Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint! La guttene lage mat og gjøre husarbeid nå sånn at du får slappa av.

Har du tatt med deg smågodtposen også? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt med meg godteposen. Men jeg har en liten en i magen som har fått litt sukker tror jeg. Han pirker fælt neddi der nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

:ler:

Vi har en litt større en som har fått sukker vi. Han er overalt og i høyt tempo og volumknappen har kilet seg fast på maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vi har en litt større en som har fått sukker vi. Han er overalt og i høyt tempo og volumknappen har kilet seg fast på maks.

Kjenner til akkurat den ja :ler:

Min turbo er akkurat kommet hjem hører jeg på bildører som slår utenfor huset så snart er vel volumet på maks her og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi spist fiskeboller. Så jeg er mett - igjen :sjenert:

Idag kom det post til smurfen. 4 tog, eller "artikler" til Thomas tretogtingene hans. "Diesel" og "Bertie" fikk han idag. "Alfie" og "Toby" skal han få i påskeegget sitt.

Nå sitter jeg atter på eBay og skal bestille "Cranky the Crane" som skal være gave til han fra lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er smurfen på vei til senga. Sliten og trøtt han stakkars. Jeg og han har hatt påskeverksted. Vi ha laget kyllinger og de ble så fine atte. Smurfen satte dem sammen, limte på nebb og fjær til "hale". Så tegna han øyne på noen og jeg tegna på noen. Besteforeldrene skal få noen og vi skal ha noen. Koselig, selv om jeg ikke har noe forhold til påskepynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er klokka 21 og jeg får stupe i seng :danser:

Det er liksom målet mitt hver dag det - holde meg våken til 21 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få snakka med "jordfar" da. Er nok lurt å snakke med noen med peiling framfor å lese selv om div. komplikasjoner.

For en flink barnearbeider du har da :)

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ei jævla natt :frustrert:

Jeg har vært våken siden halv 4, for det har vært to bikkjer som har stått og gneldra HELE natta. Og fikk jeg sove? :riste: Fikk mannen sove? :riste: Halv fire var han oppe for å prøve å lokalisere hvor lyden kom fra. Det er noen naboer som har kjeftete elghunder, men vi fant ut at det ikke var noen av dem (og godt var det ellers hadde nok mannen revet ned inngagsdøra deres, rasende som han var). Han mente at det var løsbikkjer som herja på oppe i skogen på andre siden av veien.

Det som slo meg da var at de kanskje var rømlinger og satt fast i bånd eller noe sånt, men han mente kanskje de hadde jaget en hjort eller et rådyr utenfor et stup og hadde stålos på det. Så vi hadde igjen vinduet og krøyp inn under dyna igjen, men fikk ikke sove. Vi er rimelig :Gjesp: idag begge to og stakkars gubben som må på jobb.

Han og smurfen var ute av døra klokka litt før 7, men ikke uten den sermonien. Smurfen skulle ha på vårjakke og støvler og det er 6 minus ute :dåne: Han fikk ikke ha på støvler og verden raste sammen. Til slutt tok gubben han over skulderen og bar han ut i bilen til ville protester. Men han roet seg i bilen så nå var alt greit. Det skal bli deilig med påskeferie :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen:

- akupunktur på føden i 10 tiden

- legen 11.45

- kjøpe bursdagsgave til svigermor

- bursdag til svigermor

Ikke de helt store utskeielsene med andre ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

Å herregud......

Søte kyllinger dere laget forresten, gleder meg til jenta mi blir så stor at slikt er aktuelt.

Ha en fiiiiin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Hm, nå er det tredje gangen jeg kommer inn hit etter å å tastet for å komme inn i en helt annen dagbok :klø:

Mulig jeg er trøttere enn jeg trodde, eller at noe er feil her.

Får i alle fall være høflig å si HEI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...