monja Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #921 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tusen takk Mie! Lover å se innom Pauserommet ditt i morgn jeg. Nå skal jeg sove! Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #922 Del Skrevet 16. oktober 2003 Snart fredag......nå vil jeg virkelig ha helg snart jeg altså. Bestemte meg for å dra hjem etter første runden på jobben idag. Har sånn dundrende hodepine, så jeg skal bare hvile meg litt.... :D Og så skal jeg si fra om at jeg ikke kommer på kurs. Hadde sikkert vært interessant, men delkurs 2 uten å ha tatt delkurs 1??? Tror ikke det. Da venter jeg heller på ny runde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2003 #923 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei og hallo, Monja! Leeeeenge siden nå...Har ikke hatt internett-tilgang på en mnd, så jeg føler meg ganske av-internettifisert - ikke bra! Som du vet er jeg fullt opptatt med å pusse opp huset - og ja, det blir bra - men det tar tid. Hittil er det bare soverommet, badet og toalettet som er ferdig oppshina - og nå venter jeg sinnsykt på at kjøkkenet skal bli ferdig - det er håpløst å ikke ha kjøkken...uff. ROOOT! Jeg har planer om å legge ut bilder fra prosjektet i dagboka mi - noe jeg har sagt leeenge - men nå finner jeg ikke kabelen til kameraet mitt...den har blitt borte i flyttelasset. Så bildene får heller vente. Bra med deg da? Det er lenge siden jeg har fått fulgt med på KG - har gått glipp av nesten 3 mnd jeg nå...Jeg regner ikke med at jeg får tid til å oppdatere meg heller på en stund - men jeg blir kjempeglad om du kan oppsummere litt for meg i dagboka mi! Lurer jo på hvordan det går med KG-jentene, vettu! Hadde det jo så innmari moro sammen en stund - synd at det er så lite tid til sånt! Jeg får suse videre - har liiiitt å ta igjen kan du tro! Ha en fin torsdag, og ei kjempefin helg, Monja! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. oktober 2003 #924 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jupp, nå er det snart helg.. Har ikke uken gått fort da ?? Hvem var mannen, og hvem var babyen ?? Tjihi .. Bra at du dro hjem å pleide hodepina idag... Håper den nå er borte ??!! Klem Jinxen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #925 Del Skrevet 16. oktober 2003 Weee - Kverula :blomst_opp: Skal nok oppdatere litt skal du se - i morgen kanskje Men det var utroooolig hyggelig at du stakk innom midt i oppussinga da. Vet akkurat hvordan du har det, for vi er nettopp ferdige med å pusse opp bad og entre og stue vi. Blir så fort lei, men det er så gøy å bli ferdig da. Gleder meg til å se bilder, og skal seriøst satse på å få ut noen fra min ringe bolig og snart Nope Jinx, hodepinen er fortsatt der, så i morgen blir det sykedag på fruen. Da kan jeg sove litt lenger og bare slappe av. Teamlederen min sa at det var bedre at jeg ble hjemme og slappet av enn at jeg kanskje ble verre og borte i en lengre periode senere.....Vil jo ikke at jeg skal gå å hangle heller da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2003 #926 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tusen tusen takk for støtte, monja. Det setter jeg kjempestor pris på. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #927 Del Skrevet 16. oktober 2003 Krysser fingre for deg Middis vennen Fikk nytt blekk til skriveren min idag. Var ute og sjekka priser på blekk for en tid tilbek, men med en sort patron og en med tre farger betydde det ruin for meg om jeg skulle kjøpt det her i byen iallafall. Så jeg snusa litt på InkClub sine sider og fant billig blekk til min HP skriver. 295 kroner for fargepatron og 197 kroner for svart patron. Da kan du trekke fra 40 kroner i frakt pr. patron :D Jeg er himla fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #928 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #929 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o i innlegget ovenfor er faktisk en snarvei til en nyhetsside. Med nyheter som gjorde meg mildt sagt imponert.....Bare å trykke på :o ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. oktober 2003 #930 Del Skrevet 17. oktober 2003 Genial måte å legge inn link til innlegg på. :o Godt du la inn forklaring nedenfor også. God helg til deg Monja! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #931 Del Skrevet 17. oktober 2003 Følte at den måtte komme med forklaring. Tenk om jeg glemte det selv da Så hadde jeg sittet der som en dust da, og lurt på hvorfor ialledager det bare var et :o i innlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #932 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå er det endelig helg. Mannen er ventet hjemme om ca 30 minutter, og jeg har vasket et par maskiner med kopper og kar og en maskin med klær idag. I tillegg har jeg rydda litt og vaska over stue og kjøkkengulvet. Entreen orker jeg ikke å vaske idag, for han skal til med saging og greier der i kveld, så den tar han etterpå. Og jeg skal på jobb en tur i kveld til tross for sykedag. Skal hjelpe to kolleger med oppdrag på tre butikker, og jeg føler meg så snill altså. Det vil si - jeg har lovt dem det for lenge siden så........Det er bare en og en halv time, og det tåler jeg...... Nå skla jeg logge av for idag. Skal fikse litt til mannen kommer hjem, og så blir det taco og avslappning før jobben. :D DET TORDNER HER NÅ????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. oktober 2003 #933 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei vennen! Takk for kos hilsen i dagboken min! Beklager at jeg har vært en skikkelig slappfisk til å skrive, men nå lover jeg å bli flinkere!! Joda, går bare bra med meg og babyen, er så spennende og koselig å være gravid. Litt slitsomt av og til, men det hører med!! Det var så koselig å gå sammen med sambo å se på vogner idag, følte liksom plutselig at det nærmer seg termin snart. Jeg synes tiden flyr! Om 2 uker er jeg 6 mnd på vei, og i julen går jo alt så fort og plutselig er vi i februar. Og plutselig er vi 3 stykker! Skal du jobbe på sykedagen din??Det er snillt av deg da, som stiller opp for kollegaene dine selv om du er syk! Håper det går bra da. Så gøy at dere også tenker på familieforøkelse, er jo alltid gøy det. Hadde jo vært en fin julegave å fått 2 blå rundt juletider, ikkesant? Det blir jo spennende å høre hvordan det går da, du får holde meg oppdatert. Jeg så forresten ikke dagboken til Eowyn_ nå, kanskje hun byttet nick eller noe sånt? Hvis ikke jeg har blingset helt da. Men jeg syns ikke det var noe artig at en annen bruker hadde helt likt navn som meg, vil ikke ha hennes innlegg på min samvittighet. Men du får ha en kjempefin helg vennen, var kos å høre fra deg!!!! Stor klem fra meg og bebisen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. oktober 2003 #934 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei hei Monja- vennen Prøvde å komme meg inn for å se mannen og "babyen" men fikk det ikke til... I morra er det storkamp her i Ålesund, mot Molde.. Da skal jeg sitte der med skjerfet mitt å heie stort... Det er meldt SLUDD så det blir vel en kaldt fornøyelse tenker jeg.... :-? Stikker bare innom for å si natta til deg, og håper at du får en super fin helg.. Skal skrive mer en annen dag her, og tusen takk for koselige hilsner i boka mi.... :D Stor klem til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #935 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så fint at du sa ifra Skusla. De hadde forandra adressen til linken, men nå er den oppdatert. Så nå er det bar eå gå til forrige side og se på mannen og "baby'en" min. Er så stolte av dem altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #936 Del Skrevet 18. oktober 2003 heisann! koselig å snakke med deg på chatten i natt!! begges jomfrutur og ingen benyttet seg av det..*snurt* heheh!!!!!! du får ha en god natt viss du legger deg og ha en eller god helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #937 Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk for hilsen sunshine! Var koelig, selv om det ikke var veldig masse trøkk. Har tenkt lenge på å gå inn på chat'en, men det har liksom ikke blitt før. Vel, nå er jeg ikke jomfru lenger, og det stemmer vel at den første gangen ikke er perfekt Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 18. oktober 2003 #938 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei Monja!! Håper du har en fin helg - du var jammen flink og vaske og ordne i går ivertfall - så da må du slappe av i dag, eller? Kos deg! Her er det sløve tilstander etter en laaang natt med mye god mat og vin. Jeg har rett og slett tenkt å gjøre minst mulig i dag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 #939 Del Skrevet 18. oktober 2003 :o Hvor i heitaste natt, ble det av innlegget jeg skrev her i morrest da ?? Jeg postet vel ikke i feil bok ?? Det hadde vært typsik meg egentlig Husker jeg skrev noe om at det var godt den linken her --> :o kom med veiledning Ellers hadde nok jeg gått glipp av den .. Tjihi... Jaja... Får vel liste meg litt rundt i dagbøker å lete etter innlegget mitt ... :oops: Håper du koser deg.. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 18. oktober 2003 #940 Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Monja Håper du og din kjære fortsatt er lykkelige som nygifte, har vært veldig artig å følge med på dere andre som også har giftet dere i år ha en fin lørdagsnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå