Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge er det siden jeg sa jeg skulle legge meg? Skal jeg få gjort det bør jeg jo gjøre det snart - før Torstein våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr vel at mannen skøyt blink under EL og at vi forventer at det blir IKM og at du tester ASAP?! ellerno... :grine2:

Nei jeg skal ikke begi meg ut på det språket der, det ble baaare tull. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss :overrasket:

Dere får vente nesten en uke til ;)

Idag skal mannen på styremøte i ungdomslaget. Han har teknisk ansvar for lokalet deres så han må ha med seg hva som skjer. Møte begynner klokka 19.30 så det blir hjemme alene kveld på meg.

Tror jammen jeg skal :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove: høres bra ut! Men jeg tror jeg skal prøve å lime bilder i bryllupsalbumet vårt i steden jeg...ET ELLER ANNET fornuftig må jeg da få til i løpet av en hel dag... :sjenert:

Du er jo gravid, monja, så du er unnskyldt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg ikke gravid. Eller - selvfølge var kanskje å ta i, men jeg tror ikke det klaffet denne gangen da. Tiden vil vise ;)

Bryllupsalbum..... :roll:

Kan jeg sende mitt - med tilbehør - nedover til deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at du er mer usikker enn du gir utrykk for! ;) Men det er lov å ikke ta gleden på forskudd...da blir man kanskje ikke så skuffa om det ikke skulle klaffe denne måneden. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel middag idag. Stekt kjøttpølse med potetmos. Torstein ville ikke ha. Han fikk banan, men ville ikke ha det heller. Han har vært så trassig idag altså :sur: Og etter at han hadde fått fluortablett gikk han rett bort til et av matlagrene sine og henta seg en kornmokjeks :roll: Så etter at den er fortært blir det ny tannpuss og rett i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke jeg, Kverula.....jeg føler meg ikke gravid, men jeg føler ikke det jeg normalt sett føler før mensen heller. Blir jo forvirra av mindre. Men jeg tror ikke det klaffer - vet det jo ikke før evt mensen kommer eller jeg tester positivt.

Det er jo litt spennende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han samler opp kjeks og sånt han får på ulike steder. I lekekassen fant jeg en kornmo, en vaffel og en byggmester bob kjeks. I legoboksen hans lå det eplebiter. Kaster etterhvert som jeg finner det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempespennende, monja! :hoppe: Men selvfølgelig kan du ikke slippe gleden løs før testen er positiv. Men om det ikke blir denne måneden, så kan det jo bli neste måned, ikke sant? :)

Toget har vel ikke gått gjennom tunellen for siste gang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...