Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14501 Del Skrevet 25. februar 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14502 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg var tidlig oppe idag. Kjørte smurfen og mannen til byen (jada, det er jo bare 3 mil en vei ) og avleverte dem i barnehagen og på jobb. Nå sitter jeg plutselig hjemme med begge bilene så da må jeg vel hente dem igjen og da. Kom hjem klokka halv 9, og nå nyter jeg en bedre frokost bestående av nubakte rundstykker med leverpostei og kakao Klokka halv 10 skal jeg kjøre igjen. Jeg skal hente smurfen i bhg klokka 10 for han skal være med meg til jordmor klokka halv 11. Han gleder seg til det, for hun ville se "I magen bor en baby" boka hans. Så den er lagt fram sammen med helsekort og urinprøve. Lillebror er full av liv. Smurfen mente lillebror og måtte ha vitaminbjørn i dag så da var det bare å tvangsfore hu mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14503 Del Skrevet 25. februar 2008 Det blåser en del enda, men ikke så ille som i går. Vi må bytte ut et par - tre takplater til våren pga stormen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14504 Del Skrevet 25. februar 2008 Tror det termin-snurre-hjulet tar feil fordi det er skuddår i år. Jordmor insisterer også å skrive en dag mer enn jeg faktisk er når jeg har kontroll... Tickeren min har stemt med den lengen som kom opp på ultralyd og som jeg fikk terminen fra... Ja, kanskje det ja. Men pga skuddåret burde vi jo faktisk ha termin en dag før og da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14505 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg var tidlig oppe idag. Kjørte smurfen og mannen til byen (jada, det er jo bare 3 mil en vei ) og avleverte dem i barnehagen og på jobb. Nå sitter jeg plutselig hjemme med begge bilene så da må jeg vel hente dem igjen og da. Kom hjem klokka halv 9, og nå nyter jeg en bedre frokost bestående av nubakte rundstykker med leverpostei og kakao Klokka halv 10 skal jeg kjøre igjen. Jeg skal hente smurfen i bhg klokka 10 for han skal være med meg til jordmor klokka halv 11. Han gleder seg til det, for hun ville se "I magen bor en baby" boka hans. Så den er lagt fram sammen med helsekort og urinprøve. Lillebror er full av liv. Smurfen mente lillebror og måtte ha vitaminbjørn i dag så da var det bare å tvangsfore hu mor Vitaminbjørner !? Søte smurfen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14506 Del Skrevet 25. februar 2008 Vitaminbjørner !? Søte smurfen. Vitaminbjørner er den store slageren her. Det skumle er at de smaker som godteri. Heldigvis har han skjønt at det kun er en om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14507 Del Skrevet 25. februar 2008 Ohh stemmer, har sett de i butikken :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14508 Del Skrevet 25. februar 2008 Genial måte å gi ungene vitaminer på. Han er jo helt opphengt i at de kommer i bil på TV reklamen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14509 Del Skrevet 25. februar 2008 Snøstorm.... herregud for et vær vi ha hatt i det siste. Det er jo tross alt 4 plussgrader ute....og snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14510 Del Skrevet 25. februar 2008 Da skal jeg begynne å ordne meg sånn at jeg kommer meg avgårde til byen igjen. Tro hva jeg skal bruke tiden mellom klokka 11 og 15 til :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14511 Del Skrevet 25. februar 2008 Genial måte å gi ungene vitaminer på. Han er jo helt opphengt i at de kommer i bil på TV reklamen og Ja det er ikke noe bedre enn det... gid de hadde fantes når jeg var liten Jøss, 4 plussgrader og snø? Koselig med snø, ahr vært lite av det i Oslo i vinter, men snøstorm er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14512 Del Skrevet 25. februar 2008 Regner med at den ikke blir liggende. Vi har grønne plener og har hatt det i lang tid nå. Jammen er det slutt på tiden vi hadde 4 årstider. Nå er det jo et sammensurium av vinter, vår, sommer og høst hele tiden. *savner 10 minusgrader og snø hele vinteren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14513 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg og, er nok mere glad i vinter enn sommeren..... Har jeg alltid vært, våren er jo forsåvidt også fin, men er ikke så glad i insekter og slik da passer vinteren meg ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. februar 2008 #14514 Del Skrevet 25. februar 2008 Vitaminbjørner er en slager her i huset også. Lykke til på jordmorkontroll, så koselig at smurfen får bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. februar 2008 #14515 Del Skrevet 25. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14516 Del Skrevet 25. februar 2008 De bjørnene er jo gode også. Burde kanskje kjøpe sånne til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #14517 Del Skrevet 25. februar 2008 Takk for meldinga i går forresten. Akkurat da lå jeg og sov, men ser jo du har flere som kan oppdatere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14518 Del Skrevet 25. februar 2008 Da har jeg vært hos jordmor. Smurfen var med, og han syntes det var så stas. Hadde med bika si, "I magen bor en baby" og han og jordmora brukte et kvarter av timen på å lese gjennom den Dagens lottotall (tidligere kontroll i parentes): Uke: 31+2 (27+3) Vekt: ikke veid (+ 4 kg) BT: 132/86 (140/84) Hb: 12,7 (ikke målt) Urin: L+1 (neg) Ødem: 0 (0) Leie: veeeeeldig usikker, men mener hodeleie (H) Fosterlyd: 151 (145) SF - mål: 31,5 cm (28 cm) Men JM har rotet litt ser jeg nå. Hun har satt opp at kontrollen var i uke 35+4 og hun har og kryssa av for SF mål i uke 35 istedet for uke 32. Ja, da var det jo ikke rart jeg trodde det var under den røde streken for første gang i historien Men det er altså i ruta over - inne i det grønne for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14519 Del Skrevet 25. februar 2008 Og neste kontroll er alt om 2 uker. Nå skal jeg gå hver 14. dag til slutten av mars, så blir det hver uke....det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2008 #14520 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja det begynner å nærme seg, blir spennende. Kanskje dumt spørsmål, men hva har det seg at en går til kontroll hver uke den siste tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå