Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #7001 Del Skrevet 7. februar 2006 I min også... ... men jeg HAR spist frokost alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7002 Del Skrevet 7. februar 2006 Det var et flott ammeinnlegg ( ) du hadde skrevet, monja! Skal huske det den dagen amminga skal starte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2006 #7003 Del Skrevet 7. februar 2006 Good morning! Haaper skulderen blir fort bra! Smerter er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7004 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, det var denne frokosten ja.....har ikke kommet noe lengre jeg Joda, det ble et skikkelig ammeinnlegg, Kverula Ganske sikkert at det blir lekk da. Takk for det Popelka. Jeg er bare glad for at det er bedre enn i går. Men jeg gleder meg til det er helt smertefritt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #7005 Del Skrevet 7. februar 2006 Morsom Barbie-vits! Og når det gjelder HC så tror jeg at både du og Kverula helt klart begynner å bli hjernevaska......for det har ikke blitt noe bedre i mine øyne. Kjedelig med den armen altså men godt du har fått så lang sykemelding. Nå må du passe på å ikke belaste armen slik at den får tid til å leges! Bort med alle vaskefiller!!! Ha en fin dag, nå må jeg spise frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. februar 2006 #7006 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper armen din blir bedre snart!! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7007 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, det var frokost ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #7008 Del Skrevet 7. februar 2006 Kan ikke du snart spise den frokosten din da. Sultne magen min blir fristet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7009 Del Skrevet 7. februar 2006 Æsj, plutselig kom Pia Haraldsen fram på TV'n min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. februar 2006 #7010 Del Skrevet 7. februar 2006 Æsj, plutselig kom Pia Haraldsen fram på TV'n min.... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. februar 2006 #7011 Del Skrevet 7. februar 2006 SÅ UTROLIG BRA SKREVET, ROGNEBÆR!!! ← VEL - makan til nødrim skal du jo lete lenge etter. Nå tar vi den ROSA sangen, dere, den ROSA sangen! Det var et flott ammeinnlegg ( ) du hadde skrevet, monja! Skal huske det den dagen amminga skal starte! ← åh... hihi... ammeinnlegg! Det er så deilig å starte dagen med et vaskeekte ordspill! Håper virkelig skuldra di kommer seg, monja! Det hørtes fælt ut. Og jeg synes vel kanskje ikke at rydding og styring er det rette å drive med i en sånn situasjon. Sitt ned og les bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2006 #7012 Del Skrevet 7. februar 2006 snø ja,. jeg har nemlig mer enn nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7013 Del Skrevet 7. februar 2006 Og de er jo så teite de deltakerne idag og De burde skamme seg - som slemme - Tor bruker å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7014 Del Skrevet 7. februar 2006 Må sette bisken i hundegården..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. februar 2006 #7015 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvorfor følte jeg at jeg fikk en potet i halsen da jeg leste den delen av setningen? Minner om typisk dansk skrivemåte ← Du skulle bare vite hvor mye jeg anstrenger meg for å ikke bruke danske ord og vendinger. Jeg lykkes tydeligvis ikke helt da. Helt klart en miljøskade... Husk å la armen få hvile nå da. Den blir ikke bedre hvis du belaster den hele tiden vet du. Det er forøvrig sikkert lett for meg å si... Ha en fin tirsdag! Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7016 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er sikkert ikke så enkelt å ikke være miljøskadd når man hører kartoffelprat hele dagen Men jeg er jo glad i deg likevel da Nå har jeg spist frokost - pizzasnurrer Og jeg ble ikke akkurat mett. Det er jo mest luft i sånne. Kanskje jeg skal finne meg en frukt. Prøver et nytt og bedre liv. Og for dere som tror jeg er gravid - jeg har IKKE ømme pupper. Det fikk jeg med en gang sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7017 Del Skrevet 7. februar 2006 - vaske ullklærne til Torstein - ta av senga til Torstein og vaske sengetøy og overmdrsass - sette på oppvaskmaskin Og jeg har ikke belasta armen - bruker bare den andre armen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7018 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har en kommentar til det med ømme pupper, men jeg er snill pike i dag og maser ikke, så jeg lar den ligge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7019 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil høre...... Snille piker kommer til himmelen - vi andre kommer dit vi vil (så du må bare være snill du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7020 Del Skrevet 7. februar 2006 Lokk meg ikke ut i fordervelsen, du! Her gjør jeg mitt ytterste for å ikke mase og legge for store forhåpninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå