monja Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #881 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nå har jeg sjekka skatten til venner og bekjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. oktober 2003 #882 Del Skrevet 10. oktober 2003 Så du er den typen!!! :blunke: Det er litt sånn som med Se & Hør. Ingen kjøper det, ingen leser det heller, bortsett i fra hos tannlegen og sånn da... Vel, jeg skulle egentlig bare ønske deg en riktig god helg jeg da! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #883 Del Skrevet 10. oktober 2003 Go hælg, monja. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #884 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er det vanlig at de legger ut skattelistene på tannlegekontorene i pannekakelandet? Ikke? Det var det jeg trodde Synes det er litt morosamt jeg da - mest fordi det svart på hvitt viser at jeg tjener mer enn mannen min. Vel, iallefall i 2002. Han fikk et lønnshopp i fjor han så i år har jeg ikke sjangs :x Men jeg leser Se&Hør da - og jeg kjøper det faktisk på fredager :o . På onsdager kjøper mamma, så vi bytter bare vi Gidder ikke å kjøpe begge dagene, for det er da det samme som før i det bladet synes jeg. NEI, jeg nekter å kalle det en AVIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #885 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hah!! Vi skulle være hjemme idag vi. Ha sengekos og ta det rolig ellers Ja, særlig......sengekos ble det da. 3 ganger i morges :o , men så måtte jeg jo bare inn til byen. Kom derifra med noen få gaver (in case det blir for få til jul ), et besøk til svigermor og et laaaangt opphold på jobben til mannen der jeg brente 60 nye bilder fra bryllupet. Eneste problemet var at vi måtte scanne dem først Sånn er det når mamma fremkaller til den lokale sjappa istedet for å sende dem inn og få dobbel kopi. Ja ja - jeg fikk nå de jeg ville ha da jeg, og det var ganske mange som jeg ikke scannet for å si det sånn Akkurat nå tror jeg at jeg blir kvalm av å høre ordet "scanner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #886 Del Skrevet 11. oktober 2003 "Det er høst, og det er natt og det er søndaaaaaaaaaaag........." fritt oversatt fra "Det er sommer, det er sol og det er søndag" Jeg er fortsatt våken. Har lekt meg litt på PaintShopPro og lagd skikkelig stilige versjoner av bryllupsbilder. Til å ha i albumen min altså.....eh, vår album :oops: Blant annet laget jeg et bilde av takkekortbildet vårt i A4 størrelse - som et oljemaleri. Ble dritkult :D Og fotopapiret flyr ivei. Men shit og. Det er gøy med litt mer originale og annerledes bilder i albumen da. Skal lage noen som ser ut som de er trykket på gammelt fotopapir også. Sånn tror jeg takkekortene våre blir og Gøy å leke litt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. oktober 2003 #887 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jasså, så der sitter du. Burde ikke du vært i seng da? Har sett film og bare kosa oss vi. Blir vel sittende foran hver vår PC en stund før vi legger oss. Som vanlig..hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #888 Del Skrevet 11. oktober 2003 Må vente med å legge meg til mannen har sovna.....jeg er så klåfingra skjønner du ......og han stakkar skal opp på jakt i morgen.... "stakkars" liksom....pføyf :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. oktober 2003 #889 Del Skrevet 11. oktober 2003 Akkurat ja...I see... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #890 Del Skrevet 11. oktober 2003 Han mener tre ganger på en dag holder............. skal nå alltid klage og - enten for lite eller for mye!?! Så her er jeg da.....KG (nesten) bedre enn sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. oktober 2003 #891 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bare si at du trenger hjelp til å gå ned de få kiloene du vil før jul. Hmmm...kanskje det er derfor jeg....*gruble* *rope på saaambooo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #892 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, kanskje det....hmmm..... Er dette en effektiv treningsmetode da? Regner med at det er sånn du trener hver dag? Orbitrek du lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. oktober 2003 #893 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ehm.... Kjekt hvis man ikke har treningsapparater eller råd til å gå på treningsstudio....også blir det ikke kjedelig heller og man kan variere masse. Lett og oppbevare og kan brukes like bra ute som inne. Plasser "treningsapparatet" hvor du enn måtte ønske. Slitesterk og mange års garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #894 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hah...var det ikke det jeg visste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. oktober 2003 #895 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tenk at vi klarer å snakke om samme tema i to tråder. Tusle deg til sengs du...tenker jeg gjør det om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #896 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har sagt det hele tiden jeg - vi er og blir unike Natta alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2003 #897 Del Skrevet 12. oktober 2003 Nattaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #898 Del Skrevet 12. oktober 2003 Skulle bruke dagen til å kose meg med å redigere og lage fantasifulle bilder fra bryllupet vårt, men hva skjer - jo, det er tomt for blekk - nesten :evil: Og jeg har sett en anonnse for blekk på KG, men finner den ikke igjen 2x :evil: *leter videre* God morgen forresten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilje Skrevet 12. oktober 2003 #899 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei ble veldig nyskjerrig på disse bildene som du lager?? har så lyst å gjøre noe sånn jeg også... er d vanskelig? eller går d greit når du har instalert d programmet( ikke data peil. i d hele tatt :oops:) Kan du få de i svart hvit eller som tegneserie lignende..( viss du skjønner hva jeg nmener, litt sånn tegnet aktig?) Klem og masse takker fra Lilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #900 Del Skrevet 12. oktober 2003 Takk for at du stikker innom Lilje :D Bildene redigerer jeg med et bildebehandlingsprogram som heter Jasc Paint Shop Pro 8.0. Det er enkelt og bruke, og man kan rett og slett ikke feile. Til nå har jeg lagd et bilde i A4 str som ser ut som om det et malt på lerret. Det ble skikkelig fint, men jeg burde nok ikke ha skrevet det ut på fotopapir I tillegg har jeg lagd det bilde du kan se i avataren min, med motivet i midten, og med samme motivet litt svakere i alle hjørner rundt. Synes det ble flott. og kunne godt ha tenkt meg dette til takkekort (that will be the day kan man vel si til det ). I tillegg til alt dette kan du gjøre fargebilder svart/hvite eller sånn at det ser ut som gulnet avispapir. Du kan få dem ut til å se ut som de er tegnet med blyant, kullstift, fargeblyanter etc. Du kan legge inn lyskastere som lyser opp spesielle punkter på bildet - det er rett og slett masse du kan gjøre med dem. Jeg har hatt det masse moro med dette programmet, og jeg kan virkelig anbefale det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå