Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #3541 Skrevet 22. mars 2005 Daaakar Torstein..."Jeg må til Oslo fordi mamma skal pusse opp" måtte det ha stått på skiltet da... Skulle vært moro å reise å hilse på dere - synd det er så langt...Og du har vel ikke tid til å vente SÅ lenge med oppussinga, har du vel? Var i en interiørforretning i stad - og det er jo så mye fint nå - skulle gjerne ha kjøpt stasj i alle farger jeg! K
monja Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #3542 Skrevet 22. mars 2005 Kanskje jeg skulle vente til han lærer å gå da? Da hadde dere fått noe å henge fingrene i gitt
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3543 Skrevet 23. mars 2005 Idag er jeg så :evil: på jobben min. Da jeg kom på jobb i morges var det ikke noen nøkkel i nøkkelboksen, så jeg kom meg ikke inn til kunden jeg skulle til. Ikke fikk jeg tak i teamlederen min heller, for hun har tatt ferie. Takk for den jævla opplysningen og takk for at ikke alt er på plass når jeg møter på jobb. Forbanna ble jeg og dro rett hjem :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #3544 Skrevet 23. mars 2005 Æsj, for dårlig start på dagen da - forstår godt at du dro rett hjem! Håper resten av dagen din blir bedre, vennen! :trøste: K
liv Skrevet 23. mars 2005 #3545 Skrevet 23. mars 2005 Jaja, du får nyte fri dagen! Håper du og dine får en god påske!
Susanna Skrevet 23. mars 2005 #3546 Skrevet 23. mars 2005 Innom for å ønske deg og Torstein ei kjempe fin påske! Stor fra Jonas`n og meg!
Gjest Mayamor Skrevet 23. mars 2005 #3547 Skrevet 23. mars 2005 Lenge siden jeg har vært innom deg. Slik er det nok bare når en skifter dagbok gruppe... Andreas har like Robeez sko til Torstein med delfiner på. Tidligere hadde han lyseblå med kaniner på. Har liggende i de to neste størrelsene også. De skoene er bare geniale! Andre tar han bare av seg. Disse får bli på. Har du begyndt igjen å jobbe? *og er ikke det da veldig tidlig...?* Lykke til med oppussingsplaner. Ha en strålende påske. Klem fra Mayamor
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3548 Skrevet 23. mars 2005 Tusen takk for hilsener Kverris, Liv, Susanna og Mayamor! Idag pakka vi bag'en til babysvømminga og selvfølgelig fant jeg ikke badebuksa til Torstein. Etter masse leting og stress - og jeg hadde fortsatt ikke funnet den - fant jeg skrivet vi fikk fra svømmegruppa. Hm, skulle bare sjekke at jeg huska tildspunktet......men fant ikke 23. mars noen steder der. Neida, det er ikke svømming før 30. mars fant jeg ut da.... Snakk om å stresse for ingenting :oops: I morgen kommer svigermor for å spise middag. Blir hjemmelaget lapskaus med indrefilet (!!!!) og elgkjøtt. Ser på det som en genial måte å bli kvitt kjøttrester på. Vi var ute på tur idag. Det ble 2,5 timer til slutt Er fornøyd jeg ja. Det var jo så nydelig vær også. Varmt og godt - ca 10 plussgrader.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #3549 Skrevet 23. mars 2005 Hjemmelaget lapskaus med elgkjøtt er skikkelig godt - lagde det selv for ikke så lenge siden! Kose dere da! K
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3550 Skrevet 23. mars 2005 Hvordan lager du "sausen" Kverula? Har alltid problemer med sausen når jeg lager lapskaus. Synes den blir litt for mye brunsaus liksom.... :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #3551 Skrevet 23. mars 2005 Jeg pleier stort sett å lage brun lapskaus - så det blir veldig likt brun saus som du sier...Vanlig smør/mel-jevning brunet godt i gryta. Vet ikke om noen annen måte jeg! K
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3552 Skrevet 23. mars 2005 Har kjøpt en pose sjysaus for å prøve å blande inn litt av den sorten i brunsausen. Kanskje det setter en litt annen smak. Det er vel bare å prøve seg fram da....
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #3553 Skrevet 23. mars 2005 Ja, sjysaus var ingen dum ide - god smak i den da! Ja - man må visst bare prøve seg fram! K
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3554 Skrevet 23. mars 2005 Vi har fått enda en tannebiss!!!! Nummer to så langt. Så nå er det to søte små nede i munnen Og sånn som han biter er jeg jammen glad jeg ikke ammer :o
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3555 Skrevet 23. mars 2005 OPPSIGELSE Med dette vil jeg si opp mitt ansvar som voksen. Jeg har bestemt at jeg kun vil akseptere ansvarsområdene til en 8-åring. Jeg vil gå på McDonald's og tro at det er en 4 stjerners restaurant. Jeg vil tro at M&Ms er bedre enn penger, for du kan spise dem. Jeg vil ligge under et stort tre og ha en saftkiosk sammen med vennene mine på en varm sommerdag. Jeg vil tilbake der livet var enkelt; Når alt jeg visste var farger, gangetabellen, og barnesanger. Og ingenting brydde deg, for alt du visste at du ikke visste at du visste, brydde du deg ikke om. Alt du visste var å være lykkelig fordi du ikke visste om bekymringer som du skulle bekymre deg om. Jeg vil tro at verden er rettferdigat alle er ærlig og snill. Jeg vil tro at alt er mulig Jeg vil ha muligheten til å bli overbegeistret for de små ting igjen. Jeg vil leve enkelt igjen. Jeg vil ikke at min dag skal bestå av datakrasj, fjell av papirarbeid, dårlige nyheter, hvordan få lønnen til å vare en hel måned, slippe legeregninger, sladder, og miste mennesker man er glad i. Jeg vil tro på betydningen av; et smil, en klem, et vennlig ord, sann rettferdighet, fred, drømmer, og lage engler i snøen. Så . . . her er mitt visakort, mine bilnøkler, mine regninger og pensjonsforsikringen min. Jeg trekker meg herved offisielt som voksen !! Og hvis du vil diskutere dette videre, så må du fange meg først Fordi........ ......"sisten! Du har den." Sees på lekeplassen !
monja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3556 Skrevet 23. mars 2005 Endelig er Anders og Denis nominerte i BB. Blir som å velge mellom pest og kolera, men endelig akal en av skravlekjerringene ut - UT!!!!! Og jeg som aldri har stemt på noen BB nominert før skal jammen stemme ut Anders. Fy f*** for en ekkel dust :evil:
Midnattsol Skrevet 23. mars 2005 #3558 Skrevet 23. mars 2005 Bra en av dem må gå da. Er Anders han norske som har begynt å snakke svensk?
monja Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #3559 Skrevet 24. mars 2005 Litt engasjert? :oops: Litt kanskje :oops: Bra en av dem må gå da. Er Anders han norske som har begynt å snakke svensk? Jepp, det er han som veksler mellom norsk og et spedt forsøk på svensk. Klarer ikke å ikke like han altså :evil:
monja Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #3560 Skrevet 24. mars 2005 Idag har jeg og bikkja vært på morgentur. Mye tidligere enn vi bruker. Ble en liten tur (20 minutter) i 8 tiden i morges. Herlig egentlig. Helt stille, bortsett fra naboen som var ute og henta rundball til mø'ene sine, med fuglesang og god varme i været. Fornemmelse av vår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå