monja Skrevet 19. november 2007 Forfatter #13501 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er det bare en halv time igjen til vi skal være på sykehuset. Gubben kommer og henter meg klokka kvart på 9. Jeg er hos svigermor akkurat nå og herfra ser jeg sykehuset. Så utrolig spent idag. Både redd og lykkelig på samme tid, så det er iallefall en ting som er likt svangerskapet med smurfen Da var jeg livredd da jeg skulle på UL og måtte nesten dras inn gjennom dørene Jeg er jo så redd at noe skal være galt, men samtidig vet jeg jo at sjansen for det ikke er så veldig stor. I natt har det vært urolig. Har vært på UL mange ganger i drømme og hver gang åpenbarte det seg en liten gutt, så nå er jeg skikkelig spent. Håper vi får se kjønn idag. Nå skal jeg bruke de siste minuttene til å slappe av og bite negler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 19. november 2007 #13502 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er dere mest sannsynlig ferdig med UL, kjempespent på tilbakemeldingen din! Takk for tipset om juleboka! Jeg bestilte fra Norli i går kveld, men det er jammen store prisforskjeller ute og går, fra 159 hos Norli til 298 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. november 2007 #13503 Del Skrevet 19. november 2007 Det er vel litt sent å ønske lykke til nå. Håper alt gikk bra på UL! Av en eller annen grunn ser jeg for meg at du får en gutt til. *vente på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. november 2007 Forfatter #13504 Del Skrevet 19. november 2007 Ferdig med ordinær UL. Vi fikk se en supersjenert baby. Lå stort sett med ryggen til og ville ikke vise oss noenting. Så bildene vi fikk med er av ryggraden Men hodet er fint og hjernen så perfekt ut. 10 fingre og 10 tær. Lunger og nyrer fikk vi såvidt glimt av og magesekken var på plass. H*n var veldig beveglig, men passa på så vi ikke fikk se ansiktet skikkelig (Det vi så var helt forskjellig fra ansiktet til smurfen iallefall) Og kjønn fikk vi ikke sett, ikke hjertet skikkelig heller. Så vi har fått ny UL den 4. januar klokka 9. Da skulle hun prioritere å se på hjertet og kjønnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. november 2007 #13505 Del Skrevet 19. november 2007 Det betyr vel at så langt er alt godt ikke sant? Er det ganske vanlig at man ikke kan se alt ved første ordinære UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. november 2007 #13506 Del Skrevet 19. november 2007 Så koselig!!! Fikk du flyttet på terminen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 19. november 2007 #13507 Del Skrevet 19. november 2007 Åh, lille sjenerte knøttet - har h*n arva mammaen sin kanskje! Godt at alt så bra ut - og så blir det jo spennende med ny UL - får håpe h*n er mer velvillig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. november 2007 Forfatter #13508 Del Skrevet 19. november 2007 Det betyr vel at så langt er alt godt ikke sant? Er det ganske vanlig at man ikke kan se alt ved første ordinære UL? Det er litt tidlig enda. Jeg var etter mine beregninger helt i midten av uke 18 - i følge hennes beregninger i starten av uke 18 - så det er helt på grensa til at det er for tidlig. Og når h*n ikke var særlig villig til å samarbeide ble det jo straks verre å se alt så tydelig som hun ville. Men det var ingen avvik som hun kunne registrere så alt er bra med den lille. Så koselig!!! Fikk du flyttet på terminen da? Ja, for tenk så gorde jeg det *snurt* Fra 26. april til 28. april, så jeg er bare 17+2 idag Det som er så vittig er at med smurfen hadde jeg termin 28. september så jeg er visst god på å lage 28. barn jeg Satser på at denne kommer 9. april da Åh, lille sjenerte knøttet - har h*n arva mammaen sin kanskje! Godt at alt så bra ut - og så blir det jo spennende med ny UL - får håpe h*n er mer velvillig da! Lik mamma'n sin ja Ja, kanskje det. Kjempespennende med en UL til. Det får man ta som en bonus det gitt. Så nå er det noe å glede seg til på nyåret og. Kanskje vi får se kjønnet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 19. november 2007 #13509 Del Skrevet 19. november 2007 Og takk for tipset om juleboka ja, som Cilla sier, og