Sandra Skrevet 21. april 2005 #3681 Del Skrevet 21. april 2005 Velkommen tilbake kjære monja! Det var ikke så lett å venne seg til heffalompen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. april 2005 #3682 Del Skrevet 21. april 2005 YEEEJ! Bra! Nei heffalompen ble litt vrient. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. april 2005 #3683 Del Skrevet 21. april 2005 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. april 2005 #3684 Del Skrevet 21. april 2005 Helt enig! Det var godt å ha Monja tilbake!! Så flink du er som skal sy selv da! De så skikkelig tøffe ut altså! Du må legge ut bilde når du er ferdig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2005 Forfatter #3685 Del Skrevet 21. april 2005 Tusen takk, ¤Arwen¤, Sandra, Middis, Chiquita og Madden Klarte ikke å identifisere meg helt med heffalompen, men det var jo koselig å bli kjent med det nicket og. Uansett er jeg liksom monja Så nå er jeg tilbake. Torstein er i seng, og akkurat nå hører vi masse fornøyde hyl og latter i babycall'en. Han har ikke tenkt å sove enda tydeligvis, men han er i det minste ikke sur og sutrete. Sitter og ser på "Fagerstrand" akkurat nå, men jeg blir så innmari irritert på Reidar og halleluja-gruppa hans :evil: Snakk om hjernevaska fjotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. april 2005 #3686 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Monja! Jeg kjenner deg best som Monja, godt å ha deg tilbake! :-) Hvordan går det med BøggelSnøggelen? Jeg fikk kjempelyst til å lage en sånn jeg også, med hjelp fra min mor... Hvordan gjør du det? Har du enkel, dobbel eller trippelt lag? Glidelås, knyting, knapper? Hvor stor blir den? I det hele tatt: Fortell!!! Ha en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. april 2005 #3687 Del Skrevet 21. april 2005 JA!! Der var det en jeg kjente ja!!! Velkommen tilbake!!! Og sant det er deilig med små gutter som synger i babycallen??? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 21. april 2005 #3688 Del Skrevet 21. april 2005 AHA!! Da skjønner jeg litt mere :oops: Velkommen tilbake Monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. april 2005 #3689 Del Skrevet 22. april 2005 Guess who's back, back again, monja's back, tell a friend.. :eminem-smiley: Velkommen tilbake! Men jeg blir ikke Jennifer igjen altså. Det er likssom ikke meg lenger nå, i allefall ikke for meg. God helg! Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2005 Forfatter #3690 Del Skrevet 22. april 2005 Vi veide Torstein idag ettersom han er 7 1/2 mnd i morgen. Grunnen var at han fra 6 1/2 mnd til 7 mnd bare hadde lagt på seg 50 gram. Da veide han 9050 gram og var 70,5 cm. Fikk oss litt av et sjokk i dag iallefall: 9600 gram og 72 cm Det betyr pluss 550 gram og 1,5 cm på to uker det Såååå stoooor en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2005 Forfatter #3691 Del Skrevet 22. april 2005 GOD HELG!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. april 2005 #3692 Del Skrevet 22. april 2005 God helg til deg også Monja, og velkommen tilbake som "deg selv"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2005 Forfatter #3693 Del Skrevet 23. april 2005 Lørdagen begynner tidlig i monjaheimen - som alle andre dager Monjamannen har kjørt avisen og nå har han stukket til skogs for å filme orreleik Lillesmurf syntes det var meeeeer enn lenge nok å sove til klokka var nesten 7, og bonde naboen vår er i gang med årets sikreste vårtegn: Møkkaspredning..... :-? Kan jeg si annet enn at jeg elsker idylliske lørdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #3694 Del Skrevet 23. april 2005 Ble så glad da jeg så monja igjen jeg - du har egentlig vært monja for meg hele tiden du! GOD HELG TIL DEG OG DINE! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2005 Forfatter #3695 Del Skrevet 23. april 2005 HÆ?? Aylar inn i BB huset i morgen :o http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274900 Nå tror jeg det er bra at BB bare skal vare en mnd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2005 Forfatter #3696 Del Skrevet 23. april 2005 Nå er Torstein nybada - har ikke hatt noen problemer med badinga etter at vi var på babysvømming. Nå sitter han i balja si (med støtte) og plasker og koser seg. Herlige gutten vår Han har også spist grøt og drukket litt MME og nå leker han litt på gulvet før det er sengetid om få strakser. Dagens måltider: 03.30: 140 ml MME 07.00: 200 ml MME 10.30: 1 porsjon grøt + vann + 100 ml MME 13.00: 200 ml MME 16.00: 1/2 stort glass grønnsaksgryte med kylling og kalkun fra Småfolk - 1/2 glass solskinnspure + vann 17.15: 100 ml MME 20.00: 1 porsjon grøt + 100 ml MME (som han foreløpig bare har drukket 10 ml av) Vi må bli strengere med nattmåltider, men når han våkner og hyler så det går gjennom marg og bein er det ikke så enkelt Vi vil jo bare sove :cry: Men i natt har vi bestemt oss for at skal han ha noe blir det bare vann. Vi ligger fortsatt litt i overkant når det gjelder MME, men det varierer veldig da. Noen dager er det opp mot 800 ml og andre dager ligger vi på 400 ml. Det er jammen ikke enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3697 Del Skrevet 24. april 2005 Dagen starta tidlig i monjaheimen i dag og Klokka 06.30 syntes smurfen at nok fikk være nok. Da var det på tide å stå opp mente han. Og jada, han var våken klokka halv 2 i natt og. Vi prøvde å overse han og gi han vann, men etter en halv time med bæljing ga vi opp :cry: Putta i han mme og han sov som en stein til klokka halv 7. Hadde han bare grått "normalt", men det gjør han ikke. Det er sånt lydnivå at det er vanskelig å beskrive. Helt vanvittig hvordan han hyler. Jammen meg glad vi bor i enebolig langt ute på landet, for det høres jo ut som om vi mishandler han :oops: Klokka 12 skal vi på barseltreff sammen med noen av dem vi var på svangerskapskurs sammen med. Det kommer 3 av 5 babyer, så det blir gøy. Vår er eldst, med sine 7 1/2 mnd, så er det en der som er snart 7 mnd og en som er 5 mnd. Nå skal vi prøve å legge tåkeluren så hn får seg en dupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #3698 Del Skrevet 24. april 2005 God morgen, monjaheimen! :D Skjønner godt at det ikke er så lett å gjøre seg "hard" når gutten skriker og holder kalas - forståelig at dere også kunne tenke dere å sove litt sånn utpå natta! Kose dere på "barseltreff" da! Jeg skal male i dag jeg da. Male, male og atter male...Kjekt at det er så flott vær da i hvertfall, kan jo passe på å få solet kroppen litt i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. april 2005 #3699 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg klarte ikke å holde styr på Heffalumper og Monjaer. Nå er alt mye bedre Ha en fin-fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3700 Del Skrevet 24. april 2005 Har hatt ny middagssuksess Torstein spiste potet, gulrot, broccoli og blomkål (+ noen skjeer av Småfolk glasset vi åpna i går) blanda i ukrydret brunsaus. Nam nam Spiste en stor porsjon og fikk vann til drikke og aprikos til dessert. Nå leker han med pappa'n på gulvet og koser seg masse. Har ikke spist mer enn 450 ml MME idag heller, men skal få en flaske til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå