monja Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #941 Del Skrevet 19. oktober 2003 0,7 grader Jammen tusler det mot vinter her også. Vi måtte legge om til vinterdekk i går - to uker før planen (min) Fant vel ut at det egentlig var like greit det, for vi drar jo tidlig på jobben, og det er jammen ikke noe garanti for at det er tørt og fint på veien. La oss til plaskende regn igår, og nå ligger det et tynr snølag på toppen av fjellene :x Det er bare så koselig med alle hilsninger i dagboka mi. Takk alle sammen Fant du innlegget ditt, Jinx, eller har det bare forsvunnet i løse lufta (--poof--)? Det hender nemlig mine innlegg bare blir borte Det er så surt. Vi er fortsatt lykkelig nygifte *soul*. Det er en så herlig følelse at du aner bare ikke. Har ikke angra en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #942 Del Skrevet 19. oktober 2003 God morgen, Monja :D Ønsker deg en deilig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #943 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har bestilt gave til nevøen vår - som blir 1 år - på VGnett idag :D Vi bestilte en spesiallaget Barneplate til den lille sjarmisen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #944 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ordna meg ny avatar jeg...... <--------- her er jeg 11 mnd og pusser tenner selv :D Var så stolt altså. (Synd at bildekvaliteten fra 1978 ikke er bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #945 Del Skrevet 19. oktober 2003 Du Monja, - snør det? :o I Bergen er det helt nydelig i dag, høstvær - så vakkert som det bare kan bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. oktober 2003 #946 Del Skrevet 19. oktober 2003 God morgen vennen :klem2: Nei, fant ikke innlegget mitt.. Oppdaget at enda et innlegg jeg skrev samme morgen var borte.. Hm.. Mystiske greier.. Å det er så kjipt.. Men men.. Våknet til snø på bakken her i dag.. Men nå er den snart borte... En forsmak på hva vi har i vente !? Bare tre grader her.. Brr... Vel.. Du får ha en rolig og deilig søndag Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. oktober 2003 #947 Del Skrevet 19. oktober 2003 Snø??? Brr... Nei takk, det vil vi ikke ha!!! Men nå bor du vel i hvertfall 100 mil lenger nord enn meg da heldigvis. Heldigvis fordi jeg ikke vil ha snø ennå, ikke fordi du bor langt vekk. Ha en fin søndag Monja! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #948 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det snør ja. Faktisk har det snødd litt i hele dag. Nå er bilen full av snø og plena er dekt av snø og............. Jeg vil ikke ha snø jeg, men direktelinja mi opp til "dem" er opptatt idag. Tror ikke den blir liggende lenge da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. oktober 2003 #949 Del Skrevet 19. oktober 2003 Åh jaaa... Det er "dem" ja... Det hadde jeg helt glemt... :ser-truende-opp-på-"dem"-smiley: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #950 Del Skrevet 20. oktober 2003 God morgen alle sammen! Mandag (urk....) og på jobben jeg. Vil hjem å sove....... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #951 Del Skrevet 20. oktober 2003 Akkurat labbet inn gjennom døra jeg. Vært på jobb igjen, for å lette litt på morgendagen Så nå kan jeg sove en hel time lenger i morgen tidlig Nettet har ligget nede så jeg har blåst ut min frustrasjon på den stakkars mannen min, så han har nok ikke savna meg mye mens jeg har jobbet. Men så fiksa han på forunderligvis nettet igjen (selv om jeg nok tror Telenor var ansvarlig for det da ) og jeg ble glad :D Ikke en KG fri dag idag heller. Og enda mindre i morgen :blunke: Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2003 #952 Del Skrevet 21. oktober 2003 Goood tirsdag, Monja! Nå er Kverula ute på sine kjappe dagbok-besøk! Bare innom for å si hei, og for å lese hvordan du har det! Ha en fin dag! :D Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. oktober 2003 #953 Del Skrevet 21. oktober 2003 *tirsdagsklem* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #954 Del Skrevet 21. oktober 2003 JEG HAR FÅTT TV2 OG TVNORGE IDAG Mannen ble så lei av maset om at vi ikke fikk inn de to kanalene på vanlig antenne at han kom hjem med Familiepakken fra CanalDigital idag, Så nå har vi både den og ViaSat's ViaSat Gull. (men den skal vi si opp etter jul, og bare ha ViaSat Basis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. oktober 2003 #955 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja da blir det vel Ungkaren på deg å da ?? Å Friends Skjønner ikke hvordan du har klart deg uten de to kanalene jeg ... Skal jeg sette opp et ukes program til deg ?? :kysse: Godnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #956 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jepp, jeg har nok overlevd uten de to kanalene, men hvordan??? Ikke vet jeg..... Er på jobb nå og har lurt meg til 30 sekunder på en pc her Men nå skal jeg hjem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. oktober 2003 #957 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bare innom en liten tur og ønsker deg en fin kveld jeg! Bra at dere fortsatt er lykkelige, det er vi og Så deilig at du har fått flere kanaler da, vi har bestilt oss parabol idag *glede seg* Nå etter at vi flyttet har vi kun TV2 og NrK1..kjedelig. Klem *soul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2003 #958 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vil bare ønske deg en fin kveld jeg! :D Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #959 Del Skrevet 22. oktober 2003 Home, sweet home :D Ukesprogram mottas med takk, Jinx Har ikke gjort så mye etter at jeg kom fra jobben jeg. Sløva under dyna og bare kost meg. Deilig! Idag da jeg skulle til jobben begynte den j***a bilen å koke (nesten) :evil: Viste seg senere at det hadde fryst inn en "propp" av is som ville inn i radiatoren. Men fikk den det? Nope........Da ble bilen kranglete og jeg måtte stoppe midt på vegen. Heldigvis begynte jeg senere idag, så det var andre folk på veg mot byen og. Fikk skyss av en snill mann, og så måtte gubben til pers da for å hente den parkerte frossenpinnen, tine opp den litt og fylle på masse frostveske. Men nå er den OK. Fikk litt skjelven jeg, så mannen min kjører meg på jobben til klokka halv 6 i morgen tidlig. Til tross for at han er hjemme og syk stakkars. Han er sååååå god :blomst_opp: :kysse: (det er 25 km en vei da... ) Ringte banken idag og det er ikke umulig at jeg får nytt billån til annen bil - bare min bil Nå vil jeg virkelig ha ny bil, men det ser ikke ut som at økonomien tillater det før nærmere våren. Vel vel....det går sikkert bra det da. Godt å vite at det ikke er helt umulig å få lån iallefall. Ble glad jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. oktober 2003 #960 Del Skrevet 22. oktober 2003 Godnatta monjavennen min. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå