Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Har henta inn smurfen og han løp rett på rommet sitt og sovna :dåne: Akkurat som i går. Men han skal ikke få sove fra klokka 17 hver dag, så idag skal han opp om han vil det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig koselig! :jepp:

Nå koser vi oss med DVD - Madagaskar. Barne TV er så dårlig på lørdager at den ville ikke smurfen se, så da ble det DVD. Og siden han sov så lenge blir middag omgjort fra grøt til makaroni meg ost :sjenert:

Nå slafser han i seg lørdagsgodt da - i påskeegget sitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest enda mer om setefødsel og jeg blir bare mer og mer deprimert... Som jeg ønsker at den lille mannen skal snu seg :tristbla:

Og i ukene 34 - 35 er sjangsen for spontan vending nede i 15%.... føler ikke at oddsen er med meg akkurat :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han snur seg altså! *krysse fingre*

Skjønner at du gruer deg til det hvis det skulle bli setefødsel eller keisersnitt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snu deg snu deg snu deg*

Håper han snur seg!

M lå i seteleie helt til uke 38 eller noe sånt, så plutselig hadde han lagt seg riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ikke opp håpet om at han skal snu seg, men jeg tenker og på om vannet går og han ligger i sete....da er det bare å legge seg rett ned og håpe at det ikke blir press på navlestrengen. Jeg har jo og hørt at ved vannavgang settes fødselen umiddelbart igang, men som regel ender det i hastesnitt. Det er skremmende.....

Da vil jeg heller ha avtalt keisersnitt, rolig og avslappet og ikke stress for noen.

Det som stresser meg enda mer er at smurfen er født i uke 38, og det er jo ikke lenge til :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe klokka 7 i dag og. Samme for meg egentlig, som legger meg så tidlig på kvelden. Jeg sover innmari dårlig om natta og drømmer masse dritt. I natt drømte jeg at jeg, smurfen og mannen var i begravelsen til lillebror :grine: Jeg er bare glad til når dagen kommer jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal igang med utendørs vindusvask nå. Jeg har mer eller mindre rundvaska badet og tatt av senga så jeg er da litt fornøyd. Ikke mye stillesitting for denne lille smurfen i magen nei :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid ja :hoppe:

Fæl drøm du hadde da, ikke kjekt. Har bare drømt at bebisen vår har ailen øyner jeg :fnise:

Ha en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, for en fæl drøm.

Nå håper vi lillebror snur seg! :jepp:

Tror du du vil ha KS da, hvis han ikke gjør det? Skjønner godt at det ikke er noe moro å tenke på vanlig fødsel med alle de skrekkhistoriene som finnes der ute... Men det er kanskje lurt å prøve å holde seg til fakta om setefødsler og ikke skrekkhistorier fra privatpersoner (nå vet jeg ikke hva det er du har lest da, mulig fakta er like skremmende).

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at fakta er like skremmende, imli. Ord som går igjen er fosterdød, hjerneblødning, brudd på kraniet, brudd i armer og skuldre, midannelser som følge av fødsel *angst*

Så om han ikke snur seg skal jeg ha KS. Noe annet blir ikke aktuelt. Ikke er det verdensmestre som jobber på sykehuset her heller så jeg skal spørre hvor mange de forløser ved sete hvert år, komlikasjoner de har opplevd, hvor mange av de planlagte vaginale setefødslene som ender i hastesnitt etc. Jeg vil heller lide meg gjennom et snitt enn å utsette skatten min for alskens farer.

Og siden jeg hadde en så flott vaginal fødsel sist vil jeg ikke "besudle" den følelsen heller. Jeg har jo prøvd det før så antakeligvis vil jeg ikke føle noe "nederlag" ved å føde med KS. Vet jo at mange gjør det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vinduene vasket utvendig. Et mesterstykke med bekkenplager og takraset som enda ligger som skavler rundt huset :ler: Men det gikk :mrgreen:

Mannen rundvasker soverommet vårt, smurfen er spinnvill og hyper. Han får nemlig hoppe i senga vår nå og det er ikke noe som skjer hver dag :fnise: Skal ta ut av oppvaskmaskina og sette inn nytt.

Senere idag skal vi på Plantasjen. Må kjøpe vedbriketter, noen planter og litt jord. Ja, og plantegjødning. Egentlig skulle vi hente varebilen til pappa og fylle den med søppel idag og, men det tror jeg vi gjør i morgen. Blir greit å bli kvitt noe før vi skal til med container i slutten av mars. Har vært nede i kjelleren for å se og det er meeeer enn nok å kaste da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hey du! Skulle du ikke ta det helt rolig?

Har du glemt det? :nei:

Det har jeg glemt. Eller fortrengt....nå får bekken være bekken, svimmelhet og hodepine fortrenger vi, høyt blodtrykk bryr vi oss ikke om...nei, nå er det aktivitet og atter aktivitet for å få denne lille mannen til å snu seg. Jeg har best sjanse til å påviirke han denne uka og neste uke så da blir det sånn :fnise:

Nå skal jeg finne fram skiene og dra på tur tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...