Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Da er vi hjemme igjen. Først var vi hos svigermor. Hun har handla nisseglass i serien vi samler på - for 1000 kr (og da er det 50% på dem) - som vi skal få til bursdagene våre :dåne: :hoppe:

Så var vi hos mamma. Traff eks'en til lillebror og smurfen syntes det var så morsomt. De lekte og tulla masse lenge lenge....

Så handla vi litt på Mega før vi kjørte hjem. Nå har vi alt vi trenger til over nyttår så nå blir det stille dager igjen. Nå spiller smurfen og pappa'n bildelotto og til barne tv skal vi ordne oss toast og kakao :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er bedre. Jeg har fått sove lenge på morgenen, vi har ikke hatt noen forpliktelser (det er deilig det) og jeg har fått hvile mye. Men jeg begynner å slite med halsbrann :sur: Ikke like kult. Men hva gjøre vel det, for i skrivende stund sparker babyen og er helt vill :ler: Prøvde å la smurfen kjenne i sted, men så fort det kommer en hånd på magen blir det helt stille :ler: Akkurat så sjenert som smurfen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg og vil kjenne det!!

Nå kjenner jeg nada. Trokke jeg er gravid, jeg. :sjenert:

Det kommer snart :klem:

Du er jo snart over den første "magiske" grensa nå så dette blir nok en sommerbaby ja. Skal du på oppfølgingsultralyd forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfølgingsultralyd? Hva er det?

Jeg skal på den ordinære i slutten av februar.

Men jeg skal ringe jordmor 2.januar, har ikke fått det enda for de hadde tatt juleferie når jeg ringte. Så da blir det vel satt opp en kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg hadde tidlig UL med smurfen i uke 9 fikk jeg ny UL 2 uker etter som oppfølging. De ville se litt på utvikling og sånt, selv om alt så bra ut på den første UL'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre det. Det er jo en mulighet for at du får titte på reka der inne en gang til. Men det er jo ikke så lenge til ordinær UL heller da.... Et par mnd går jo fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag sov vi til halv 10 her i huset :dåne: Det gjorde godt for ho mor.

Så har jeg og gubben sett over beholdninga i kjøkkenskapene, redigert middagslister og skrevet handlelister fram til og med 11. februar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal bli en sånn superorganisert mor. :ler:

Litt sånn ala hun på reklamen som har masse armer og rekker over alt. Jepp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror jeg skal bli en sånn superorganisert mor. :ler:

Litt sånn ala hun på reklamen som har masse armer og rekker over alt. Jepp! ;)

Sånn som fru Lund i Mega reklamen ja :ler:

Synes nesten hun er litt skummel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka 18 skal vi på babybesøk. Den lille pjokken er bare 9 dager gammel så det blir koselig. Smurfen er helt i hundre for storebror i huset er like gammel som smurf så det blir nok deilig for han å frese av seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...