Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Det er bare at "noen" (les f.eks Mie) sletta dagboken også kom det aldri noen ny.

HA! Trodde du kanskje jeg ikke hørte deg selv om du sitter i pannekakelandet og visker? Hæ Hæ??

:ler:

*forter seg ut av dagboken til sinna-lompen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA! Trodde du kanskje jeg ikke hørte deg selv om du sitter i pannekakelandet og visker? Hæ Hæ??

Her er det tydeligvis noen med god hørsel ja. :ler: Godt å se at du følger med Mie!

Godt at du hverken sletter eller slutter med dagbok heff, aka sinna-lompen. Fabelaktig navn..:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinna-lompen? :hoho: Kanskje jeg skal foreta et nickbytte igjen :ler2:

Idag skal vi til legen med Torstein klokka 12.55. Skal på kontroll etter at han hadde falsk krupp forrige fredag. Satser på at han er på bedringens vei. Det høres iallefall ut sånn selv om han er litt surklete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter: Idag har jeg og mannen vært sammen i 9 år :hjerter:

Torstein skal være sammen med tanta si noen timer idag, mens jeg og mannen går ut og spiser middag. Jeg skal også på kirkegården med blomster og lys, for farmora mi hadde bursdag på denne datoen. Det har liksom blitt en tradisjon å sette dit blomster og lys. Hun døde for 8 år siden, men jeg savner henne masse :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En BøggelSnøggel er mer som en fleecepose for å ha i barnevogna, Middis :ler: Brukes som vår/sommer/høstpose, når det er for varmt med dyne og voksi/skinn/thermopose. Det heter egentlig for en og dem får du kjøpt for £49 men det er jo svindyrt. Så på NybaktMamma har vi begynt å sy dem selv. Ettersom BuggySnuggle er et beskytta merkenavn kalte vi det for en BøggelSnøggel for ikke å få sletta innleggene våre.

Torstein ble friskmeldt hos legen i går. Legen ble faktisk irritert på den legen vi traff på hos legevakten fordi det ble gitt ut astmamedisiner uten at han hadde vært undersøkt av barnelegen. "Ikke for å kritisere kollegaer altså, men :evil: :roll::roll: " Han hadde en fin regle på lager om den legen. Fikk nesten litt inntrykk av at han ikke likte henne, og de som jobber på samme legekontoret.... :ler: Nuvel, vi har iallefall kasta alle astmamedisinene. Han sa til oss at friskere unge tvilte han på at vi geide å få til, men vi kunne jo pøve. Titta på neglene tili Torstein og sa at de så kjempeflotte ut. Så rosa som de var tyda det på at han fikk mer oksygen enn legen, mannen og meg tilsammen. Synes det var veldig flott å høe jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sov Torstein sin aller første dupp på magen. Han har jo hatt tendenser til å snu seg innimellom, men han har aldri sovet på magen før. Jeg lot han gjøre det, for jeg har lest et sted at når de er så store at de snur seg over på magen selv kan de sove på magen. Og gutten sov i to timer han :o

Og nå sover han igjen. Andre duppen idag og den har straks vart i 90 minutter den og. Men denne gangen på ryggen :ler:

Vi skal spise halv 5, og jeg gleder meg. Håper mannen kommer hjem i 3 tiden idag. Må ordne meg litt før vi går ut. Så skal vi på kirkegården og legge blomster og lys på graven til farmora mi. Gjør alltid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heffalompen!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi! :-)

Så bra at Torstein ble friskmeldt da! Den BøggelSnøggelen så kjempefin ut, skulle gjerne lagd en sånn selv, men jeg er helt håpløs til å sy!

Gratulerer med 9-årsdagen! Håper dere får en fin feiring! :-)

Ha det fint så lenge, klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa "mamma" idag *rørt*

Lå på matta si og titta på meg, så sa han "mamma" helt tydelig(uten nøling mellom ma og ma som han bruker) før han sprakk opp i et kjempeglis :sjarmor:

Herlige lille gullgutten min *rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis både med 9 års jubileum og at Torstein sa mamma klart og tydelig! Kan godt forestille meg at sistnevnte er stort når det kommer fra ens egen. Håper du og mannen får en hyggelig kveld.

Vi er nok litt kjedelige vi for vi feirer ikke dagen vår på noen måte. Skulle vi gjøre det måtte vi kanskje feire dagene våre istedet, for vi har ikke noen helt eksakt dato som er vår.

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tviler jeg ikke et sekund på! Hvis du som meg ikke akkurat er født med en symaskin i hånda..

:fundere-på-om-jeg-skal-pakke-ut-symaskinen-jeg-kjøpte-i-fjor-fra-esken-smiley: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, ikke verst heffa.

Så flink du er som kan sy sånne ting!

I min familie er det pappa som syr, så alt bare leveres til han :oops: Blir ikke akkurat flink da, prøver jo ikke en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...