Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen var på kirkegården med lys idag. Så fikk vi tent på alle våre gravplasser (5 stk). Det er en kjær tradisjon på allehelgensøndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Sovet så dårlig deler av natta. Mareritt og vonde pupper er grunnen til det. Jeg drømte at jeg kom på UL og fikk beskjed om at babyen var klemt ihjel fordi jeg har sovet på magen (jeg gjør det delvis enda) :cry:

Og jeg drømte det flere ganger gjennom natta. Litt urolig ja.

Nå er mann og barn dratt på jobb og i barnehagen og jeg skal slappe av litt med broderi og God morgen, Norge, før jeg svinger meg med litt husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sånne drømmer er noe dritt. Men det er så typisk meg når jeg er gravid. Jeg drømmer så mye sinnsykt. Heldigvis husker jeg svært lite av drømmene mine når jeg våkner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ekkel drøm!

Jeg sov på magen til jeg var ca 30 uker (delvis på magen på slutten), og det var noe av det første jeg gjorde etter fødselen. Det gikk fint helt til melken kom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Sovet så dårlig deler av natta. Mareritt og vonde pupper er grunnen til det. Jeg drømte at jeg kom på UL og fikk beskjed om at babyen var klemt ihjel fordi jeg har sovet på magen (jeg gjør det delvis enda) :cry:

Og jeg drømte det flere ganger gjennom natta. Litt urolig ja.

Nå er mann og barn dratt på jobb og i barnehagen og jeg skal slappe av litt med broderi og God morgen, Norge, før jeg svinger meg med litt husarbeid.

Ikke noe gøy med sånne drømmer... Sover mye på magen selv, er en "magesover". Nå har jeg ikke så mye mage ennå da, men tenker litt på det - om jeg klemmer babyen liksom. Men har vel egentlig aldri hørt noe om at det er farlig.

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov til halv 10 idag :sjenert: Men formen er ganske så god da. Skal igang med å legge sammen klær tror jeg. Har litt å legge på plass for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om det før også, at man kan drømme mye rart når man er gravid. Jeg gjorde ikke det, og det er jeg egentlig glad for når jeg leste om den dårlige natta di, monja!

Håper det blir en bra dag i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fantasien er visst uendelig med hormoner rasende rundt i kroppen. Sist drømte jeg og så mye rart. Jeg våget jo ikke å si det til noen for folk hadde sikkert trodd jeg var gal :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god blanding :ler:

Har ryddet litt i klærne til smurfen. Nå har jeg lagt vekk klær som passer til han :dåne: Og det er rett og slett fordi jeg ikke har plass til alt. Skjønner ikke hvor alle klærne kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...