seg mellom 33+4 og 34+4 (jeg var til UL hver uke) og da vekslet han mellom sete, tverrleie, sete, tverrleie, men uke 34+4 da hadde han snudd seg rette veien!

Jeg merka lite forskjell på de ulike leiene. Det kan kanskje ha med at morkaka ligger på fremre (?) vegg og demper sparkene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i byen for å finne meg turbukse....men med gravidmage? Ikke en eneste en med plass til magen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påskeaften!

Idag måtte vi til byen å handle en tur. Etterpå pakka vi på oss turklær (ja, ikke meg da. Gravidbukse på meg, for det finnes jo ikke turklær til dem med kulemage :sur: ) og dro på hytta til svigerfar. Den ligger bare 10 minutter unna her vi bor - på samme øya - så det er egnelig å dra dit.

Smurfen koste seg ute i 3,5 timer. Lekte og herja, grillet pølser i trillebåra :ler: til stor jubel. Vi var der sammen med svigerfar, kona hans, søsteren til mannen og sønnen hennes på 5 år. Egentlig skulle stesøsteren til mannen være der med sine tre små og, men de kom ikke før vi dro så de møter vi i morgen.

Utsikten på hytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage! Nå begynner det å likne noe. Men du har ikke akkurat diiger mage da, det er vel bare deilig. Kjenner til turbukse-problemet, her kom jeg ikke inn i varmedressen min (strl S, da så var vel ikke annet å vente), så det ble til slutt en sånn diger overtrekks-jakt-bukse som mannen hadde liggende :ler: Lekkert ;)

Turklær for gravide er absolutt et marked... I alle fall for dem som er så spreke som oss! ;) Høres ut som om dere hadde en koselig dag da. Og så får vi håpe lillebror har snudd seg! Jeg merka ikke veldig forskjell på sete og hode leie, men min snudde seg jo rett vei i uke 32-33 da. Men jeg husker mannen kommenterte at magen liksom hadde "sunket". Og på kontroll dagen etter hadde h*n snudd seg. Krysser fingrene for at du slipper å ta valget om KS/vs. setefødsel!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle tatt patent på turklær for gravide? :fnise:

Men jeg kan jo skjønne det om det ikke er verdens største marked og da. Det er jo ikke alle som er så spreke som oss, imli :lol:

Nå har vi spist speilegg til kvelds. Smurfen tipper jeg sover. Frisk luft hjelper jammen på søvnen - både for liten og stor :Gjesp:

Og i morgen er det ny utedag om været holder seg. Det er blitt ganske kaldt igjen nå, minus 11 grader, men om sola kommer i morgen blir det nok en deilig dag ute.

Skal se kongelig variete på NRK om en stund så er det dusj og rett i seng.

Lillemann i magen er aktiv som bare det idag og. Jeg våger nesten å tro at han har snudd seg - med mindre han er headbang'er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Så fin utsikt. Hyggelig å høre at dere har kost dere ;)

Gravidklær er en ting ja, som jeg forstår er det visst ikke alltid like lett å finne hverdagsbukser som gravid engang, så turbukser og fritidstøy hadde nok vært tingen å starte med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turklær ja. Jeg har en Trollveggen selebukse fra Norrønna. Den er glidelås både oppe og nede, og den får jeg fint på meg. Tar begge glidelåsene helt opp, kler på meg buksen og så glider jeg den nederste glidelåsen ned til den stopper i magen. Med vindtett fleecejakke over, funker det supert på kalde vinterdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart, pondusa. Tror jeg må ta en titt på funksjonelle klær til turbruk etter at magen er borte. Orker ikke investere dyrt bare for de få dagene som er igjen med magen. Men det kan jo være kjekt å ha - til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig natt :sukk:

Hver gang jeg la meg på venstre side - halsbrann. Kanskje ikke så rart med tanke på at magesekken ligger der og skvises.

Hver gang jeg la meg på høyre side - vond hofte. Pokkers bekken altså.

Så jeg har ligget der og vridd meg da. Fram og tilbake hele natta. Og pga av at det har vært minus 13 grader i natt har vi hatt igjen vinduet og så jeg våkna til drivsvett. Da måtte bare vinduet opp :fnise:

Smurfen kom litt før 8 så da var det slutt på freden. Ja ja. Frokost er spist og nå ser minsten på DVD mens jeg har bevilget meg noen minutter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere forresten hva kalorier er?

- Små uhyrer som lusker rundt i huset på natten, og syr inn klærne dine mens du sover......

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Små uhyrer som lusker rundt i huset på natten, og syr inn klærne dine mens du sover......

:ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...