takk til Cilla for tips om hvor man kan skaffe den billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. november 2007 Forfatter #13510 Del Skrevet 19. november 2007 Og takk for tipset om juleboka ja, som Cilla sier, og takk til Cilla for tips om hvor man kan skaffe den billig! Gleder meg til å få boka og begynne å skrive litt i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 19. november 2007 #13511 Del Skrevet 19. november 2007 Og takk for tipset om juleboka ja, som Cilla sier, og takk til Cilla for tips om hvor man kan skaffe den billig! Herlighet, jeg leser for fort for tida...først nå så jeg at du hadde bestilt den hos Nordli du også - så da var det jo ditt tips i utgangspunktet da. Ja, ja - sånn er jeg. Jeg har i hvertfall bestilt den jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 19. november 2007 #13512 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ferdig med ordinær UL. Vi fikk se en supersjenert baby. Lå stort sett med ryggen til og ville ikke vise oss noenting. Så bildene vi fikk med er av ryggraden Men hodet er fint og hjernen så perfekt ut. 10 fingre og 10 tær. Lunger og nyrer fikk vi såvidt glimt av og magesekken var på plass. H*n var veldig beveglig, men passa på så vi ikke fikk se ansiktet skikkelig (Det vi så var helt forskjellig fra ansiktet til smurfen iallefall) Og kjønn fikk vi ikke sett, ikke hjertet skikkelig heller. Så vi har fått ny UL den 4. januar klokka 9. Da skulle hun prioritere å se på hjertet og kjønnet. Sånn var mageboeren min og. Hjertet sank da jordmor sa han lå så krøllete og med ryggen til. Betyr det at du ikke kan se kjønnet da sa jeg? Og jordmora nesten lyste opp og ble kjempeivrig. Hun syns det var så stas å lete for å se om hun kunne se kjønn. Han endret stilling da jeg måtte nyse, da fikk jeg ristet litt liv... Ettersom mannen var "dødssyk" og gikk glipp av UL'en mente hun vi kunne bare ringe å si at hun hadde sagt vi skulle få en ul til. Men da det ble klart at jeg må ha ny UL i uke 32 uansett pga morkaken er ikke det så nøye. Godt å ha det overstått og at alt var bra! Endret 19. november 2007 av Nicky B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 19. november 2007 #13513 Del Skrevet 19. november 2007 Herlighet, jeg leser for fort for tida...først nå så jeg at du hadde bestilt den hos Nordli du også - så da var det jo ditt tips i utgangspunktet da. Ja, ja - sånn er jeg. Jeg har i hvertfall bestilt den jeg også! Stemmer at det var her jeg fikk tips om hvor den selges! Gleder meg masse til den kommer! Håper det ikke tar altfor lang tid før den blir sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 19. november 2007 #13514 Del Skrevet 19. november 2007 Dessuten! Glemte det viktigste! Kjempeflott at alt såg bra ut på UL! Kjønnet er jo ikke såå viktig for du får vite det før eller siden uansett, men nå får du jo en sjanse til på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. november 2007 #13515 Del Skrevet 19. november 2007 Så fint at alt ser bra ut med den lille søte sjenerte! Blir spennende med ny UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. november 2007 #13516 Del Skrevet 19. november 2007 Så bra at alt sto fint til med den lille sjenerte. Blir kos med enda en ul på nyåret da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. november 2007 #13517 Del Skrevet 19. november 2007 Så fint at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. november 2007 #13518 Del Skrevet 19. november 2007 Så flott at UL gikk bra! Jeg syns det var like spennende og nervepirrende hver eneste gang vi skulle ta UL med lillemann! Så artig at du får en sniktitt til da! Kanskje den lille skatten har lyst til å vise seg mere frem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. november 2007 #13519 Del Skrevet 20. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 20. november 2007 #13520 Del Skrevet 20. november 2007 Så fint at UL gikk bra sel vom du ikke fikk se alt da. Men fint med en UL til da, så blir nysgjerrigheten stilt. Ville nok hatt en UL til jeg også hvis jeg ikke hadde fått sett ordentlig, så bra at de tilbydde deg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå