Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Hei Monja,

Bildet i avataren din ble i allefall skikkelig stilig. Lurer på om jeg må skaffe meg sånt program jeg...

Jeg sitter og prøver å komme til meg selv etter å ha sovet på sofaen. Vi svømmer på søndager og etter det pleier vi å måtte sove litt.

Fortsatt god søndag Monja! :D

Klem, Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Jippi!!! :hoppe:

Kanskje kommer det ny PC her i huset. Til meg - laptop :hoppe:

Mannen hadde denne PC'en på sånn lease greier med jobben sin, men nå er den perioden over og han har kjøpt den. Ettersom dette gir han skattefordel tror jeg har har lyst til å lease en til, men denne gangen er bærbar dings :D Og den skla jeg få bruke, så får han bygge og skru på denne som han vil......... *venter spent*

Skal sprette tilbake i sofan og glane på "Charmed". Nye episoder på TV3 (Danmark) :Nikke: Og så er det "Robinsonekspedisjonen" etterpå. Skal vel straffe juksemakerne etterpå. Kan jo ikke misse det :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, det er første gang jeg skal se "Robinson" denne sesongen. Så utstemminga forrige søndag, men har ikke sett det før det. Og "Charmed" ser jeg bare når jeg slumper borti det. Mannen ser det da. Og det var på svensk TV, ikke dansk (der ser du) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med TV-glaninga for idag! Og nå er det en svisj innom KG før jeg finner straka vegen til senga mi. *Lure med meg mannen min jeg* :blunke:

I morgen er det mandag og jobb igjen..... :grine: Men det blir ikke så ille det da - egentlig. Iallefall ikke i morgen, men resten av uka...grøss :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper jeg vaffal at Monja har fått sovet litt!! :ler:

Alt bra med deg?

De er så fine de bildene fra bryllupet deres. Har da snoket litt på linken du hadde/har skjønner du!

Ha en fin uke til tross for at det er jobbing på deg!

Klem fra MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det flottings :D

Fikk gjort noen "tillitsvalgtoppgaver" idag også. Innebærer det planlegging av julebord forresten?? :o Det ble nemlig min oppgave det. Men det er jo så koselig, for vi har liksom aldri noe skikkelig julebord vi. Men iår altså.....da blir det definitivt :wink: Skal legge fram noen planer på personalmøtet på onsdag.

Og så har jeg fått organisert to kolleger. Ikke verst. Synes det er teit at de ikke er organiserte, for de står jo så mye sterkere da, så nå er det i orden :D

Ellers har jeg slappa av litt mellom morgen og ettermiddagsøkta. Må jo ha litt hvile og :ler: Det blir det nemlig ikke tid til i morgen for tenk :x

Vel, må lage et skriv om julebord jeg :D :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm a bitch!

When I stand up for myself and my beliefs,

they call me a bitch.

When I stand up for those I love, they call me a bitch.

When I speak my mind, think my own thoughts,

or do things my own way, they call me a bitch.

Being a bitch entails raising my children to be strong people who have a solid sense of personal and social responsibility, who are not afraid to stand up for what they believe in and who love and respect themselves for the beautiful beings they are.

Being a bitch means that I am free to be the wonderful creature that am, with all my own intricacies, contradictions, quirks and beauty.

Being a bitch means I won't compromise what's in my heart.

It means I live my life MY way.

It means I won't allow anyone to step on me.

When I refuse to tolerate injustice and speak up against it, I am defined as a bitch.

The same thing happens when I take time for myself instead of being everyone's maid, or when I act a little selfish.

I am proud to be a bitch! It means I have the courage and strength to allow myself to be who I truly am and won't become anyone else's idea of what they think I "should" be.

I am outspoken, opinionated, and determined.

By God, I want what I want, and there is nothing wrong with that!

So try to stomp on me, try to douse my inner flame, try to squash every ounce of beauty I hold within me. You won't succeed.

And if that makes me a bitch, so be it.

I embrace the title and am proud to bear it.

I love this, I can call myself a bitch now and not feel bad about it ..

Tjihi

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhhh....så mange fine nye smileys :tommel::tommelsmil:

Akkurat kommet fra jobben jeg. Tror jammen det blir over 200 timer denne mnd og jeg. Kommer godt med mot jul det. Men nå vil jeg har heeeeelg :x

Tro hva jeg skal se på TV idag?!? Eller kanskje vi skal dra til svigermor på besøk?!? Vi får se..... :-?

Igår så jeg finalen på "Supermodellen" eller hva det heter. Iallefall en type reality program. Og den som vant, var ikke akkurat den jeg mente burde vinne, men hva vet vel jeg om fashion på høyt niva :ler: Ble bare så imponert over at de sa at hun ene var for tynn :o Trodde ikke det ordet fantes i modellverdenen jeg :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha....

Så dette er deg ja :sexy:

Litt lenge til helg enda kanskje..

Eller .. ??

Neida.. Syns dagene går så fort jeg..

Ikke jobb deg ihjel...

Er du ikke redd for å bli utbrent ??

Syns du jobber så mye hele tida jeg :roll:

Tv idag ??

Kødder du eller ??

FRIENDS såklart... :wink:

Det er jo et must på en tirsdagskveld..

Blir det noen Tr.heims tur i den nærmeste fremtid da ??

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke dere skjønne da :klem: Så godt med litt besøk i dagboka når jeg kommer fra jobben.

Er sliten idag jeg - i hodet. Har vært på personalmøte. Det er kjedelig, trøttende og gir automatisk hodepine :sprettoy: Ikke ble det så innmari interressant heller. Handlet for det meste om at vi har blitt en IA bedrift. (Inkulderende arbeid, som gir rett til 24 egenmeldingsdager, med 8 på rad, og aktiv sykmelding direkte avtalt med arbeidsgiver) :Gjesp: Og så måtte vi jo bare diskutere det da.....JULEBORD :perebrus: Vi får julebord spandert av bedriften iår vi (og partnere må betale selv, men det er jo normalt har jeg forstått), og det er ganske så unikt det.

Så i november skal vi ha julebord - og jeg skal planlegge og organisere alt :o :hoppe: Skal skride til verket alt i kveld......Vet hvor vi skal ha det da :wink:

Fikk tilbud om kurs idag. På Stjørdal. Kan bli OK det - men dessverre en helg da. 24-26 oktober. Det er snart det - og påmeldingsfristen var 8. oktober. Men siden det er ledige plasser får jeg være med likevel om jeg ønsker det :sjarmor: Kan vel neppe skade........ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke jobbe meg ihjel, Jinx! Er du gal? mye betyr neppe jobben :wink: Jeg kjenner på kroppen hele tiden, og ved første tegn til at det stopper opp roer jeg ned. Har blitt flinkere til det med tiden. Før sto jeg på til jeg var helt frynsete, men ikke nå lenger. Sier "nei" til ekstra om jeg synes det blir for tungt :wink:

FRIENDS??? Har ikke TV2 jeg. Får ikke inn den kanalen - ei heller TVNorge - i det hølet vi bor :cry: Men jeg skal kjøpe digitaltuner med CanalDigitals familypakke til 199,- pr mnd. Da blir det TV2 igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja!

Til deg: :blomst_opp:

Stikker bare innom for å ønske deg en fin dag. Siden dagen nesten er over, ønsker jeg deg en flott torsdag også!

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...