Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var denne frokosten ja.....har ikke kommet noe lengre jeg :sjenert:

Joda, det ble et skikkelig ammeinnlegg, Kverula :ler:

Ganske sikkert at det blir lekk da.

Takk for det Popelka. Jeg er bare glad for at det er bedre enn i går. Men jeg gleder meg til det er helt smertefritt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom Barbie-vits! :ler:

Og når det gjelder HC så tror jeg at både du og Kverula helt klart begynner å bli hjernevaska......for det har ikke blitt noe bedre i mine øyne.

Kjedelig med den armen altså men godt du har fått så lang sykemelding. Nå må du passe på å ikke belaste armen slik at den får tid til å leges! Bort med alle vaskefiller!!! :fy_fy:

Ha en fin dag, nå må jeg spise frokost! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
SÅ UTROLIG BRA SKREVET, ROGNEBÆR!!! :ler:

VEL - makan til nødrim skal du jo lete lenge etter.

Nå tar vi den ROSA sangen, dere, den ROSA sangen! :ler:

Det var et flott ammeinnlegg ( :ler2: ) du hadde skrevet, monja! Skal huske det den dagen amminga skal starte! :kose:

åh... hihi... ammeinnlegg! Det er så deilig å starte dagen med et vaskeekte ordspill! :ler2:

Håper virkelig skuldra di kommer seg, monja! Det hørtes fælt ut. Og jeg synes vel kanskje ikke at rydding og styring er det rette å drive med i en sånn situasjon. Sitt ned og les bok! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor følte jeg at jeg fikk en potet i halsen da jeg leste den delen av setningen?

Minner om typisk dansk skrivemåte  :ler:

Du skulle bare vite hvor mye jeg anstrenger meg for å ikke bruke danske ord og vendinger. Jeg lykkes tydeligvis ikke helt da. Helt klart en miljøskade...

Husk å la armen få hvile nå da. Den blir ikke bedre hvis du belaster den hele tiden vet du. Det er forøvrig sikkert lett for meg å si... :roll:

Ha en fin tirsdag! :klem:

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke så enkelt å ikke være miljøskadd når man hører kartoffelprat hele dagen :ler: Men jeg er jo glad i deg likevel da :kyss:

Nå har jeg spist frokost - pizzasnurrer :sikle:

Og jeg ble ikke akkurat mett. Det er jo mest luft i sånne. Kanskje jeg skal finne meg en frukt. Prøver et nytt og bedre liv.

Og for dere som tror jeg er gravid - jeg har IKKE ømme pupper. Det fikk jeg med en gang sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- vaske ullklærne til Torstein :Nikke:

- ta av senga til Torstein og vaske sengetøy og overmdrsass :Nikke:

- sette på oppvaskmaskin :riste:

Og jeg har ikke belasta armen - bruker bare den andre armen jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil høre...... Snille piker kommer til himmelen - vi andre kommer dit vi vil (så du må bare være snill du ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...