Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og 4. februar 2004:

Og forresten - tok en Clear Blue, og jammen viste den ikke et blått +

Det er jo så lenge siden. Men den herlige følelsen glemmer jeg aldri..... *rørt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her enda jeg. Skal på babysvømming klokka 09.30 i morgen så jeg burde gått og lagt meg. Men jeg må henge opp en maskin med klær først :husarbeid:

Skrevet

Jeg klarte å legge meg klokka 2 :o

Så nå kan man trygt si at jeg er :Gjesp:

Jeg lærer aldri :roll: .

Gubben flyr rundt og pakker svømmebag og lager morsmelkserstatning mens jeg sitter og luerer på om jeg skal tusle i dusjen - noe jeg strengt tatt burde gjort i går :ler:

Utenfor er det grått så langt øyet kan se, med tunge skyer som henger langt nedover fjellsidene. Heldigvis er det oppholds og 6 plussgrader så jeg er optimist for dagen idag :sjarmor:

Nuvel, på tide å gjøre noe!

Ha en god dag alle som er innom.

:klem:

Skrevet

4. februar var den dagen jeg testen positivt også! :hjerter:

Ha en fin dag på svømming :-)

Skrevet

Så moro at vi testa positivt på samme dag, Sandra :)

Babysvømminga gikk over all forventning. Lillegutt kosa seg masse og det var en der fra svømmegruppa som tok undervannsbilder. Håper de blir bra.

Da vi kom hjem la vi han, og etter 15 minutter bæsja han seg ut. Bodyen var gjennomtrekt, dyna og madrassen det samme :roll: Gutten hadde bæsj helt opp i nakken og til midt opp på magen. Så det var bare å ta av alt og slenge det til vask. Så spyla vi gutten under strålen i vasken og det hater hater hater han :evil: Ble så sint. Men han fikk ligge inni håndduken og uten bleie i 20 minutter å leke etterpå og da ble han fornøyd. Nå ligger han igjen, men jeg vet ikke om han sover enda da.

Klokka 15 skal vi på bursdag så jeg håper han sover litt før det iallefall.

Tror jeg skal sy meg sånne puter jeg:

Av Lea

Publisert 30.03.2005 08:03  

Puter  

Du trenger:

1 "vegg" til partytelt  

Symaskin

Puter eller annet å fylle trekkene med.

Borrelås  

Partytelt-vegger får du til ca 100 kroner hos Jysk. En slik vegg holder til ganske mange puter.

Finn først ut hvor store du vil ha putene. Bruk gjerne gamle puter eller dyner som du vurderer å kaste. (Dynene brettes til ønsket størrelse før du fester hjørnene med noen sting).

Legg stoffet dobbelt og klipp ut riktig størrelse (pluss 2 cm til sømmen).

Sy sammen på tre sider med vrangen ut og sy fast borrelås på den fjerde.

Trekkene tåler litt vann/snø og kan vaskes i maskin.  

Skrevet

Fy f*** Tina ble stemt ut av BB i kveld..... :grine:

Jeg ble så :kjempesinna:

Nå går jeg og legger meg :kyss:

Skrevet

8500 kroner i baksmell på skatten :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet

:vinke:

Æsj da, baksmell...Håper ikke jeg får det i år...det har jeg ikke råd til...

Ha en fin mandagskveld! :)

K

Skrevet

Ble ikke videre fornøyd med baksmellen, men jeg tror jeg har sett noen feil, så forhåpentligvis blir det bedre....

Skrevet

Tusen takk, Druscilla!!!!!

Forsto jo ingenting jeg :flau:

Men nå skal jeg legge inn noen nye bilder av sjarmtrollet mitt for dette bildet er jo 4 mnd gammelt :o

Tusen takk igjen :klem:

Skrevet

Tusen takk, liv!

Idag er jeg hjemme fra jobb. Det har vært en strevsom natt med oppkast og...ja....igjen. Så jeg klarte rett og slett ikke å gå på jobben. I tillegg tror jeg Torstein holder på å bli litt småforkjøla, for han nyser og hoster litt, og snørra renner. Han har ikke feber da, 37,5 grader. Heldigvis :-) Håper det ikke blir noe av det.

Mannen og pjokken skal på besøk hos tanta til mannen idag. Hun har ikke sett lillegutt enda, og siden han blir 7 mnd på lørdag er det kanskje på tide nå da... :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg!

Syk igjen du da, stakkar...lurt å holde seg hjemme og bli frisk! :Nikke:

:trøste:

Tenk at gutten er 7 mnd allerede - syns ikke det er lenge siden jeg satt og ventet på fødsels-sms'er fra deg, jeg! :wink:

Men du - hvordan blir det til sommer'n? Skulle vi prøve å få til å treffes når du kommer sydover? Hadde vært innmari koselig! :D

K

Skrevet

2024IMG_1001-med.JPG

Koser seg med pappa i bassenget. Første dagen på babysvømming 6. mars. Vi trodde jo det kom til å bli kaos ettersom han aldri har likt vann, men det gikk kjempebra.

Skrevet

2024t-med.jpg

Morsomt å ligge på magen. Dette bildet ble tatt like etter at han begynte å løfte seg opp på strake armer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...