Midnattsol Skrevet 21. februar 2008 #14441 Del Skrevet 21. februar 2008 Furtesjur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #14442 Del Skrevet 21. februar 2008 Hormonella De Ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14443 Del Skrevet 22. februar 2008 God morgen!!! Tickeren min har hengt seg opp igjen Jeg er 30+6 idag, ikke 30+5 Natta har vært så lang.....og vi har sovet så dårlig, både jeg og mannen, for her har det vært sterk storm i natt Kjentes ut som om hele huset blåste vekk. Nå har jeg kjørt mann og barn på jobb og i bhg, og jeg er hjemme og klar for dagens oppgaver: - ta av sengetøy og vaske det - støvsuge stua og kjøkkenet - sette på oppvaskmaskin - legge sammen - og på plass klær - vanne blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14444 Del Skrevet 22. februar 2008 Dagens oppgaver: - ta av sengetøy og vaske det - støvsuge stua og kjøkkenet - sette på oppvaskmaskin - legge sammen - og på plass klær - vanne blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14445 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi skal forskyve permisjonen ved hjelp av ferieuker, men mennesket på NAV kan ikke svare meg på om jeg kan forskyve det med alle mine 5 ferieuker, eller bare med 4 uker+ 1 dag (som jeg har hørt er max for mange NAV kontorer) Ikke kunne de sette meg over til noen som visste det heller. Offentlige kontorer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14446 Del Skrevet 22. februar 2008 Dagens oppgaver: - ta av sengetøy og vaske det - støvsuge stua og kjøkkenet - sette på oppvaskmaskin - legge sammen - og på plass klær - vanne blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. februar 2008 #14447 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har fremdeles et hat-forhold til NAV siden mitt forrige møte med de i fjor sommer...så du får masse sympati fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14448 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har fremdeles et hat-forhold til NAV siden mitt forrige møte med de i fjor sommer...så du får masse sympati fra meg! Takk. Etter sammenslåingen av NAV trygd, aetat og sosialkontor har det om mulig blitt enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2008 #14449 Del Skrevet 22. februar 2008 Minnes å huske at Tickern pleide å skifte sånn i 10-11 tiden på formiddagen, noe med tidsforskjell eller noe??? :klø: Nav Jeg vet! Men det gav meg en positiv overraskelse da jeg fikk overført pappapermen.. Hadde vel egentlig ikke trodd det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14450 Del Skrevet 22. februar 2008 - ta av sengetøy og vaske det - støvsuge stua og kjøkkenet - sette på oppvaskmaskin - legge sammen - og på plass klær - vanne blomster - henge opp sengetøyet til smurfen og babyen - henge opp vårt sengetøy - rydde på kjøkkenet - rydde stua - henge ut sengetøyet til lufting på begge soverom Nå MÅ jeg ha pause.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14451 Del Skrevet 22. februar 2008 - ta av sengetøy og vaske det - støvsuge stua og kjøkkenet - sette på oppvaskmaskin - legge sammen - og på plass klær - vanne blomster - henge opp sengetøyet til smurfen og babyen - henge opp vårt sengetøy - rydde på kjøkkenet - rydde stua - henge ut sengetøyet til lufting på begge soverom - ta ut av oppvaskmaskina - sette på ny oppvaskmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. februar 2008 #14452 Del Skrevet 22. februar 2008 Så flink du er monja God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14453 Del Skrevet 22. februar 2008 - ta av sengetøy og vaske det - støvsuge stua og kjøkkenet - sette på oppvaskmaskin - legge sammen - og på plass klær - vanne blomster - henge opp sengetøyet til smurfen og babyen - henge opp vårt sengetøy - rydde på kjøkkenet - rydde stua - henge ut sengetøyet til lufting på begge soverom - ta ut av oppvaskmaskina - sette på ny oppvaskmaskin - sette på en vaskemaskin med mopper Nesten så jeg er litt stolt av meg selv. Gubben skal få rydde vekk leker, støvsuge og vaske gulv. Jeg har til og med tatt meg en dusj innimellom alt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. februar 2008 #14454 Del Skrevet 22. februar 2008 Blir helt svett av å være her inne. NAV, ja. Har sendt en mail men det var tydeligvis å være veldig optimistisk. Får vel ringe/ta meg en tur ned på kontorene deres sånn etterhvert. Har noen spørsmål. Tickerne lever vel (som sagt) sitt eget liv for tiden. Min pleier å oppdateres klokka 01 på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. februar 2008 #14455 Del Skrevet 22. februar 2008 Og den her er nok en passende beskrivelse på meg også for tiden: Hormonella De Ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14456 Del Skrevet 22. februar 2008 *tørker svetten av Middis' panne* NAV har jeg generelt dårlig erfaring med. Vi venta 14 dager på at de skulle ringe oss tilbake :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2008 #14457 Del Skrevet 22. februar 2008 Merkelig det der, NAV skal jo være til hjelp men er visst blitt mere til et irritasjonsmoment for de fleste som kontakter de Ps:kanskje du bytter navnet mitt i tippelisten? (bamsemums) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14458 Del Skrevet 22. februar 2008 Har bytta navn på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14459 Del Skrevet 22. februar 2008 Smurfen var den som spiste mest Tandoori idag :dåne: To porsjoner på han. Han som "ikke liker" var jo rene raceren der han satt Men godt var det Nå er han i badebalja si igjen og så blir det kveldsstell og natti natti. Må bare få mannen til å legge på nytt sengetøy på alle senger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2008 #14460 Del Skrevet 22. februar 2008 Mitt tantebarn på snart 5 år rynker bare på nesen når resten i hsuet spiser tandoori...hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå