Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har dratt. Var gode vafler ja. Smurfen fikk et bad mens hun var her og. Det tror jeg gjorde han godt.

Men så ble jeg irritert igjen da. Dere husker sikkert frustrasjonen over Danmarksturen som ikke ble noe av? Nå holder hun på å tenke på tur dit likevel - sammen med noen berter fra et forum hun er mer eller mindre hekta på :overrasket: Vi har ikke blitt spurt en gang, og jeg kjenner jeg surner litt. Kan ikke noe for det, men vi hadde jo en avtale og nå føles det som om hun bytter ut oss med en haug med kjerringer hun ikke har sett før, bare truffet på nett :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal legge meg litt jeg. Hodepine, og vondt i øynene. Har prøvd meg med linser, men det var kanskje ikke så lurt. Kanskje jeg skal lure med meg gubben opp i senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... trur det kommer ann på om senga står i kjelleren eller i 2 etg jeg..

her hos oss er det med i senga..

har jo bare et plan da-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner forresten godt at du blir irritert. Det hadde jeg også blitt. Overraska, irritert og oppgitt, men jeg hadde nok også tenkt at GREIT..whatever. Skal det være på den måten så kan det være det samme og da blir det aldri noe felles tur.

Og jeg hadde sikkert sagt rett ut (på en ok måte) at det var da merkelig at hun plutselig planlegger igjen og ikke minst at det er merkelig at det er med noen tupper hun nesten ikke kjenner, og faktisk spurt hvorfor.

Det der kan hun godt forklare seg på.

Mener jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg, Middis. Mannen reagerte ikke så veldig på det da hun fortalte om sydenturen, men nå så jeg at han ble litt merkelig. Og han sa at han skulle prate med henne.

Men nå gidder jeg ikke å bry meg lenger. Vi får kjøre eget opplegg til sommeren vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også godt at du er irritert på svigermor nå. Merkelig å avlyse planenen med dere for så å planlegge ny tur med folk hun ikke kjenner..... :klø:

Men henne om det, dette var vel siste gangen du planla en ferie med henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi står på gulvet og hopper opp i senga vi da - vi hopper jo ikke ned - med mindre vi står på en stol! :ler:

:klø:

Hopper?? :hoho:

Nå fikk jeg bilder i hodet av Kverulanten og Kverula i str ala teskjekjerringa og den svæææære senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Jeg hadde nok blitt både skuffa og sur, så jeg skjønner deg veldig godt! Men da vet du johvor landet ligger med tanke på fellesturer da hvertfall.

Ang det med senga, vi har også alt på et plan meg hopper da vitterlig opp i senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å innvolvere andre enn oss i ferien noe mer nei. Men unntak finnes jo sikkert - så lenge man er seriøse. Var kanskje litt voldsomt å si aldri. Vi syntes jo vi var snille som ba henne med vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...