monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6841 Del Skrevet 5. februar 2006 Gravert ja.....trodde det ble gjort til gullsmeden jeg Hvorfor heter det akkurat det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6842 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvor lenge er det siden jeg sa jeg skulle legge meg? Skal jeg få gjort det bør jeg jo gjøre det snart - før Torstein våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6843 Del Skrevet 5. februar 2006 Det mye man kan lure på, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. februar 2006 #6844 Del Skrevet 5. februar 2006 du ettterlyste oppskriften min på lasagne i dagboken min og her er den lasagne meget god og overraskende enkel og lage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6845 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg er så sinnsykt trøtt idag Har faktisk sovet to dupper Endret 5. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6846 Del Skrevet 5. februar 2006 Og til tross for iherdig soving er jeg fortsatt dødstrøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6847 Del Skrevet 5. februar 2006 Det betyr vel at mannen skøyt blink under EL og at vi forventer at det blir IKM og at du tester ASAP?! ellerno... :grine2: Nei jeg skal ikke begi meg ut på det språket der, det ble baaare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6848 Del Skrevet 5. februar 2006 Du har jo skikkelig peil, middis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #6849 Del Skrevet 5. februar 2006 Yes Middis, nå begynner du å komme deg. Tenker det er noe på gang jeg ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6850 Del Skrevet 5. februar 2006 Takk takk! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6851 Del Skrevet 5. februar 2006 Jøss Dere får vente nesten en uke til Idag skal mannen på styremøte i ungdomslaget. Han har teknisk ansvar for lokalet deres så han må ha med seg hva som skjer. Møte begynner klokka 19.30 så det blir hjemme alene kveld på meg. Tror jammen jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6852 Del Skrevet 5. februar 2006 høres bra ut! Men jeg tror jeg skal prøve å lime bilder i bryllupsalbumet vårt i steden jeg...ET ELLER ANNET fornuftig må jeg da få til i løpet av en hel dag... Du er jo gravid, monja, så du er unnskyldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6853 Del Skrevet 5. februar 2006 Selvfølgelig er jeg ikke gravid. Eller - selvfølge var kanskje å ta i, men jeg tror ikke det klaffet denne gangen da. Tiden vil vise Bryllupsalbum..... Kan jeg sende mitt - med tilbehør - nedover til deg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6854 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror at du er mer usikker enn du gir utrykk for! Men det er lov å ikke ta gleden på forskudd...da blir man kanskje ikke så skuffa om det ikke skulle klaffe denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6855 Del Skrevet 5. februar 2006 Enkel middag idag. Stekt kjøttpølse med potetmos. Torstein ville ikke ha. Han fikk banan, men ville ikke ha det heller. Han har vært så trassig idag altså Og etter at han hadde fått fluortablett gikk han rett bort til et av matlagrene sine og henta seg en kornmokjeks Så etter at den er fortært blir det ny tannpuss og rett i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6856 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Har han matlager?! Endret 5. februar 2006 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6857 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg vet ikke jeg, Kverula.....jeg føler meg ikke gravid, men jeg føler ikke det jeg normalt sett føler før mensen heller. Blir jo forvirra av mindre. Men jeg tror ikke det klaffer - vet det jo ikke før evt mensen kommer eller jeg tester positivt. Det er jo litt spennende da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6858 Del Skrevet 5. februar 2006 Han samler opp kjeks og sånt han får på ulike steder. I lekekassen fant jeg en kornmo, en vaffel og en byggmester bob kjeks. I legoboksen hans lå det eplebiter. Kaster etterhvert som jeg finner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6859 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er kjempespennende, monja! Men selvfølgelig kan du ikke slippe gleden løs før testen er positiv. Men om det ikke blir denne måneden, så kan det jo bli neste måned, ikke sant? Toget har vel ikke gått gjennom tunellen for siste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. februar 2006 #6860 Del Skrevet 5. februar 2006 Matlager faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå