Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #961 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei på deg, vennen min! Nå skal jeg straks logge av for å se litt på tv - har tenkt til og kose meg på sofaen, med brus og is !(Spiser fortsatt is til den store gullmedalje...hehe) Ville bare stikke innom for å si hei og god kveld til deg, og samtidig fortelle at jeg setter pris på at jeg har kommet i kontakt med deg på KG. Fikk bare lyst til å si det! Håper du har det fint! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #962 Del Skrevet 24. oktober 2003 Å, så fine ord Kverula!! Blir helt målløs jeg - men du skal vite at jeg føler det samme. Så flott å ha blitt kjent med deg. Stor klem!!! Har endelig kommet meg på jobben. Var ekkelt glatt idag, men det gikk da. Nye piggdekk vettu....hehe...Og jeg har bare kort-dag fra morgenen av. Deilig. Dessverre skal vi jobbe litt i kveld da. Ikke noen tragedie, men jeg kunne godt vært det litt foruten. Uansett - det er FREDAG folkens :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. oktober 2003 #963 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei Monja, Håper du både holder varmen og holder deg på veien (banker i bordet) der oppe i det kalde nord. :blunke: Ryktene går om at det faktisk er blitt observert et par snøfnugg her i det varme syd også (varmt? syd? brr...), men jeg har heldigvis blitt skånet fra dette foreløpig. Puh... Ja så er det snart helg igjen heldigvis. Trenger å slappe av å lade opp batteriene litt kjenner jeg. Så skal vi jo stille om til vintertid (eller normaltid som det visst egentlig er) i helga og da kan vi jo glede oss over at vi får en time mer helg enn normalt. Vi ignorerer det faktum at det blir mørkere om kvelden, for det er så mørkt allikevel. God helg til deg Monja! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2003 #964 Del Skrevet 24. oktober 2003 Gooood fredag! Monja, du skal jobbe i kveld også! :o Og så er du ikke mer lei enn det der??? Du er virkelig ikke snau heller! Beundrer jobb-viljen din altså! Jeg har akkurat kommet hjem fra vikar-jobb nå jeg, og er helt pumpa. Har ikke lyst til å gjøre en ting mer idag...Sånn er MIN fredag... Håper du ikke trenger å jobbe så lenge i kveld da - og at du tar HELG og koser deg fram til mandag igjen! Planer for helga, forresten? Nå surfer jeg videre på KG fram til jeg skal til med middagen...og så tror jeg at jeg må fyre litt i peisen...for det er skikkelig kaldt her nå... Ha ei finfin helg, Monja! :D Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2003 #965 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sklir innom deg på glattisen, bare for å si: Ha en vidunderlig helg - med pigg! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. oktober 2003 #966 Del Skrevet 25. oktober 2003 God helg Monjavennen Håper glattisen er borte ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #967 Del Skrevet 26. oktober 2003 Herregud! Jeg skulle liksom sove lenge idag, og så våkner jeg klokka halv 8 :o Sikkert fordi vi har stilt klokka, for hjernen min trodde sikkert klokka var halv 9 den......hrmf :x Det er -0,8 grader og sola skinner fra skyfri himmel. Det har kommet litt snø i løpet av natta, så det er liksom det perfekte julekortmotivet ute. Kjempefint.... :D Mannen holder på å forberede seg til å dra på jakt - bombe - og jeg er overlatt til meg selv igjen, men med et nytt selskap idag - alt husarbeidet :-? Og han som har vært hjemme helt siden tirsdag uten å ha gjort en dritt - den perfekte fasaden sprekker visst nå ja Synes det er best å gjøre husarbeid når jeg er hjemme alene og jeg da, så det passer jo egentlig perfekt Vel vel - får skride til verket da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. oktober 2003 #968 Del Skrevet 26. oktober 2003 Morn monja Bare innom en liten tur. Brrrr - kaldere hos deg enn hos meg. Enig med deg at husarbeid går lettest unna når man ikke har noen rundt seg.... Ha en fin søndag, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. oktober 2003 #969 Del Skrevet 26. oktober 2003 Var nesten 5 kuldegrader her da jeg sto opp, ikke noe snø, men litt "skøytebane" på noen av fotballbanene da... (men jeg sto opp halv sju altså) Ha en fin dag da i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. oktober 2003 #970 Del Skrevet 26. oktober 2003 God morgen Sunshine :D Kommet snø her også i natt.. Å det snør lett sånn innimellom nå også.. Koselig.. Tar du deg en tur innom meg når du er ferdig hjemme hos deg ?? Tjhihi ... Søndagsklem :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #971 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har kommet et stykke med husarbeidet nå. Men så har jeg bestemt meg for å la mannen få slite med kjøkkenet + at han skal få lage middag til meg når han kommer hjem :rosasmil: Får jammen holde at jeg vasker stue, soverom, ganger, bad og toalett Men det går som en lek egentlig. Spiller masse god musikk fra Rix FM og da går det så meget bedre..... :D Neste lørdag blir det tur til Trondheim på meg. IKEA next - igjen Håper bare de har pynta til jul jeg....Kan trenge litt ny julepynt - og sikkert en del annet småpjusk også. Holder på å kjøpe inn nytt til kjøkkenet etterhvert som vi finner ut at noe mengler eller trenger utbytting..... *skramler i kjøkkenskuffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. oktober 2003 #972 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja det er jul på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #973 Del Skrevet 26. oktober 2003 Herrrrlig :D Sitter og surfer på barnesidene deres nå. Holder på å kjøpe inn leker vi - så vi har til vår lille nevø og andre venner av oss som har barn stikker innom. Og hvem vet, kanskje kommer det til nytte igjen til oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #974 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei på deg! Jeg var også opp tiiiiidlig i dag, men her var det minus 10 grader!!! :o Og så måtte jeg ta ut aska fra peisen før jeg kunne fyre opp, så jeg har ikke begynt å få varmen før nå igjen jeg...hehe. Flere som gjør husarbeid på hviledagen ser jeg. Det er godt vi er flere! Jeg har gjort rent på soverommet jeg, og lagt på nytt sengetøy. Det blir deilig å legge seg i kveld! Har holdt på med klesvask også... Kunne ønske jeg hadde en mann som kunne lage middag og...men det har jeg ikke. Kos dere utover søndagskvelden da, Monja! :D Klem fra Kverula PS. Heldiggrisen som skal på Ikea! Jeg vil også, jeg vil også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #975 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hjelp - sisteplass igjen :o *fyker opp igjen i en fart* Hadde KG fri igår jeg. Må jobbe overtid hele denne uka og så gjett om jeg er glad for at det er feriedag på fredag og mandag :D Det ser jeg virkelig fram til. Skal bare slappe av og kose meg. Mannen er sykmeldt fram til 11 november så endelig får vi litt mer tid til hverandre igjen Blir deilig. Har vært et forrykende vær her de siste to dagene. Skikkelig storm. Og jeg som må over ei svær bru for å komme til jobben - har vært spennende nok det ja Ser heldigvis ut til å roe seg nå. Egentlig burde jeg vært innom masse dagbøker, men jeg får ta å stappe den dårlige samvittigheten min ned i en sekk så lenge og gjøred et når jeg har overskudd. Håper på tilgivelse jenter...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. oktober 2003 #976 Del Skrevet 28. oktober 2003 Innom som snarest med en tirsdagsklem :klem2: Kos deg med mannen du ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #977 Del Skrevet 28. oktober 2003 Takk for hilsen Jinx! Er tilbake på jobb igjen nå. Skal nok være her til nærmere 22.00 jeg Men det får vel gå bra det. Av og til blir jeg så sinna på dem som blir sykmeldt :evil: enda jeg vet at det er nødvendig. Idag ble jeg skikkelig skremt da jeg kom på jobben (i morges). Hadde ikke jobba mer enn 30 minutter så begynte hjertet å galloppere. Sikker på at det var bortimot 200 slag per minutt en stund her. Ringte hjem til mannen og gråt faktisk i telefonen Ble skikkelig redd jeg da Heldigvis er ikke sykehuset lenger unna enn 5 minutter med bil. Etter 10 minutter roet det seg heldigvis ned. Prøvde å legge meg, men fikk helt angst da jeg merka at jeg ikke fikk puste pga dunkinga. Heldigvis klarte jeg å slappe av og plutselig roet det ned. Var skikkelig ekkelt - akkurat som om det stoppa et øyeblikk. Jeg jobbet veeeeeldig rolig resten av dagen og har ligget på sofan etter at jeg kom hjem. Nå er jeg atter en gang på jobb igjen, men med mobilen på meg denne gangen. Heldigvis har jeg legetime på torsdag. Må huske å spørre om dette. Har aldri hatt det før da.... Vel, nå må jeg jobbe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #978 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har nettopp fått høre at slike anfall kan forårsakes av i hovedsak 3 ting: - Angst (nope - ikke noe angst på meg for tiden) - Uro (eh, vel...jeg må innrømme at jeg tenker litt økonomi akkurat nå. Utgiftene hoper seg opp (ca 25 000), men det plager meg ikkeså veldig må jeg si....) :? - STRESS (Kødder du?? Med over 200 timer pr mnd siden mai kan man vel si at det er en stor faktor..... ) Kanskje på tide å høre på hva kroppen min sier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2003 #979 Del Skrevet 28. oktober 2003 Definitivt på tide å høre på kroppen. Snakk med legen din om dette, og ikke jobb så masse! Skjønner at jobb gir penger, og det er noe du tenker på, men tenk på deg selv også! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2003 #980 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei monja. Hva er det jeg leser?? :o Du MÅ lytte til kroppens signaler. Veldig viktig. Bra at du har fått deg en legetime. Håper du har hatt en avslappende og stille kveld. Ikke stress og ta det rolig på jobben. *bekymra* Kose deg med mannen din. God bedring til både deg og han. *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå