Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er storfornøyd med en gutt til. Det er liksom meg det :fnise: Og jeg skal nok få han ut i god tid før du stikker av til det O'store utland - eller større utland da :ler:

Jeg trodde også jeg var guttemamma :roll:, Dette blir nok en særs blå jente ;) Med masse skrubbsår og ugredd hår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Driver og kaster ut jula. Alltid like leit synes jeg. Det blir så tomt etterpå. Mannen og smurfen er til svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller siden må den ut. Ja, jula altså :ler:

Jeg har fortsatt treet inne og det er tape på kjøkkenvinduene. Ellers er det renska i heimen. Plutselig virka huset større :ler:

Idag har jeg vaska opp masse småklær i str 50, 56 og noe 62 etter storebror. Men det er myyyye vi ikke kommer til å bruke denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en lillebror. :hjerter:

Jeg har brått snudd om og troooor det kan være en liten prins i min mage også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva det blir, pondusa.

Idag har det vært skikkelig futt i lillebror. Han har sparka og styra så magen har dansa i kveld. Mannen har bare ledd til det hele. Vi fikk og beskjed om at kusina til gubben venter sønn nummer to bare en mnd etter oss. Synd de bor så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver.... :ler:

Koser meg meg nye episoder av Greys Anatomy (sesong 4). Lenge siden jeg har sett det, og jeg hadde nesten glemt at jeg var hekta :sjenert:

Tent i ovnen og slapper av med ristet brød med hvitost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kom nett på at eg var på butikken for ein time sidan og gløymte å legga på plass varene. (Pga at du sa at du åt kvitost, og eg har kvitost i posen min... :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at du er en øksemorder så jeg tar sjansen :fnise:

Den er ikke mer spennende enn dagboka egentlig, men jeg slipper at "alle" leser den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er definitivt ingen øksemordar, nei. :ler:

Men det er jo greit å vite kven som les det du skriv, ikkje ha det så åpent som her ute på forumet. Blitt litt godt vant etter lukka barselgruppe-forum, ja... Hehe, så no gjekk eg i dine fotspor og gjeopna den så lenge gløymde bloggen, så eg kan legga ut litt skrytingsar av vesleguten og etterkvart vetlajento også. :hjerte:

Du har tilgang om du er interessert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...